Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Er i uke 11 og kaster opp innen 30 min etter at jeg har tatt folaten og de andre vitaminene.. er det noe vits i å fortsette å pine seg selv med det? Det gikk greit å ta de frem til denne uka.. er jo ikke mange dagene igjen frem til den magiske grensa heller... Anonymous poster hash: 6240f...a9e
Sokkedyret Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Kaster du opp av å ta pillene er det jo ikke noe poeng i å ta de! Tror jeg bare hadde kuttet det ut nå, det er jo bare en uke igjen til du kan slutte, kan vel ikke ha så mye å si. Får ikke noe mer i deg når du kaster det opp likevel. Da kan du eventuelt heller prøve å spise mat med folat og vitaminer i =)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Det er jo anbefalt å ta folat ut svangerskapet og i ammeperioden for å stimulere melkeproduskjonen etc, men går det ikke så går det ikke Anonymous poster hash: eed1a...b0a Anonymous poster hash: eed1a...b0a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Går det ikke, så går det ikke. Men du kan jo f.eks ta tablettene om kvelden hvis du kaster opp om morgenen? Anonymous poster hash: 0e018...40a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 De kommer opp uansett hvilket tidspunkt jeg tar de på desverre:/ Jeg har hørt annet med tanke på folaten.. at man bør ikke ta de lenger enn til uke 12:s hvis det stemmer at de skal takes ut svangerskap og amming må jeg heller prøve igjen siden... Jeg føler jo at det et veldig lite vits i å ta de, men tanken sitter jo i at jeg bør ta de for babyen min sin del.. saken er jo at kvalmen er helt borte og de eneste gangene jeg har spydd dette svangerskapet er faktisk pga disse tablettene... Nei huff, kjipt når hode og kropp ikke samarbeider.. Hi Anonymous poster hash: 6240f...a9e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 De kommer opp uansett hvilket tidspunkt jeg tar de på desverre:/ Jeg har hørt annet med tanke på folaten.. at man bør ikke ta de lenger enn til uke 12:s hvis det stemmer at de skal takes ut svangerskap og amming må jeg heller prøve igjen siden... Jeg føler jo at det et veldig lite vits i å ta de, men tanken sitter jo i at jeg bør ta de for babyen min sin del.. saken er jo at kvalmen er helt borte og de eneste gangene jeg har spydd dette svangerskapet er faktisk pga disse tablettene... Nei huff, kjipt når hode og kropp ikke samarbeider.. Hi Anonymous poster hash: 6240f...a9e Hva med vanlige B-kompleks som ikke er så sterke? Anonymous poster hash: f51bc...9ee
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 De kommer opp uansett hvilket tidspunkt jeg tar de på desverre:/ Jeg har hørt annet med tanke på folaten.. at man bør ikke ta de lenger enn til uke 12:s hvis det stemmer at de skal takes ut svangerskap og amming må jeg heller prøve igjen siden... Jeg føler jo at det et veldig lite vits i å ta de, men tanken sitter jo i at jeg bør ta de for babyen min sin del.. saken er jo at kvalmen er helt borte og de eneste gangene jeg har spydd dette svangerskapet er faktisk pga disse tablettene... Nei huff, kjipt når hode og kropp ikke samarbeider.. Hi Anonymous poster hash: 6240f...a9e Hva med vanlige B-kompleks som ikke er så sterke? Anonymous poster hash: f51bc...9ee Det har jeg ikke hørt om... det må sjekkes ut. takk for tipset:) Hi Anonymous poster hash: 6240f...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå