Gå til innhold

Lettere å bli gravid med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strevde i 3 år med førstemann, håper jammen ikke det tar 3 år med denne også :P

Så ble dere gravid fortere med nr 2? :)

Anonymous poster hash: 6988e...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvert i mot :( gravid på pilla med første, og nå tok det 15-16 mnd...

Anonymous poster hash: 762fe...25e

Skrevet

Prøvde i 1 år og 7 mnd med førstemann.

Med andremann tok det 2 mnd :-)

Bommet ganske så grovt med beregning på andre gitt. Nystartet i jobben, men ville jo ikke ha veldig lang tid mellom barna så da startet vi prøvingen med en gang for å ikke få så mye mer enn 4 år mellom dem iallefall. Nå er det 3 år og 2 måneder mellom dem :-D

Skrevet

Den satt på første forsøk med begge to... :)

Anonymous poster hash: a345f...83d

Skrevet

Den satt på første forsøk med begge to... :)

Heldige du!

Skrevet

Ja, det kan jeg skrive under på :P Jeg visste ikke jeg hadde prøvd engang før nr 2 var en strek på testen!

Skrevet

Ja, jeg vet at vi er veldig heldige, og er veldig takknemlig for det. Jeg håper du er heldig snart også. :)

Jeg er bare i uke 7 med nr.2, så jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gangen også. :)

Skrevet

Ja, jeg vet at vi er veldig heldige, og er veldig takknemlig for det. Jeg håper du er heldig snart også. :)

Jeg er bare i uke 7 med nr.2, så jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gangen også. :)

Masse lykke til! :)

Skrevet

Ingen forskjell for min del.

Anonymous poster hash: 2ffab...193

Skrevet

1 forsøk med nr 1

8 mnd med nr 2

Overraskelse med nr 3

Anonymous poster hash: 43e61...ca1

Skrevet

6,5 år og mange ivf- forsøk med nr 1.

En runde i halmen med nr 2. Og jeg ammer fortsatt :)

Anonymous poster hash: 663c8...733

Skrevet

2mnd med nr 1 og to mnd med nr 2. Så vi har vært ganske heldige ja :-) lykke til i prøvingen! :-)

Skrevet

Nr 1 gikk jeg på pillen, men hadde glemt en eller to, så da ble jeg gravid!

Nr 2 var planlagt, og fikk fulltreffer på første forsøk etter pilleslutt.

Superfruktbar! ;)

Anonymous poster hash: 2e0d2...414

Skrevet

5mnd med førstemann, 4mnd med andremann

Anonymous poster hash: 1e754...37c
Skrevet

Ble gravid på 1 forsøk med nr 1 og er nå i 7mnd uten p-piller nå. Vi har vært litt sløv med prøvingen, så kanskje ikke helt reelt at vi er i 7pp. Bruker ikke eggløsningstest og temping, og har tenkt litt at det kommer når det kommer. Hadde det vært opp til meg, hadde vi startet før. Nr 1 nærmer seg 2,5 år.

Anonymous poster hash: 6a4ad...720
Skrevet

Klaff på 1 pp med nummer 1. 9 pp med nummer 2. Nummer 3 dukket plutselig opp:)

Anonymous poster hash: 32d6f...0e3

Skrevet

Uplanlagt gravid med nr 1.

Første forsøk med nr 2.

Skrevet

Begge kom rekonstruere på ei fjøl! Første skjønner jeg godt hvordan det skjedde med (selv om han ble unnfanget et par dager før jeg ventet mensen), mens andremann var bare et tilfeldig treff (hadde sex 1 gang den mnd). Begge var "uplanlagte", men velkomne :)

Anonymous poster hash: 237a1...d29

Skrevet

Gravid etter 3-4 prøveperoder med første,neste vha IVF etter 6 og 1/2 år. Mye usikkerhet, tårer i de årene. Masse spørsmål om vi ikke snart skulle ha en til. Fikk flere hormomkurer, en av dem resulterte i en graviditet som endte i SA. Ingen medisinsk forklaring på manglende fruktbarhet. Men full klaff på første IVF da :)

Skrevet

Begge kom rekonstruere på ei fjøl! Første skjønner jeg godt hvordan det skjedde med (selv om han ble unnfanget et par dager før jeg ventet mensen), mens andremann var bare et tilfeldig treff (hadde sex 1 gang den mnd). Begge var "uplanlagte", men velkomne :)Anonymous poster hash: 237a1...d29

Vet du hva rekosnstruere betyr?

Uttrykket lyder : kom rekendes på på ei fjøl.

Anonymous poster hash: 15877...d08

Skrevet

Både nr 1 og 2 var raskt på plass. Nr 3, derimot...

Anonymous poster hash: e1e17...11a

Skrevet

Jeg er veldig heldig, begge mine satt på første forsøk. Man har dessverre ingen garantier for hvor fort eller om man blir gravid, ingen vitenskap kan vise til noe her :) En bekjent fikk førstemann på første forsøk, nr 2 fikk hun først 17 år senere....

Men det ville du vel egentlig ikke høre, sorry. Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 7f31a...5c9
Skrevet

Assistert befruktning på første, andre kom av seg sjølv. Gravid 10 mnd etter første fødsel :)

Skrevet

2 pp med nr 1 etter p-pille slutt (Diane), nr 2 satt på 1 pp (ikke hormonprevansjon) og nr 3 ble til på p-piller (Microgynon). Så her har det gått lettere for hver gang til tross for økende alder og prevansjon. Vi er tydeligvis superfruktbare og en god match, og det er jeg veldig takknemlig for! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...