Plutselig_gravid Skrevet 15. desember 2013 #26 Skrevet 15. desember 2013 Gutten var 3,5 år og mestret det veldig bra. Han var veldig nøye så det ble sjelden bremsespor. Ved diare eller sånn "tørke-i-en-evighet-bæsj" hjalp jeg han. Jenta mi som nå er 4,5 år trenger fremdeles en del hjelp, eller rettere sagt tilsyn. Hun gidder nemlig ikke å være så nøye alltid. Sukk!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #27 Skrevet 15. desember 2013 Min er nettopp 3 og har vært uten bleie siden i sommer. Hun ønsker å tørke seg selv, men hun har jo ikke lange nok armer til å komme bak for å tørke seg riktig vei. Hvordan gjør dere med jenter dette? Anonymous poster hash: 2e590...b19 Hva mener du? Mener du at hun skal strekke armen bakfra fram for å tørke tissen? Gjør noen det? Hæ? Jeg tørker tissen med hånda foran ved magen, men tørker såklart riktig vei for det. JEG har heller ikke lange nok armer til å skulle nå fram om jeg skulle tørket fra bak ryggen. Det hørtes veldig tungvint ut... Anonymous poster hash: 2f833...1da Signerer. Aldri forstått at man skal knote rundt bak på ryggen Anonymous poster hash: 9cae8...a0f He, he... En barndomsvenninne (med slank rumpe) gjorde dette. Var ikke akkurat elegant. Anonymous poster hash: ef676...39e Hæ? Jeg gjør alltid det. Kommer ikke borti rompesprekken med armen heller, har en teknikk som fungerer utmerket. Anonymous poster hash: ce047...7f0 Jeg også. Jeg bare løfter litt på det ene låret og tar hånda under låret. Er langt unna rompesprekken, så har ingen problemer med det. Anonymous poster hash: c40af...a83
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #28 Skrevet 15. desember 2013 Jeg regner med det er bæsjing vi diskuterer her? Er det virkelig jenter som tørker seg i toer'n FORFRA? Eller har jeg misforstått enkelte av dere? Tørke tiss forfra og bæsj bakfra. Hva gutter gjør vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c793...cce
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #29 Skrevet 16. desember 2013 Jeg regner med det er bæsjing vi diskuterer her? Er det virkelig jenter som tørker seg i toer'n FORFRA? Eller har jeg misforstått enkelte av dere? Tørke tiss forfra og bæsj bakfra. Hva gutter gjør vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c793...cce Jeg tar hånden mellom beina forfra, men tørker ikke forover av den grunn Anonymous poster hash: 9cae8...a0f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #30 Skrevet 16. desember 2013 Alle dere som er så opptatte av at barna skal tørke seg selv: jeg håper for guds skyld at dere lærer barna å vaske hendene skikkelig og at dere passer på at barna vasker seg? Når barn ned i 3,5 års alderen lærer å tørke seg selv sier det seg selv at håndhygienen ikke blir optimal. Anonymous poster hash: 621e4...a80
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. desember 2013 #31 Skrevet 16. desember 2013 3,5 år cirka. Alltid vært hard i magen sin, så da er det enkelt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #32 Skrevet 16. desember 2013 Gutten begynte da han var 6 år,slik at han kunne gå på do alene på skolen. Anonymous poster hash: 6ca9d...cc1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #33 Skrevet 16. desember 2013 Jeg regner med det er bæsjing vi diskuterer her? Er det virkelig jenter som tørker seg i toer'n FORFRA? Eller har jeg misforstått enkelte av dere? Tørke tiss forfra og bæsj bakfra. Hva gutter gjør vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c793...cce Jeg tar hånden mellom beina forfra, men tørker ikke forover av den grunn Anonymous poster hash: 9cae8...a0f Jeg og tar det forfra, aldri vært noe problem. Mannen derimot, han står å tørker seg bak! Har jeg aldri skjønt. Han reiser seg litt opp fra toalett og tørker... Anonymous poster hash: e7883...3e6
Fru vims Skrevet 16. desember 2013 #34 Skrevet 16. desember 2013 (endret) 3.5 år. Endret 16. desember 2013 av Fru vims
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2013 #35 Skrevet 16. desember 2013 Jeg regner med det er bæsjing vi diskuterer her? Er det virkelig jenter som tørker seg i toer'n FORFRA? Eller har jeg misforstått enkelte av dere? Tørke tiss forfra og bæsj bakfra. Hva gutter gjør vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c793...cce Jeg tar hånden mellom beina forfra, men tørker ikke forover av den grunn Anonymous poster hash: 9cae8...a0f Jeg og tar det forfra, aldri vært noe problem. Mannen derimot, han står å tørker seg bak! Har jeg aldri skjønt. Han reiser seg litt opp fra toalett og tørker... Anonymous poster hash: e7883...3e6 Står du å ser på at mannen din tørker seg i rompa?? Anonymous poster hash: 5767a...060
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2013 #36 Skrevet 17. desember 2013 Jeg regner med det er bæsjing vi diskuterer her? Er det virkelig jenter som tørker seg i toer'n FORFRA? Eller har jeg misforstått enkelte av dere? Tørke tiss forfra og bæsj bakfra. Hva gutter gjør vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 6c793...cce Jeg tar hånden mellom beina forfra, men tørker ikke forover av den grunn Anonymous poster hash: 9cae8...a0f Jeg og tar det forfra, aldri vært noe problem. Mannen derimot, han står å tørker seg bak! Har jeg aldri skjønt. Han reiser seg litt opp fra toalett og tørker... Anonymous poster hash: e7883...3e6 Haha! Det gjør mannen min også! Jeg forstår ikke hvordan han blir ren av det, men det blir han altså. (Jeg har aldri sagt det, men han har fortalt det) Anonymous poster hash: 9cae8...a0f
meg-og-mine Skrevet 17. desember 2013 #37 Skrevet 17. desember 2013 Min datter er 6år å har nettopp begynt å tørke seg på do etter bomelom, etter bimelim gjorde hun det fra hun var 4år. Hun nekter om hun har løs bæsj da må jeg hjelpe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå