Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Hvilken taktikk bruker dere for å overleve svigers på besøk i flere dager når dere synes det er PAIN? Heldige de av dere som har svigers dere trives med. Anonymous poster hash: d27cc...06d
smurfis Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Hvilken taktikk bruker dere for å overleve svigers på besøk i flere dager når dere synes det er PAIN? Heldige de av dere som har svigers dere trives med. Anonymous poster hash: d27cc...06d Smile pent, ta små "pauser" om det så er ekstra lang tid på do. Puste dypt, telle til ti, dra på butikken alene. Tenke før jeg åpner munnen, tenke at de tross alt er barnas besteforeldre og at uten de så hadde jeg ikke hatt barna mine. Vite at det er lenge til neste gang. Smiiiiil!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Å ta pauser er eneste taktikk som funker her. Å gå ut og leke med barna har aldri vært viktigere. (Det gidder de hvertfall ikke være med på.) Også må man jo på butikken, men da vil de kanskje være med... å forresten, jeg kom på at det er best jeg blir hjemme og ordner noen greier, så får mannen og svigers handle. Ops, mannen glemte å kjøpe noe på butikken, jeg får visst ta en tur jeg også. Anonymous poster hash: df522...e4d
Stina <3 Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Inviterer de på besøk når jeg har helgevakter. Da tilbringer jeg minst mulig tid med de og "stakkars mannen som er alene med ungene" får "hjelp".
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Må de være på besøk i flere dager da? Hadde unngått det på det sterkeste. 1 dag holder. Anonymous poster hash: 3c36b...15a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 De bor langt unna, så det må minst være hele helgen. Føler at jeg ikke klarer det så bra. Det er så mange irriterende småting og spørsmål som jeg kjenner provoserer at jeg egentlig har lyst til å reise bort når de kommer. De er ikke slemme, barna liker å være sammen med dem, men jeg takler det ikke. Anonymous poster hash: d27cc...06d
3 i april Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Stikk til en venninne i påskudd av at dette har vært planlagt leeeenge. Stikk på butikken siden dere glemte noe.. Du bare må MÅ innom jobben en tur for å ordne noe/ skrive under på noe... Du har lovd barna egen mamma dag..... Heldigvis slipper jeg dette da jeg har en toppers svigermor som heldigvis engasjerer seg i oss og som elsker barnebarna sine over alt på denne jord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå