Gå til innhold

Hvor gamle var barna da de tørket seg i rumpa selv etter toalettbesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 06de5...79d
Skrevet

3 og 1/2 år. Tørker seg selv ved toalettbesøk. Kun om hun har diarè at jeg hjelper til

Anonymous poster hash: c9520...d4f
Skrevet

5år.

Anonymous poster hash: 8fed8...19e

Skrevet

Min gutt er 3 år og 4 mnd. sluttet med bleie på dag og natt i sommer og Har tørket seg selv etter dobesøk i et par mnd nå. i starten gikk jeg over med et tørk m papir etter han, men det kom aldri noe på papiret så det er tydelig at han mestrer det selv.

Skrevet

Gutten min er 4 1/2 år og jeg hjelper han fortsatt... Kansje på tide å slutte med det :unsure:

Anonymous poster hash: 19c2f...a92
Skrevet

4 år :-)

min er 10 år nå, jeg gjør det fortsatt :) han klarer jo selvfølgelig selv , men vil helst at jeg gjør det. Er det såå drøyt ??

Anonymous poster hash: 206c5...044

Skrevet

Fra bleieslutt, litt før han var 3,5 år. Han skulle begynne på skolen i utlandet og jeg hadde fått informasjon om at de ikke hjelper til med toalettbesøk. Han er snart 5 nå.

Jeg hjelper til hvis han har løs mage, men ellers fikser han selv. Det oppstår bremsespor av og til, men han klarer seg overraskende bra.

Anonymous poster hash: 75ce3...80e

Skrevet

min er 10 år nå, jeg gjør det fortsatt :) han klarer jo selvfølgelig selv , men vil helst at jeg gjør det. Er det såå drøyt ??

10 år blir fortsatt tørket etter dobesøk?!??! Da er det på høy tid å slutte!!!! 

Skrevet

begynte å tørke seg selv da hun var 3,5 år. Mestret dette fint. Etter hun begynte på stor avdeling i bhg er det slutt på dette. De tørker alle ungene for å spare tid.. Men jeg gjør ikke det hjemme altså, hun får klar beskjed om at til høsten er det skolestart og da må hun klare slikt selv.

Anonymous poster hash: e0a2c...e52
Skrevet

begynte å tørke seg selv da hun var 3,5 år. Mestret dette fint. Etter hun begynte på stor avdeling i bhg er det slutt på dette. De tørker alle ungene for å spare tid.. Men jeg gjør ikke det hjemme altså, hun får klar beskjed om at til høsten er det skolestart og da må hun klare slikt selv. Anonymous poster hash: e0a2c...e52

Har litt motsatt problem. Han tørker seg selv uten hjelp på pre-school og når jeg er hjemme med han, men når mannen er hjemme roper han på pappa for å få hjelp. Mannen min ville være hjelpsom i sommer når vi var på ferie og sikre at det ikke ble bremsespor, og etterpå fikk poden helt tørkeskrekk. Jeg måtte jobbe litt for å gi han tillitten tilbake på at han klarer å tørke seg, men når pappa er hjemme...skadefryd er stygt, mannen synes det skikkelig ekkelt, men det er jo han som skapte situasjonen så jeg ler litt av den... :)

Skrevet

Bare fordi det ikke er merker på papiret på sjekk så betyr ikke det at barnet kan å tørke seg selv. Min har 90% av gangene ingenting på papiret når JEG tørker uten at han har tørket først. Akkurat som om bæsjen ikke er i kontakt med huden på vei ut. Når det da oppstår litt bløtere bæsj vil det bli skikkelig gris hvis han skulle fått slippe til. Når de er gamle nok til å forstå at de må tørke til det ikke kommer mer på papiret så kan de få slippe til selv.

Anonymous poster hash: 1b22b...8b9

Skrevet

Min er nettopp 3 og har vært uten bleie siden i sommer. Hun ønsker å tørke seg selv, men hun har jo ikke lange nok armer til å komme bak for å tørke seg riktig vei. Hvordan gjør dere med jenter dette?

Anonymous poster hash: 2e590...b19
Skrevet

Min er nettopp 3 og har vært uten bleie siden i sommer. Hun ønsker å tørke seg selv, men hun har jo ikke lange nok armer til å komme bak for å tørke seg riktig vei. Hvordan gjør dere med jenter dette?

Hva mener du? Mener du at hun skal strekke armen bakfra fram for å tørke tissen? Gjør noen det? Hæ? Jeg tørker tissen med hånda foran ved magen, men tørker såklart riktig vei for det. JEG har heller ikke lange nok armer til å skulle nå fram om jeg skulle tørket fra bak ryggen. Det hørtes veldig tungvint ut...

Anonymous poster hash: 2f833...1da

Skrevet

Åh herre min skaper! Du tuller?

Hvis ikke, JA, det er veldig veldig drøyt. Veldig!

Anonymous poster hash: 27b6f...b6a

Skrevet

Jeg er flau for å innrømme at jeg noen ganger hjelper 6 åringen... Han klarer det helt fint selv, men om vi har dårlig tid hender det at jeg hjelper....

Skrevet

Min er nettopp 3 og har vært uten bleie siden i sommer. Hun ønsker å tørke seg selv, men hun har jo ikke lange nok armer til å komme bak for å tørke seg riktig vei. Hvordan gjør dere med jenter dette? Anonymous poster hash: 2e590...b19

Rumpen bakfra, tissen forfra. Jeg rekker heller ikke tissen bakfra, men det er kanskje fordi rumpen min er så stor. :)

Skrevet

Hva mener du? Mener du at hun skal strekke armen bakfra fram for å tørke tissen? Gjør noen det? Hæ? Jeg tørker tissen med hånda foran ved magen, men tørker såklart riktig vei for det. JEG har heller ikke lange nok armer til å skulle nå fram om jeg skulle tørket fra bak ryggen. Det hørtes veldig tungvint ut...

Signerer. Aldri forstått at man skal knote rundt bak på ryggen :D

Anonymous poster hash: 9cae8...a0f

Skrevet

5 år

Anonymous poster hash: a5f4a...ddb
Skrevet

Da måtte man jo i tilfelle polert rompa først for da må man jo nesten legge armen inn i rumpesprekken for å nå fram. Usj...

Skrevet

Hun blir snart 4. Når hun har tissa ordner hun det selv, men har hun bæsja så roper hun på hjelp. Er vel egentlig på tida at hun lærer det selv også :-)

Skrevet

He, he... En barndomsvenninne (med slank rumpe) gjorde dette. Var ikke akkurat elegant. :P

Anonymous poster hash: ef676...39e

Skrevet

Mine var ca 5-6 år når de tørket seg selv. Minstemann på 4,5 tørker seg selv når han har tisset, men får hjelp etter "nr 2".

Skrevet

He, he... En barndomsvenninne (med slank rumpe) gjorde dette. Var ikke akkurat elegant. :P

Anonymous poster hash: ef676...39e

Hæ? Jeg gjør alltid det. Kommer ikke borti rompesprekken med armen heller, har en teknikk som fungerer utmerket.

Anonymous poster hash: ce047...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...