Gå til innhold

Flere der hodet ikke har festa seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og straks 39 uker, men hodet har ikke festa seg.  Flere der hodet ikke har festa seg før sent? Når festa hodet seg hos dere?

Anonymous poster hash: f904b...f1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

38+3 hodet er ikke festet og blir nok ikke å gjøre det heller.. Tror hodet først festet seg da vannet gikk med førstemann. Med andre ord hodet må ikke være festet før fødselen starter. :-)

Gjest flykræsj
Skrevet

Med første festet ikke hodet seg før i uke 41. Denne gangen har det ikke festet seg

Skrevet

Hvordan vet man at hodet er festet?

Gjest flykræsj
Skrevet

Jeg hadde ikke peiling, var legen som kjente det. Det er visst ikke mulig å rugge hodet eller noe sånt

Skrevet

Med forige feste hodet seg aldri ( dvs det festa seg når ungen skulle ut) :-P denne gangen festet det seg nå på torsdag, da var jeg 33+2. Kjente det med at det plutselig bjunte å presse orntelig nedover, og så stakk det voldsomt i skambeinet. Og magen sank ned et hakk. Og nå går jeg som en halt gås... pga at det presser sånn nedover at jeg føler hodet ligger i mellom lårene mine! Og så stikker det non stop hele tiden i og rundt skambeinet nå etter det festa seg.

Skrevet

festa seg ikke med noen av mine før fødselen starte. merka det ikke selv da heller. jordmor kjente det. hodet kan ikke beveges like mye

Anonymous poster hash: 0fecd...107
Skrevet

Jeg har også hatt en fødsel der hodet ikke festet seg før fødselen var i gang. Hos meg gikk vannet før riene kom, så det kom en del vann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...