Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er ca 160 cm høy, veier ca 55 kg. Ikke særlig stor men heller ikke syl tynn.. Jeg har rompe og hofter, timeglassfigur, smal midje og INGEN pupper.. Det er sikker en AAcup.. Flere som har komplekser for små pupper? Jeg føler meg forlegen når jeg i badeland møter på 13-16åringer med større pupper enn meg. Det er nada null niks.. Jeg vil også føle meg som kvinne naken og ikke som en liten jente.. Hvis jeg står foran speilet og strekker hendene i været så er det helt flatt der. Når jeg har hendene ned så er det to små poser på hver sin side. Det lille jeg hadde av pupper før forsvant etter graviditeten:( Anonymous poster hash: e6efc...4cc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er ca 160 cm høy, veier ca 55 kg. Ikke særlig stor men heller ikke syl tynn.. Jeg har rompe og hofter, timeglassfigur, smal midje og INGEN pupper.. Det er sikker en AAcup.. Flere som har komplekser for små pupper? Jeg føler meg forlegen når jeg i badeland møter på 13-16åringer med større pupper enn meg. Det er nada null niks.. Jeg vil også føle meg som kvinne naken og ikke som en liten jente.. Hvis jeg står foran speilet og strekker hendene i været så er det helt flatt der. Når jeg har hendene ned så er det to små poser på hver sin side. Det lille jeg hadde av pupper før forsvant etter graviditeten:( Anonymous poster hash: e6efc...4cc Hadde relativt små pupper før jeg ble gravid, omtrent like stor/liten som deg i høyde og vekt, men hadde b-cup Nå har puppene vokst kjempemasse!!! Hadde et kroppsbilde jeg sendte til samboer i helprofil uten klær på overkroppen og nå kroppen har endret seg masse. Nå er puppene ekle og store Kjøpte en BH i 80 c igår og den er litt for liten.. Anonymous poster hash: 8d026...348
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har vært i din situasjon, men jeg hadde ikke en gang en hudfold når jeg sto med hendene ned. Når jeg var 25 år så fikk jeg satt inn silikon og har ikke angret. Har siden da følt meg som en kvinne. Anonymous poster hash: 1976b...bc7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Har de samme målene som deg og hadde like små pupper. Redningen ble silikon. Aldri angret:) Anonymous poster hash: 3eb2e...c44
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Ja. Jeg har i tillegg underutviklede bryster, så fikk ikke ammet barnet mitt engang. Har planer om en operasjon om 1-2 år hvis helsen tilsier at det er greit. Jeg har samme kroppstype som deg. Har slitt psykisk med dette i mange år. Har veldig kvinnelige former, men ingen bryster... Det ser i hvert fall helt merkelig ut på meg. Anonymous poster hash: 85ae6...0bf
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er ca 160 cm høy, veier ca 55 kg. Ikke særlig stor men heller ikke syl tynn.. Jeg har rompe og hofter, timeglassfigur, smal midje og INGEN pupper.. Det er sikker en AAcup.. Flere som har komplekser for små pupper? Jeg føler meg forlegen når jeg i badeland møter på 13-16åringer med større pupper enn meg. Det er nada null niks.. Jeg vil også føle meg som kvinne naken og ikke som en liten jente.. Hvis jeg står foran speilet og strekker hendene i været så er det helt flatt der. Når jeg har hendene ned så er det to små poser på hver sin side. Det lille jeg hadde av pupper før forsvant etter graviditeten:( Anonymous poster hash: e6efc...4cc Hadde relativt små pupper før jeg ble gravid, omtrent like stor/liten som deg i høyde og vekt, men hadde b-cup Nå har puppene vokst kjempemasse!!! Hadde et kroppsbilde jeg sendte til samboer i helprofil uten klær på overkroppen og nå kroppen har endret seg masse. Nå er puppene ekle og store Kjøpte en BH i 80 c igår og den er litt for liten.. Anonymous poster hash: 8d026...348 Hvordan er dette svaret relevant her? Anonymous poster hash: c0661...07d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har små pupper men ikke fullt så små som deg utifra beskrivelsen. De ble digre undernamming, men krympet sammen når melken ble borte. Ligger jeg på rygg er det ikke mye å skryte av. De er på en måte helt tomme. Uansett jeg har kun ett barn men jeg tenker å ta silikon når jeg har fått de barna vi skal ha. Anonymous poster hash: e6944...adc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde samme som deg.. Kjøpte bh i 65 b... Da ble jeg så lei meg etterpå at det ble silikon når jeg var 20. Ikke angret en dag! Anonymous poster hash: 6a36a...590
