Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har fått skikkelig dilla på tannpuss med Colgate rød, det å knase isbiter mellom tennene og hold deg fast: Jeg kan spise pulverkaffe rett fra boksen! Den siste er vel ikke akkurat veldig sunn, men har koffeinfri. Er noe med at det knaser mellom tennene. Hvorfor får man det? Anonymous poster hash: 5639b...40b
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde dilla på lukten av kjellerboden og coop grønnsåpe. Hendte jeg gikk en tur ned for å "hente noe i vogna" bare for den deiilige lukten Nå er den ikke like god, mer vanlig kjellerlukt. Anonymous poster hash: d17ac...e5a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde sykt lyst på sand og jord hele tiden. Drømte om det også. Spiste faktisk sand fra sandkassa og smakte på litt murpuss Anonymous poster hash: bab95...32e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg spiste 10 saftis per dag. Måtte ha et spesielt merke. Rareste av alt var at dette suget varte hele tiden mens jeg fullammet (6 mnd ) når babyen begynte å spise andre ting forsvant dette suget helt. Anonymous poster hash: c4c5e...dcb
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Ja murpuss, sand, kritt, muggen kjeller her og. Men trodde det at å spise kaffe rett fra boksen var noe jeg ALDRI kom til å gjøre. Den crunchen mellom tennene altså! Har holdt meg til å ikke prøve kritt enda da.... Anonymous poster hash: 5639b...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå