spiresnart Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Det er nå 4 uker siden fødsel med førstemann. De første 2 ukene blødde jeg en god del, som jeg vet er normalt. Den 3 uken ble det mindre og mindre, så lite at jeg fint kunne bruke de minste bindene. (blodet var brunaktig) Men nå de siste 3 dagene har jeg begynt og blø masse igjen, og det er mørkerødt blod.. Skal det være sånn...? Eller kontakte lege? Har ikke vondt noen steder, men der er noen ganger jeg får litt leamus på siden av magen..
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Vil tro det bare er sårskorpen til morkaka som løsner. Hvis det fortsetter i enda fler dager eller begynner å blø kraftig ville jeg tatt kontakt med føden :-)
spiresnart Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2013 Ok! Morkaka mi satt litt fast også, så mulig det kan være derfor ja
det er berre mordi Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Eg heldt på i meir enn 6 veker, så du har lenge att endå
kosti Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Jeg fikk beskjed at jeg kom til å blø en ca. 14 dagers tid tror jeg de snakte om og etter 4 - 6 uker fikk jeg beskjed at blødningene ville ta seg opp igjen for da skulle skorper ol. Ut
spiresnart Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2013 Ja, da er det nok den som er på vei ut kan det virke som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå