Gå til innhold

Noen som har prøvd hårfjerningslaser til hjemmebruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker den? Vil også gjerne vite hvilke områder du evt har prøvd den på. 

Anonymous poster hash: 3d46c...47b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 86a15...76c

Skrevet

Jeg prøvde en for ca 8 år siden, den brant huden min for den svidde av hårstrået og det ble liggende å brenne på huden. Regner med at de har utviklet det bedre til i dag, men jeg har ikke troen på det. 

Anonymous poster hash: 8142c...e84
Skrevet

Har prøvd 2 forskjellige. Både på bein, armhuler og i ansiktet. Ikke skjedd en dritt. Skikkelig bomkjøp. Skuffa

Skrevet

Jeg har akkurat tatt i bruk Silk'n Glide. Det som ihvertfall er helt sikkert er at den bremser hårveksten kraftig. Ettter 1 uke hadde jeg mindre hår enn jeg vanligvis har etter 1 døgn. Så har tro på den, men må vente litt før neste behandling. Har bare prøvd leggene foreløpig.

Skrevet

Jeg har akkurat tatt i bruk Silk'n Glide. Det som ihvertfall er helt sikkert er at den bremser hårveksten kraftig. Ettter 1 uke hadde jeg mindre hår enn jeg vanligvis har etter 1 døgn. Så har tro på den, men må vente litt før neste behandling. Har bare prøvd leggene foreløpig.

Kan jeg spørre om du er lys eller mørk i håret? Jeg er ikke hi, men jeg har hørt at dette ikke vil virke på meg fordi jeg er så lys....

Skrevet

Er mellomblond. Har veldig mørke hår på bena, men ikke veldig tett hårvekst.

Skrevet

Dette vil jeg høre mer om... Jeg blir gal av hårveksten min!!

Anonymous poster hash: df9d8...702
Skrevet

Har prøvd 2 forskjellige. Både på bein, armhuler og i ansiktet. Ikke skjedd en dritt. Skikkelig bomkjøp. Skuffa

Hvilke har du prøvd?

Skrevet

Dei pærene varer ikkje lenge og koster der etter.

Anonymous poster hash: e8d36...0b6

Skrevet

Er mellomblond. Har veldig mørke hår på bena, men ikke veldig tett hårvekst.

Var redd for det. Jeg er jordbærblond og all hårvekst er helt lys... må nok bare holde meg til høvel og epilator jeg :-(

Skrevet

Hvilke har du prøvd?

En fra tvshop og en annen jeg ikke husker navnet på. De skulle fjerne håret og det skulle aldri komme tilbake men skjedde ingenting. Og jeg har mørke hår så skulle funket ifølge instruksjonen.

Skrevet

De jeg tenker på er de som de selger på Elkjøp osv til rundt 2000,-. Lurer på om de funker like bra som laser i salong? Jeg har mørke hår og har hatt ganske god effekt av laser i salong, men det kommer tilbake etter en stund. 

Flere?

HI

Anonymous poster hash: 3d46c...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...