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde det også slik. Jeg synes det bar flaut at utstillingsdukkene i butikkvinduene hadde større bryster enn meg. Jeg la inn silikon da jeg var 21 år. Nå har jeg B-cup. Akkurat nok til meg. Anonymous poster hash: 3c6c8...33b
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg hadde store pupper jeg, helt opp i D størrelse! Var jo så glad i puppene mine :-( Men så fikk jeg masse ned i vekt og puppene er bittesmå. Ikke henger de heller, er bare ikkeværende. Bruker 65/70B... Her er redningen å kjøpe bh med stoooore puter, da får jeg en middels C cup eller noe slikt. Kunne tenke meg silikon, men er liksom så dyrt :-) Jeg hadde store pupper jeg, helt opp i D størrelse! Var jo så glad i puppene mine :-( Men så fikk jeg masse ned i vekt og puppene er bittesmå. Ikke henger de heller, er bare ikkeværende. Vet ikke cup, men regner med en A eller liten B. Her er redningen å kjøpe bh med stoooore puter, da får jeg en middels C cup eller noe slikt. Kunne tenke meg silikon, men er liksom så dyrt :-) Endret 15. desember 2013 av ♥Madam Mim♥
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Føler at noen må gi et balansert svar her. Jeg har A - cup, og er i tillegg 80 kg. Se for deg det du. Har problemer med å finne bh med liten nok cup og stor nok omkrets. Har komplekser ja, men vet dere hva...: Jeg har ammet mine barn med stolthet Har hatt, og har fremdeles draget på mannfolk Kan lettere oppdage kuler i brystene Trener uten problemer med deisende pupper Og ikke minst: jeg er frisk, jeg har friske barn og et fantastisk liv!! Rett deg opp i ryggen og vær stolt av deg selv Anonymous poster hash: 76435...144
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 jeg gikk ned masse i vekt (ca 10 kg) i våres & da gikk jeg også ned fra c til aa, når jeg gikk opp i vekt igjen uteble puppene fikk litt panik & begynte å lese om silikon osv men jeg venta på å bli "normal" igjen. det ble jeg ikke. så tok silikon i august & nå er jeg 155 cm høy, 52 kg med en c cup igjen. veldig fornøyd med resultatet & har ikke angret et sekund, jeg ba legen om en naturlig str bare bitte litt større en det jeg hadde naturlig & valgte den mellomste av de tre str han viste meg. om man har råd & mulighet kan jeg trygt ambefalle fornebuklinikken i oslo. hyggelig konsultasjon med kirurgen & sykepleier var kjempe snill & hjelpsom når jeg våkna igjen, de ringer også noen dager etter oprasjonen & spør hvordan det går Anonymous poster hash: 61432...81b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Men du som skriver du har 80C . Det er jo ikke store pupper det. Og 80 rundt er da ikke veldig slank heller vel. Jeg bruker 70b/c og har absolutt ikke store pupper... Anonymous poster hash: 075df...73b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har heller ikke pupper, ser ut som jeg bare er litt hoven rundt brystvortene... Og jeg er 180 cm høy og kraftig (overvektig), du kan tenke deg så malplassert det ser ut. Anonymous poster hash: 95df2...b1d
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har hatt diiiigre pupper når jeg var feit. 80G. Nå veier jeg 65 og har 70D sikkert ikke små for dere men de ser ikke ut i måneskinn fordi de har vært så digre. Vi har alle vårt. Personlig synes jeg små pupper er fint og som regel passer de til kroppen. Skjønner det går an å ha komplekser for det da jeg ikke er superhappy med mine når de er i friluft. Uansett damer, elsk kroppen deres som den er jeg er sikker på at dere ser FANTASTISK ut slik dere er. ;-) Anonymous poster hash: 6bb8a...f4a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar! Dere som tok silikon, hvor tok dere? (Fornebuklinikken var en plass) og var dere fornøyde? Saken er at jeg gjerne vil ha silikon, men det vil ikke kjæresten.. Han vil ha naturlig.. Og sier jeg er fin som jeg er. (Verdens beste) Og med hus barn og bil osv så føler ikke jeg at jeg bare kan bruke 30 000 på meg selv sånn.. Anonymous poster hash: e6efc...4cc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar! Dere som tok silikon, hvor tok dere? (Fornebuklinikken var en plass) og var dere fornøyde? Saken er at jeg gjerne vil ha silikon, men det vil ikke kjæresten.. Han vil ha naturlig.. Og sier jeg er fin som jeg er. (Verdens beste) Og med hus barn og bil osv så føler ikke jeg at jeg bare kan bruke 30 000 på meg selv sånn.. Anonymous poster hash: e6efc...4cc Jeg tok på colosseumsklinikken på majorstua. Kjempefornøyd med de, og det vet jeg flere er Jeg hadde spart i mange år. Mine penger, min kropp og mitt valg Spurte samboeren min hva han mente, og han så helst at jeg ikke gjorde det, men forsto samtidig hvorfor jeg ønsket å gjøre det. Dette hadde jeg uansett tenkt på før jeg traff han. Den dag idag er han ikke lei seg for at jeg gjorde det;) Anonymous poster hash: 3eb2e...c44
