Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg er førstegangs så vet ikke mye om dette. Min datter er snart 5 uker og får kun pupp. I det siste har det kommet litt tjukk, slimete gulp med hvite "prikker" i... Er det normalt? Trodde babygulp skulle være litt anderledes, mer som melk! Logisk nok.. Anonymous poster hash: 6e3df...e53
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 6e3df...e53
Gjest meg&mini Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Opplever det her i hvertfall:) Jeg tror det er normalt, men du kan alltids spørre helsesøster på neste kontroll.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har mye erfaring med babygulp og den erfaringen sier at babygulp ser ut som melk kun hvis det kommer opp rett etter babyen er ferdig med å spise. Jo lengre tid det tar før det kommer opp igjen, jo mindre ser det ut som melk. Vann/slimaktig med klumper er helt normalt hvis det tar litt tid før det kommer opp igjen. Anonymous poster hash: bbfec...6b6
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Hvor lenge gulper de forresten? Har en baby som gulper noe sinnsykt så blir veldig mye klesvask for tiden av både hans og våre klær. Førstemann gulpet ikke så har ikke noe å sammenligne med. Anonymous poster hash: 2f81a...c66
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 For min ga det seg rundt 6-7 mnd da han begynte med fast føde. Anonymous poster hash: bbfec...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå