Gå til innhold

du som har store pupper:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drysser d ofte mat mellom kløfta hos deg?

Er høygravid nå, og puppene har blitt stoore! Men d som er litt irriterende er at d alltid detter noen brødsmuler e.l ned i kløfta og på magen.

Så kom jeg til å tenke på de med permanent store pupper ;)

Anonymous poster hash: 2bcaf...63f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har skikkelige mugger, enda større nå som jeg er gravid. Ingen problemer med matsmuler.. Hallo.. Lener meg vel sikkert lenger forover enn deg når jeg spiser, hahaha... :D

Anonymous poster hash: c3e97...b7f

Skrevet

Drysser d ofte mat mellom kløfta hos deg?

Er høygravid nå, og puppene har blitt stoore! Men d som er litt irriterende er at d alltid detter noen brødsmuler e.l ned i kløfta og på magen.

Så kom jeg til å tenke på de med permanent store pupper ;)

Anonymous poster hash: 2bcaf...63f

Er ikke gravid, men har naturlig store bryster. Svaret er ja, man kan miste mye rart ned i kløften. Har ledd godt når jeg har tatt av BH' en for kvelden i blant ;).

Anonymous poster hash: 3dd13...684

Skrevet

Hahaha :D Hender jeg finner noen smuler ja ;) Men det er absolutt ikke noe stort problem! :D

Anonymous poster hash: 8f946...1ed

Skrevet

Jeg hadde store pupper. Nå er det ikke mye å skryte av igjen av dem...

Husker spesielt knekkebrød var en veldig festelig ting å spise :-D

Skrevet

Ingen problem med smuler i kløfta fordi jeg har sluttet å bruke klær med utrigning. Jeg har sluttet med det for å få bukt med uønsket oppmerksomhet.

Skrevet

Har litt kløft, og det kan komme smuler der innimellom, men som geitemarken sier, det hjelper med mindre utrigning. ;)

Skrevet

Løsningen er liten, eller ingen utringing... Og å huske at man må lene seg godt forover mens man spiser. Knekkebrød er jo noe av det mer "interessante" man kan få inn i bh-en. Det kan faktisk gjøre rett og slett vondt! 

Anonymous poster hash: ca34d...b12
Skrevet

Knekkebrød og popcorn på kino. Selv om jeg ikke har utringning kan jeg sverge på at popcorn finner veien ned i kløfta!

Anonymous poster hash: 6a420...ad1

Skrevet

gikk fra en AA cup til en "stor" C nå i sommer & mærker at popcorn har en tendens til å havne i kløfta ja XD ellers går det greit. 

Anonymous poster hash: 3c663...910
Skrevet

Knekkebrød kan gjøre litt vondt ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...