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har ammet to barn og nå er puppene nesten helt borte. Jeg veier 58 og er 164 høy, lite former da og tynn. Har 75a i bhene (det minste som passer meg i billigbutikkene rundt livet) og samtlige bher er egentlig for store. Masse luft i cupen! Kjøper alltid bher med store puter. Lindex sine bombshell er fine. Anonymous poster hash: f6a3e...c8f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar! Dere som tok silikon, hvor tok dere? (Fornebuklinikken var en plass) og var dere fornøyde? Saken er at jeg gjerne vil ha silikon, men det vil ikke kjæresten.. Han vil ha naturlig.. Og sier jeg er fin som jeg er. (Verdens beste) Og med hus barn og bil osv så føler ikke jeg at jeg bare kan bruke 30 000 på meg selv sånn.. Anonymous poster hash: e6efc...4cc Jeg tok på colosseumsklinikken på majorstua. Kjempefornøyd med de, og det vet jeg flere er Jeg hadde spart i mange år. Mine penger, min kropp og mitt valg Spurte samboeren min hva han mente, og han så helst at jeg ikke gjorde det, men forsto samtidig hvorfor jeg ønsket å gjøre det. Dette hadde jeg uansett tenkt på før jeg traff han. Den dag idag er han ikke lei seg for at jeg gjorde det;) Anonymous poster hash: 3eb2e...c44 Og må bare legge til at jeg tok ganske mye, da jeg ønsket meg store pupper. Men de færreste ser det på meg, og mange blir overasket når jeg sier det, enda jeg er på din strl, og satte inn 400cc og har nå en god d. Men nå kler jeg meg ikke for å vise puppene, da dette var noe jeg gjorde for meg selv. Men det er egentlig bare de (jentene) som hadde sett meg før som ser at jeg ar gjort det;) Men hadde nok ikke satt inn så mye hadde jeg ikke vært flat, for mange med greit utgangspunkt har satt inn mye mindre enn meg, men har fortsatt mye større likevel;) Anonymous poster hash: 3eb2e...c44
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Lite her også, synes det er god lufting i A-cup. Har ikke mistet noe under amming, men var vel ikke så mye å miste. Jeg er tveegget når det gjelder dette, vil ha litt mer, helst fylle en B, men det er samtidig så deilig å kunne røre seg uten pupper som disser opp og ned. Blir nok neppe å gjøre noe med de, har andre ting med kroppen som må prioriteres. Anonymous poster hash: 02bb8...97f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #21 Skrevet 15. desember 2013 Samme her, hadde ikke pupper i det hele tatt. Ikke ble de noe større etter graviditet eller amming heller. Opererte inne silikon da jeg var 20. Hvis jeg husker rett så var det 280g i begge, altså de er ennå forholdsvis små, men passer perfekt til meg. Etter enda en graviditet og amming, ser de helt naturlige ut Har aldri angret! Anonymous poster hash: ccaff...1b8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #22 Skrevet 15. desember 2013 Jeg tok forresten på Colosseumklinikken, og fikk operasjonen dekket. Det er 10 år siden nå. Anonymous poster hash: ccaff...1b8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #23 Skrevet 15. desember 2013 Jeg tok forresten på Colosseumklinikken, og fikk operasjonen dekket. Det er 10 år siden nå. Anonymous poster hash: ccaff...1b8 Hvorfor/hvordan fikk du den dekket? Anonymous poster hash: e6efc...4cc
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #24 Skrevet 15. desember 2013 Jeg fikk det dekket på grunnlag av at de var underutviklet. Har hørt at man ikke får det dekket lengre, men er ikke sikker. Det kom en egenandel på i overkant av 900kr, men det er jo ingenting når man tenker på hvor dyrt det er. Anonymous poster hash: ccaff...1b8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #25 Skrevet 15. desember 2013 Jeg fikk det dekket på grunnlag av at de var underutviklet. Har hørt at man ikke får det dekket lengre, men er ikke sikker. Det kom en egenandel på i overkant av 900kr, men det er jo ingenting når man tenker på hvor dyrt det er. Anonymous poster hash: ccaff...1b8 Hvordan vet man at de er underutvilket? Jeg ble syk midt i puberteten, og raste ned i vekt. Var lita fra før og. Jeg har lenge mistekt at puppene mine ikke vokste mer etter det.. Anonymous poster hash: e6efc...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå