Gå til innhold

Gjesp - så stille det er her!:)

Anbefalte innlegg

Kanskje er alle opptatt med juleforberedelser, eller så er vi kanskje ikke så pratesalige, men hjelpes - det er lite aktivitet her:)

Hvordan står der til med alle? Selv er jeg snart 22 uker på vei, formen er grei, magen trøbler om jeg ikke er påpasselig. Vi venter en gutt, og jeg kjenner han allerede sparke hver dag:)

Anonymous poster hash: a0769...239

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144104738-gjesp-s%C3%A5-stille-det-er-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel april gruppa du skulle ha vært med i?

Ja termin 25 april:)

Bra det er noen her inne iallefall, ettersom jeg alltid syns det er hyggelig å høre fra andre i "samme situasjon":)Anonymous poster hash: a0769...239

Vil du ikke bli med i fb gruppe da? Der skjer det mye hele tiden :)

Annonse

Bra det er noen her inne iallefall, ettersom jeg alltid syns det er hyggelig å høre fra andre i "samme situasjon":)Anonymous poster hash: a0769...239

Jo:)

Jo:)

Send meg navnet ditt i innboksen da ;)

Heisann. Kan jo være litt aktiv her inne også. er 20 uker akkurat i morgen ut fra beregning ultralyd. Ingen veldig stor mage enda, men ser tydelig livmor er kommet ovenfor navel. Jeg ser godt at jeg har litt mage, men synes ikke med klær enda. Må ærlig innrømme at jeg venter litt på denne magen, har lyst å vise nå at jeg er gravid når man er halvveis! 

Ellers er formen grei, synes det er litt mye på jobb akkurat nå, men er vel noe med tiden på året, ting som skal være ferdig før juleferie etc. Så får ikke tid til så mye annet enn jobb og sofa, men heldigvis ferdig med julegaver, innpakking, julevask og pynting - så da er det forsåvidt egentlig greit :)

Kjenner jeg begynner å glede meg til Jul! Bare 3,5 arbeidsdag igen

Enig... venter 3. og aldri sett så lite liv her inne før :/ Jeg er også kommende mai-mamma, så hvilken fb-gruppe er dette da? :) Husker jeg var med i en gruppe da vår 2. kom til verden, som enda eksisterer.

Annonse

kjempetrivelig!

jeg var også veldig skeptisk til gruppe på facebook, men den er hemmelig og alt som blir sagt og skrevet der er det bare de i gruppa som ser. Jeg synes gruppen er veldig fin, snakker om løst og fast som vi lurer på - og alle er ca like langt. Så veldig spennende for meg som er førstegangs i hvertfall! mye man lurer på!

fremgangsmåten jeg gjorde for å komme inn i gruppen var å sende en personlig melding til "Fighter`n" her inne. Hun som legger dere inn i den hemmelige gruppen, men da må dere bli venn med henne først. Så dere må legge inn informasjon på den personlige meldingen om hva dere heter på facebook, samt en beskrivelse av profilbilde så hun får lagt til rett person :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...