Gå til innhold

Tidens dummeste reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

"Min hemmelighet er undertøyet. Det gir meg frihet til å være den jeg er." AARRRRGH!

(sier hun som klipte av seg bh for ei uke siden og ikke får den på igjen på flere uker, men føler seg fri nok i massevis faktisk!)

Endret av sug lut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg har riktignok ingen tv og ser derfor så godt som aldri reklamer, men jeg må si det ikke hørtes ut som det mest intelligente som har kommet ut av noens munn på glaneboksen. 

Og sikkert pga nevnte mangel på tv så hang jeg ikke helt med i parentesen på slutten, så da gikk jeg kanskje glipp av hele poenget :P 

Skrevet

Undertøyet my ass! Undertøy gir bulker i flesket og gjør at ingenting av tøyet sitter fint! Det var mitt søndagssukk i dag... :)

Skrevet

Hm, jeg har riktignok ingen tv og ser derfor så godt som aldri reklamer, men jeg må si det ikke hørtes ut som det mest intelligente som har kommet ut av noens munn på glaneboksen. 

Og sikkert pga nevnte mangel på tv så hang jeg ikke helt med i parentesen på slutten, så da gikk jeg kanskje glipp av hele poenget :P

fnis, parentesen var bare min enarmete bitterhet. fatle og gips er ikke forenlig med komplisert reimstell, her dingler alt fritt...

Skrevet

fnis, parentesen var bare min enarmete bitterhet. fatle og gips er ikke forenlig med komplisert reimstell, her dingler alt fritt...

Sett bort i fra fatle og gips hørtes det herlig ut :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...