Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Har fått min nr 3 nå, veide 58-60 kg før jeg ble gravid og vil helst ned til 54 for det har jeg alltid veid (før jeg fikk kronisk sykdom), men det har ikke vært lett. Nå 3 uker etter fødsel veier jeg 66 kg og stresser ikke med vekta. Eller har ikke gjort det før nå. Blir fysisk kvalm når jeg tenker på kroppen min, og spesielt magen. Vet det ikke har gått lange tiden, men så fælt å bli så kvalm av meg selv. Gleder meg til å begynne å trene igjen, men må gjøre noe med kostholdet også. Er det vanlig at magemusklene ikke trekker seg sammen etter nr 3? Følte de aldri gjorde det ordentlig etter nr 2. Får en da dekket å få de sydd sammen? Har veldig lyst å ta en minibukplastikk før sommeren, for huden over og rundt navlen har vært skikkelig stygg selv etter nr 2.. Har hatt piercing og det har strukket seg enormt. Anonymous poster hash: 9c24f...813
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Har fått min nr 3 nå, veide 58-60 kg før jeg ble gravid og vil helst ned til 54 for det har jeg alltid veid (før jeg fikk kronisk sykdom), men det har ikke vært lett. Nå 3 uker etter fødsel veier jeg 66 kg og stresser ikke med vekta. Eller har ikke gjort det før nå. Blir fysisk kvalm når jeg tenker på kroppen min, og spesielt magen. Vet det ikke har gått lange tiden, men så fælt å bli så kvalm av meg selv. Gleder meg til å begynne å trene igjen, men må gjøre noe med kostholdet også. Er det vanlig at magemusklene ikke trekker seg sammen etter nr 3? Følte de aldri gjorde det ordentlig etter nr 2. Får en da dekket å få de sydd sammen? Har veldig lyst å ta en minibukplastikk før sommeren, for huden over og rundt navlen har vært skikkelig stygg selv etter nr 2.. Har hatt piercing og det har strukket seg enormt. Anonymous poster hash: 9c24f...813 Kosmetiske operasjoner får man ikke dekket nei. Har du derimot vondt i ryggen av at magemusklene er veldig delte så kan det gå gjennom. Du får heller ikke dekket bukplastikk med mindre du har over 2 cm heng når du står oppreist. Ja jeg vet det er skikkelig urettferdig. Det er vel og bra at de som har klart å slanke seg mange herrens kilo får operasjon av mageskinnet, men veldig urettferdig at vi som har vært uheldig med stygg mage etter svangerskapet ikke får det. Anonymous poster hash: de792...2ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå