Gå til innhold

Damer med små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overvektig, med små bryster.

Mitt eneste problem med dette er at brystene mine tydeligvis er underutviklet. De har en merkelig form liksom, ser ut som jeg har puppene til en 11-åring i vokseperioden liksom.

Ellers syns jeg faktisk små pupper er finest. Det ser mer elegant ut, man kan gå kledd i alt mulig uten å se vulgær ut (Beklager dere storbrystede, jeg mener ikke noe vondt med det!) og man slipper uønsket oppmerksomhet fra mannfolk som i bunn og grunn er litt ekle.

OG; det finnes tonnevis med menn som digger små bryster. Husker de gjorde en undersøkelse på akkurat dette, og det er nesten 50/50 hva menn foretrekker.

Lær deg heller å like deg selv. Mannen din elsker deg, så hvorfor gjør ikke du det? :)

Anonymous poster hash: 085ab...341
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var som deg, timeglassfigur - men manglet puppene, De var en liten A-cup. Da jeg var 22 (for 13 år siden) la jeg inn silikon (275 gram i hver go dette var før barn) Aldri angret, selv om den ene puppen ikke var samarbeidsvillig i forhold til amming mange år etter. Jeg tok ved colosseumklinikken på Majorstua (nå Teres). Puppene er også fine den dag i dag, selv etter amming av to barn. 

Anonymous poster hash: fcc21...192
Skrevet

Jeg fikk det dekket på grunnlag av at de var underutviklet. Har hørt at man ikke får det dekket lengre, men er ikke sikker.

Det kom en egenandel på i overkant av 900kr, men det er jo ingenting når man tenker på hvor dyrt det er.

Anonymous poster hash: ccaff...1b8

Hvordan vet man at de er underutvilket?

Jeg ble syk midt i puberteten, og raste ned i vekt. Var lita fra før og. Jeg har lenge mistekt at puppene mine ikke vokste mer etter det..

Anonymous poster hash: e6efc...4cc

Jeg gikk til fastlegen, og denne fastslo at de var underutviklede, og henviste meg videre til Colosseumklinikken.

Jeg kom inn til konsultasjon, hvor kirurgen var enig i fastlege, og utifra det, ble det planlagt operasjon.

Noe av det beste som har hendt meg :)

Anonymous poster hash: ccaff...1b8

Skrevet

Veier 54kg og er 165 cm høy ca puppene mine er 75 C cup men det er forlite halve puppen henger utenfor men jeg synes dette bare ser fordumt ut...

Anonymous poster hash: 56822...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...