Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Vi har jo holdt på i et halvt år. Men ble sammen med endel tvil fra meg for noen uker siden. Han ble "for meg" helt pluttselig arbeidsløs og har nå vert hos meg i to uker + noen dager. Jeg begynner å føle at det er feil å "bo sammen" så tidlig. Jeg har barn fra før. I natt fortalte jeg at jeg syntes situasjonen med at han er her så lenge av gangen blir feil. Både for meg og nok helt sikkert for mini. Sa i fra at jeg frammover tenker å bruke tiden jeg har uten barn med han og at han kan komme på besøk av og til når ungen min er her. Jeg trenger mere tid. Det var noe vanskelig å forstå for han, men han prøver å respektere. Han har ikke barn fra før. Finnes det en bedre måte jeg kunne forklart det på? Vil gjerne ta ting i rett tempo og starte i rett ende. Var det galt av meg? Ja jeg er litt usikker. Anonymous poster hash: f99f4...997
Virginia. Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Gjør det som kjennes rett! Er det meant to be, så vil alt ordne seg etter hvert .
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Han ble så stille å betenksom, eneste han kunne svare på når jeg spurte hva han tenkte var at han ikke helt forstod og følte litt at jeg ikke ville han sku knytte seg til ungen min. Noe som skuffet han litt, men han ville ikke si noe mer for han visste ikke helt hva han følte. Så gikk han å la seg. Anonymous poster hash: f99f4...997
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Gjør det som kjennes rett! Er det meant to be, så vil alt ordne seg etter hvert . Prøver å gjøre det som kjennes rett for meg. Noe som kan svinge endel pga av usikkerhet. Men føler det va rett av meg å ta det opp. Jeg sliter virkelig med å knytte meg så må bare ta det den måten jeg takler det uten å bli livredd å ønske å flykte. Hehe. Anonymous poster hash: f99f4...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå