Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Skolebilder med ramme av sønnen min. Eller bør jeg kjøpe mer. Selve bilde og ramma kom bare på 150kr tilsammen. Anonymous poster hash: 09426...81b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Litt lite kanskje...? Jeg gir ihvertfall bildekalender med bilder av barna, en stor lyslykt, kaffekanne og noen fine glass til å ha på badet. Alt er kjøpt på salg før i år, så veldig dyrt ble det ikke dog, 300 kr kanskje? Men full pris ville jo vært 600 kr da Anonymous poster hash: 76b61...365
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Det kommer Ann på tradisjonene i din familie. Blir du og ungene skuffet om dere får noe til den prisen av henne? Nå som du er voksen er det jo naturlig at dere legger dere på omtrent samme nivå på gavene. Anonymous poster hash: 14765...778
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Altså, selv om jeg er voksen så er det stor forskjell på prisnivået på gaven jeg gir mamma og den hun gir meg. Mamma og pappa kjøper vel gjerne til meg (og mannen min) for 1000-1500. Hadde vi kjøpt til de for den prisen ville de blitt rasende, da de mener at vi har bedre ting å bruke pengene våre på og at de har det de trenger. De ønsker seg mest av alt bilde av barnebarna og kanskje noe barnebarna har laget. Jeg bruker å kjøpe en gave til hver av de til ca 200-300 i tillegg til de obligatoriske bildene av hjemmelagede gavene av barnebarna. Anonymous poster hash: 22515...fa3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Jeg syntes det er litt lite, i hvertfall mtp min egen mamma. jeg vet at ho liker å bli satt pris på (da det ikke er så ofte fra mannens side) og ville nok sett skuffelsen i øynene hennes om ho bare fikk et innrammet bilde av jentungen til jul. Her har jeg kjøpt bildekalender til mamma og mannen av jenta mi, oss og de, samt at mamma får en design strikketunika til 900, og mannen hennes får 20 bjørn borg boksere til ca 700 ( eneste han ønsket seg og kjøpt på salg vel å merke). Mamma kjøper alltid dyre gaver til oss ala bergans klær, skinnsko/veske osv. så selv om vi ikke gir like mye, så er det i hvertfall ting de kjenner at de blir satt pris på via. Anonymous poster hash: f16a0...edb
I scream for icecream! Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Vi kjøper ikke like dyre gaver til mamma og pappa som de gir til oss, men synes likevel det hørtes lite ut.. Vi gir slike bilder som en slags tilleggsgave. Min mamma får tre dvd'er, en bok og slike bilder av oss til jul i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå