Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Hvordan var puppene deres før det? Jeg har nemlig hatt ganske store pupper, som nå er bare skinnposer og henger veldig. Hadde egentlig kunnet nøye meg med en brystreduksjon, fordi jeg vil egentlig ikke ha så store pupper...men jeg synes brystreduksjon oftest gir stygge pupper, stygge arr og stygge brystvorter. Så jeg vil ikke...Derfor tenkte jeg å legge inn litt fyll i stedet, så blir de kanskje litt mer ok. Men det jeg tenker på da, er om det bare blir enda mer heng, tenk dere å putte inn en tung kule i disse tomme skinnposene da...Det blir kanskje mye verre? Anonymous poster hash: 4abef...1fc
Gjest thricane Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Gikk fra to skinnfiller med strekkmerker til helt perfekt strl for meg, har en liten c nå, tidligere var det en a. Eneste kjipe et at jeg må bytte de ut snart, men nå ser jeg at innleggende har livsgaranti, så da slipper man forhåpentligvis å endre på det siden.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg tok operasjon i 2008. Fylte ikke ut en a cup engang, og hadde veldig komplekser Har nå en vanlig C str. Tok anatomiske (dråpeformet) så man kan ikke se at jeg har tatt operasjon. Må byttes ut etter 15-20 år, så det problemet er en stund frem i tid heldigvis.Tok på Nobel Clinic og får ikke fullrost dem nok. Anonymous poster hash: 7ed16...c3f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Forresten, tok dere under eller over muskelen? Og hva blir egentlig forskjellen? Under muskelen høres helt forferdelig ut, blir jo helt unaturlig for muskelen med en sånn diger kul under? Anonymous poster hash: 4abef...1fc
Gjest thricane Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor må du bytte de ut?Det er snart ti år siden jeg la de inn, innleggene da hadde en forventet levetid på ti år.
Gjest thricane Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Forresten, tok dere under eller over muskelen? Og hva blir egentlig forskjellen? Under muskelen høres helt forferdelig ut, blir jo helt unaturlig for muskelen med en sånn diger kul under? Anonymous poster hash: 4abef...1fc Jeg har under, var veldig tynn da jeg la inn innleggene. Går helt fint å trene for meg som er hobbymosjonist, men ville nok hatt et handikap om jeg trenet på profesjonelt nivå. Endret 15. desember 2013 av thricane
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Hadde stor b/liten c. Nå har jeg stor d. ANGRER Anonymous poster hash: d7ad8...561
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Jeg la under musklene, og det var vanvittig smertefullt. Jeg var veldig tynn og var nesten flat. Husker jeg våknet opp til masse smerter. Klarte ikke å trekke pusten eller bevege meg. Helt ubeskrivelig! Samtidig har jeg aldri angret, men gruer meg til de må byttes ut. Det bør ikke være like smertefullt da musklene allerede er strukket. Noe jeg lurer på: Hvordan vet man når de må byttes ut? Mine nærmer seg 10 år, og har blitt slappere, men er like fullt fornøyd. Anonymous poster hash: b76c8...482
Natti11 Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde silicon før jeg fikk datteren min 250 gram , ikke veldig store. Når jeg ammet ble brystene mine veldig store og nå har huden strekt seg. Jeg var på konsultasjon for jeg vil ha de " formet og løftet litt" . Legen anbefalte meg og legge inn 350 gram istedet for bryst løft. Da det fyller ut og løfter litt, men han sa det vil ikke gjøre kjempe stor forskjell. Jeg var nemlig redd for at jeg skal bli helt Pamela. Men det forsikret han meg om at kommer ikke til å skje .
