Gå til innhold

Vi skal på ferie, men nå er et familiemedlem blitt veldig syk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir det da. Vi har reiseforsikring selvfølgelig. Det er ingen av oss som skal reise som er syk, men min mor.

Anonymous poster hash: ee327...20c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommerjo litt an på hvordan syk hun er?

Snakk med hun, og få hennes syn på det.

Anonymous poster hash: 439bf...01f

Skrevet

Kommerjo litt an på hvordan syk hun er?

Snakk med hun, og få hennes syn på det.

Hun er veldig syk og kan ikke snakke. Hun har sluttet å spise og å drikke. Om det fortsetter sånn så dør hun.

Skrevet

Vel, fortsatt ikke helt klart.. Har hun vært syk lenge? Er dette en forverring i tilstanden? Hva sier legene? Prognose?

Skrevet

Da vet jeg at jeg som datter hadde villet sittet ved min mors side. Men jeg vet ikke hvordan deres forhold er?

jeg personlig hadde ikke reist. Mamman din kan dø.

Skrevet

Hvis det er kritisk, ville jeg ikke reist. Er det et alternativ at familien reiser uten deg? 

Ring reiseforsikringen din og forhør deg. De har antageligvis en vaktteklefon i helgen også.

Lykke til. Så trist å høre at moren din er så syk.

Skrevet

Da vet jeg at jeg som datter hadde villet sittet ved min mors side. Men jeg vet ikke hvordan deres forhold er?

jeg personlig hadde ikke reist. Mamman din kan dø.

Jeg spør ikke om jeg skal reise eller ei. Selvfølgelig reiser jeg ikke. Jeg lurer på hvordan jeg går frem. Takk for at du minner meg på at min mor kan dø, det er jeg selvfølgelig smertelig klar over!

Skrevet

Hvis det er kritisk, ville jeg ikke reist. Er det et alternativ at familien reiser uten deg? 

Ring reiseforsikringen din og forhør deg. De har antageligvis en vaktteklefon i helgen også.

Lykke til. Så trist å høre at moren din er så syk.

Nei, familien reiser ikke uten meg. Jeg orker ikke å ringe forsikringsselskapet og snakke med de om det nå, vi skal ikke reise før etter jul.

takk

Skrevet

Tror du får dekket reisen via forsikringsselskapet ja, men spørs om det gjelder bare det(linje opp og ned), men jeg skal ikke si det for sikkert. Mannen min forhørte seg om dette da vi var i syden, og vi/han fikk vist pengene tilbake hvis noe skjedde hvis vi var bortreist. Har du ikke avbestillingsforsikring da?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du får det igjen på reiseforsikringen, men du kan jo sjekke vilkårene.

Anonymous poster hash: 6c8bc...759

Skrevet

Hvordan blir det da. Vi har reiseforsikring selvfølgelig. Det er ingen av oss som skal reise som er syk, men min mor.

Håper det bra med din mor.

Les vilkårene i reiseforsikringen, de pleier å være tilgjengelig på nett og der står det oftest greit forklart.

Skrevet

Tror du får dekket reisen via forsikringsselskapet ja, men spørs om det gjelder bare det(linje opp og ned), men jeg skal ikke si det for sikkert. Mannen min forhørte seg om dette da vi var i syden, og vi/han fikk vist pengene tilbake hvis noe skjedde hvis vi var bortreist. Har du ikke avbestillingsforsikring da?

Jo, det ligger i forsikringen. Vi har familie best forsikring. Jeg bare orker ikke å lese meg opp på det nå, derfor lurte jeg på om dere her inne hadde erfaring.

Hun har vært syk lenge, men nå er det en forverring i sykdommen. Hun var fysisk frisk da turen ble bestillt

Skrevet

Uff, så trist å høre at moren din har blitt så syk. Jeg vet ikke hvordan det er med forsikring og sånt når det gjelder sykdom blant noen som ikke skal dra, men jeg vet at mange firmaer svarer på mail eller FB for tiden. Hvis du ikke orker å ringe, kan kanskje en mail være lettere? Evt. om noen andre skriver for deg? Lykke til, håper på det beste!

Skrevet

Jeg har europeiske og der får man dekker avbestillingakostnadene dersom det oppstår akutt sykdom i nærmeste familie. Gå inn på nettsiden til ditt forsikringsselskap og se på vilkårene

Anonymous poster hash: dfc00...31c

Skrevet

Min mor døde etter lang tids kreftsykdom for en del år siden. Altså ikke akutt, men man vet jo aldri hvor lenge eller kort noen lever selv om de er syke.

Min mors søster fikk reise hjem umiddelbart da det var klart at min mor var døende og hadde kort tid igjen. Hun kjøpte nye billetter hjem (fra Hellas) samme dag, dette dekket forsikringen, ingen problemer og alt ble tatt hånd om raskt.

Vil absolutt tro at en avbestilling vil dekkes av forsikringen deres. Kan du ikke få mannen din eller en annen til å forhøre seg med selskapet. Forstår at du ikke orker selv akkurat nå.

Anonymous poster hash: b71b7...478

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...