Gå til innhold

Jeg synes det er så fælt med ungene i Syria!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i resten av verden der unger ikke har det bra. Blir fysisk kvalm av å lese om barn som har det vondt. Kom over en Artikkel om hvor kaldt det var i Syria nå, og at mennesker bor i iskalde flyktningtelt. Kommer ikke til å få sovet i natt. Klarer ikke forstå hvorfor verden er slik.

Setter virkelig ting i perspektiv!

Anonymous poster hash: 431dd...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt for jævlig. Jeg sliter også med å "distansere" meg fra dette. Tenk for et smertehelvete disse menneskene har.. Tenk på ungene som har legger seg om kvelden på et iskaldt gulv/bakke...sultne..utrygge...lett bytte for overgrep...redde... Kontrasten til våre barn og deres "luksusproblemer" er helt ekstrem Jeg har vert inn på unicef og gitt verdensgave,valgte vinterklær til barn i syria. Vet ikke om dette hjelper eller kommer frem nen dersom alle eller ihvertfall mange gjør det MÅ det jo hjelpe litt..

Anonymous poster hash: 31f20...c14

Skrevet

Hvis det hjelper så tenk på at verden er overbefolket så dette er bare naturen som ordner opp. :)

Anonymous poster hash: 4a36f...4ab
Gjest vinterbrud
Skrevet

Ja,det er aldeles grusomtog hjertet mitt blør for barna som lider pga krigen i Syria.At ikke verdenssamfunnet kan reagere og få en slutt på krigen og styret til Assad,gjør meg sint.

Jeg har sett flere reportasjer på tv fra krigen,og det er bilder av syke,redde,skadde barn jeg ikke greier å glemme.

Som min jente sa det for ei god stund siden,det må komme mange fly for å hente dem fra krigelandene.

Skrevet

Hvis det hjelper så tenk på at verden er overbefolket så dette er bare naturen som ordner opp. :)Anonymous poster hash: 4a36f...4ab

Så naturen dreper med nervegass? Og våpen?

Utrolig flåsete kommentar, det er jo ikke snakk om naturkatastrofer i Syria ,akkurat....

Skrevet

Hvis det hjelper så tenk på at verden er overbefolket så dette er bare naturen som ordner opp. :)

Anonymous poster hash: 4a36f...4ab

Hva er dette for et kvalmt svar? Bryr du deg så lite om mennesker som ikke er like heldige som oss? Og du oppdrar barn? Skremmende...

Anonymous poster hash: 59717...45e

Skrevet

Jeg føler ingenting angående dette, jeg klarer ikke å ta det inn over meg. Vet ikke om jeg synes jeg burde det heller, jeg tror det hadde ødelagt meg. Høres egoistisk ut, men det hadde jo ikke hjulpet dem det heller.

Anonymous poster hash: 8edb8...cb4
Skrevet

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

4a36fc14906bc2a6de04718366a144ab] 4a36f...4ab [/acro

nym]

Sykt utrolig kaldt,urettferdig og kynisk svar.... Typisk oss,slik har vi blitt av velstanden vår.. Finner et enkelt argument for å riste av oss det som blir ubehagelig. Å reflektere over disse tragediene har ingen status.

Anonymous poster hash: 31f20...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...