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Be om en konsultasjon hos plastikkirurg. Han vil kunne fortelle deg hva som blir best for deg og din kropp. Anonymous poster hash: 88fc1...591
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Ja...Jeg får gjøre det Anonymous poster hash: 4abef...1fc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Jeg ser for meg at muskelen er såpass stram at det liksom vil bli en løs pupp utenpå hehe... Anonymous poster hash: 4abef...1fc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Hadde små pupper som ble veldig store og fulle av strekkmerker under svangerskap, men etter svangerskap gikk de tilbake til normalstørrelse, bare ikke normal fasong + at strekkmerkene ble veldig dype eller hvordan jeg skal forklare det Jeg hadde 300 gr(?) i hver og er veldig fornøyd =) Anonymous poster hash: 62476...bf2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Jeg forstår ikke hvorfor jeg har tatt i mine... Angrer som en hund og ser på gamle bilder at det var helt unødvendig. Min kropp kler mine (egne) pupper best. Det kjedelige er at jeg må jo etterhvert bytte eller løfte. Anonymous poster hash: 7cacc...372
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Hvordan var puppene deres før det? Jeg har nemlig hatt ganske store pupper, som nå er bare skinnposer og henger veldig. Hadde egentlig kunnet nøye meg med en brystreduksjon, fordi jeg vil egentlig ikke ha så store pupper...men jeg synes brystreduksjon oftest gir stygge pupper, stygge arr og stygge brystvorter. Så jeg vil ikke...Derfor tenkte jeg å legge inn litt fyll i stedet, så blir de kanskje litt mer ok. Men det jeg tenker på da, er om det bare blir enda mer heng, tenk dere å putte inn en tung kule i disse tomme skinnposene da...Det blir kanskje mye verre?Anonymous poster hash: 4abef...1fc Dersom du har mulighet til å ta en brystreduksjon så råder jeg deg til heller å gjøre det, enn å legge inn silikon. Jeg tok silikon for 16 år siden for første gang og byttet de ut nå for et år siden. Jeg var helt flatbrystet når jeg gjorde det og er egentlig fornøyd. MEN det vil aldri erstatte ekte bryster. Implantater er kalde og kjennes hardere ut enn et natulig bryst. I tillegg må du bytte de ut etterhvert. Bestill en konsultasjon hos en plastisk kirurg og hør med de hva de vil anbefale. Jeg skulle ønske at jeg hadde natulige bryster, men kan dessverre ikke reversere prosessen nå. Huden er såpass strukket ut med årene, i tillegg har jeg ammet et barn, noe som selvsagt også resulterte i mer strukket ut. Anonymous poster hash: 4e4bd...dbe
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Hvordan var puppene deres før det? Jeg har nemlig hatt ganske store pupper, som nå er bare skinnposer og henger veldig. Hadde egentlig kunnet nøye meg med en brystreduksjon, fordi jeg vil egentlig ikke ha så store pupper...men jeg synes brystreduksjon oftest gir stygge pupper, stygge arr og stygge brystvorter. Så jeg vil ikke...Derfor tenkte jeg å legge inn litt fyll i stedet, så blir de kanskje litt mer ok. Men det jeg tenker på da, er om det bare blir enda mer heng, tenk dere å putte inn en tung kule i disse tomme skinnposene da...Det blir kanskje mye verre?Anonymous poster hash: 4abef...1fc Dersom du har mulighet til å ta en brystreduksjon så råder jeg deg til heller å gjøre det, enn å legge inn silikon. Jeg tok silikon for 16 år siden for første gang og byttet de ut nå for et år siden. Jeg var helt flatbrystet når jeg gjorde det og er egentlig fornøyd. MEN det vil aldri erstatte ekte bryster. Implantater er kalde og kjennes hardere ut enn et natulig bryst. I tillegg må du bytte de ut etterhvert. Bestill en konsultasjon hos en plastisk kirurg og hør med de hva de vil anbefale. Jeg skulle ønske at jeg hadde natulige bryster, men kan dessverre ikke reversere prosessen nå. Huden er såpass strukket ut med årene, i tillegg har jeg ammet et barn, noe som selvsagt også resulterte i mer strukket ut. Anonymous poster hash: 4e4bd...dbe Ja...Jeg skjønner...men jeg har sett veldig mange bilder av brystløft/reduksjon, og jeg synes ikke det ser fint ut altså...og grunnen til at jeg vil gjøre dette er jo fordi jeg skjemmes over hvordan de ser ut, det er ikke en medisinsk årsak. Så da tror jeg ikke at jeg blir fornøyd med resultatet, med så mye arr midt på brystet og arrete brystvorter osv. Og så er puppene så tomme at jeg vet neimen ikke om det blir noe igjen av dem ved et løft Jeg får vel bestille en konsultasjon, og reise til Oslo...koster det mye for en konsultasjon? Jeg er bare litt redd for at de skal påpeke andre "feil" og så får jeg dårlig selvtillit... Anonymous poster hash: 4abef...1fc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Hvor mye sånn ca. koster det? Anonymous poster hash: f91bb...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå