Dama på bygda Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Har en Emmaljunga city cross der det er en del på understellet som knakk her en dag. Er ikke garanti på vogna lenger. Noen som vet om steder de tar inn slikt og ordner det? Og om man da evt får låne nytt understell? Kan ikke bruke vogna slik den er knekt nå. Har prøvd å se på nettet om noen selger bare understell, en en slik vogn veldig billig men fant ikke så mye i området her. Takker for alle svar:)
scarecrow2011 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Simobutikken i strandkanten reparerer.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Barnevognservice har butikk både i sentrum, Åsane og på Askøy. De har fikset Emmaljungavogna vår to ganger. Men vet ikke om du får låne understell der. Anonymous poster hash: 6c0ed...143
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 De er veldig raske med å reparere vogner. Jeg fikk igjen min etter noen timer. Ring på forhånd og avtal slik at du vet at reparatøren er inne. Kjempegod service der Www.barnevognservice.no - samme som simobutikken. Anonymous poster hash: 31888...867
Solfaktor Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Trur alle som sel emmaljunga har plikt til å ta dei inn til reparasjon.
Dama på bygda Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2013 Supert! Takker for svar:) Skal ringe Simobutikken imorgen og høre om de har noe tid nå før jul. Det hadde passet meg bra i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå