Gå til innhold

Virker som at lykkelige FB-statuser er veldig "ut" for tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva skal jeg skrive da, når jeg tross alt er 100 % fornøyd og lykkelig for tiden, og har vært det lenge nå..? Er det bedre om jeg begynner å klage over småting som at "i natt ble det lite søvn, urolig liten jentunge i sengen, tidenes trassanfall osv... Det er liksom det mest negative som skjer i livet mitt for tiden, men det finnes da ikke interessant for andre å lese..?! Tror FB-profilen min ser ut som reneste lykkeland og alle tror sikkert det bare er jug og fasadepussing, men det er det altså ikke.. :P 

Tanker omkring dette.....? 

Anonymous poster hash: a5217...40f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da trenger man vel ikke legge ut status i det hele tatt....?

Anonymous poster hash: 70c03...4b3

Skrevet

MÅ du absolutt skrive noe som helst?

Skrevet

Skriv det du selv har lyst, men som de andre poengterer her så trenger du jo ikke å skrive noe som helst.

Skrevet

Tja? Blir det ikke litt kjedelig hvis ingen lenger gidder å skrive noe på facebook fordi nesten ALT er feil, enten den ene eller andre veien? Legger ikke ut statuser daglig, men et par ganger i uka ca...

HI

Anonymous poster hash: 44f34...f07
Skrevet

Men sånn er det vel ikke? Jeg har inntrykk av at det oppdateres akkurat like mye som før jeg. Både av de positive og de negative oppdateringene, og de midt i mellom. Skriv det du føler for, alt annet blir feil.

Skrevet

Jeg er ikke enig, det er hyggelig å lese hyggelige statuser også. Men når det blir det samme hele tiden så er det ikke interessant lenger. Det er akkurat det samme andre veien, det er fint å se at andre også har dårlige dager og sliter med ting, men en gang er nok.

Hvis ikke du føler at du har noe nytt å dele så lar du være å dele noe. Det er ikke slik at akkurat dine statuser gjør så mye til eller fra for fb-vennene dine uansett.

Skrevet

Ja, det skjønner jeg :) Men er ikke det samme jeg skriver om, er ofte bilder fra forskjellige ting vi gjør som er koselige og fine, egentlig lite hjerte hjerte sukk smelt elsker livet mitt osv.. Men likevel ser jeg jo at det virker veldig blankpolert og kanskje litt kunstig sett fra utsiden, men det er det altså ikke. Uansett ikke noe stort problem, finnes langt viktigere saker å bekymre seg over nå om dagen ;)

HI

Skrevet

Jeg tror neppe jeg ville finne dine statuser så veldig irriterende da ;)

Det verste er de hjerte- hjerte- hjerte- lykke- lykke- statusene som du vet at er bare oppspinn.  

Skrevet

Jeg syns det er koselig å se at folk har det bra jeg.Det er oppturer og nedturer for alle gjennom livet .Det er synd at noen ikke t??ler lykkelige statuser da bør man kansje vurdere å ikke være så mye på facebook.Men hvis det er falske statuser så skjønner jeg at det kan være irriterende.

Skrevet

Godt å høre, egentlig helt enig! FB er helt frivillig, og tåler man ikke å lese det som skrives der får man kanskje vurdere å bruke mindre tid og energi på det..  Bedre at folk skriver og skaper litt liv der inne, enn at alle er så redde for å skrive noe "feil" at det blir helt dødt der inne :)

HI

Skrevet

Mine tanker er at du er opptatt av hva andre forventer at du skal uttrykke/ skrive. Hva ønsker du å få ut av facebook?

Anonymous poster hash: db355...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...