Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Herpes? Anonymous poster hash: 641da...fff
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Å ha det men ikke informere partner? Har fått et munnsår. Hender jeg får et sår (unskyld meg) i begynnelsen på leppene nedentil, akkuratt midt på.. jeg aner ikk om det er herpes. Men det er jo som å ha et munnsår nedentil og får det vel der to tre ganger i året å kanskje en gang i året i munnviken. Anonymous poster hash: 641da...fff
Gjest 5 andre Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke teste deg? Dumt å ikke vite, Ved genital herpes skal partner informeres. Han kan smittes selv utenom utbrudd, både underlivet og munn er utsatt. Det er faktisk straffbart at man med viten utsetter andre for smittefare.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Ble litt inspirert å nysgjerrig og bekjymret etter å lest den tråden om hun som "ikke vil si hva hun har" fått svar på. Aldri selv tenkt over det. Men kanskje på tide. Testet meg for et år siden. Ikke noe da. Og har jo hatt sånn munnsår og sår der nedentil før det. Derfor aldri tenkt over det. Hehe før nå Anonymous poster hash: 641da...fff
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor ikke teste deg? Dumt å ikke vite, Ved genital herpes skal partner informeres. Han kan smittes selv utenom utbrudd, både underlivet og munn er utsatt. Det er faktisk straffbart at man med viten utsetter andre for smittefare. Herpes kommer ikke inn under smittevernloven, og en har derfor ikke opplysningsplikt Anonymous poster hash: fa522...3f6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Du har ikke opplysningsplikt, men du bør absolutt få klarhet i om det er det, fordi det kan være skadelig for babyen om du har utbrudd under fødselen. Har du det må du behandles og evt ha keisersnitt. Anonymous poster hash: ed3a7...ffd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå