Gå til innhold

Det å ikke føle seg begjæret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte barn nr 3 for 7 mnd sider. Vi har hatt sex 2 ganger etter det. Før det var det et helt år siden sist. Mannen vil ikke:( han rører meg knapt nok. Jeg har sagt til han at jeg gjerne vil oftere, men han finner bare på dumme unnskyldninger. Jeg lengter så etter oppmerksomt. Etter å få høre at jeg er fin og attraktiv. Vi er unge begge to. Et helt liv slik føles uutholdelig:(

Anonymous poster hash: 25171...e42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har antageligvis dessverre en annen. Både jeg og ei i min omgangskrets har opplevd fravær av sex, avvisning osv samtidig som mannfolket holdt på med ei annen. Her kom det som et sjokk.

Anonymous poster hash: f09dc...17e
Skrevet

Makan. Å påstå at han antagelig har en annen er både idiotisk og ufølsomt. Det er da ingenting som tilsier det, foruten nedsatt seksuallyst hos mannen. Har ikke så mange råd å komme med, men kjente bare jeg ble veldig provosert over at du med en gang fikk svaret om at han nok hadde en annen. Only at dib altså....

Anonymous poster hash: aa5e0...526

Skrevet

Har du spurt hvorfor han aldri vil? Sånn ordentlig?

Anonymous poster hash: dc4cb...add

Skrevet

Takk for svar:) Jeg trornikke han er utro. Det er ingenting som tilsier det hvertfall;) Når jeg spør han så sier han at vi må få babyen ut av rommet først. Da har jeg foreslått sofaen som Har vært hyppig brukt før, men nei. Det er bare noe som gir meg en så dårlig følelse. Jeg tror ikke jeg innbiller meg dette, men jeg tror bare han har mistet all lyst på meg.

Anonymous poster hash: 25171...e42

Skrevet

Jeg er mann og ver hvordan dette er .. Vondt å aldri føle seg begjært av partneren!

Aldri noe kjærtegn og alltid unnskyldninger .. Vart i noen år nå og vi blir mer og mer som KUN venner

Ung mann

Anonymous poster hash: db7bb...760

Skrevet

Har det også sånn dessverre. Men hva f.. er det å påstå at han har en annen? Er rimelig sikker på at det ikke er tilfelle her iallfall. .

Anonymous poster hash: ac81e...10a

Skrevet

Kjære dere altså, nå skal ikke jeg oppmuntre til samlivsbrudd eller noe sånt, men LIFE'S TOO SHORT! Fiks det, eller, gjør ditt beste for å fikse det.

Intimitet er utrolig viktig for å beholde piffen i et forhold, ikke ta partneren for gitt, og ikke la han/henne ta dere for gitt heller!

Anonymous poster hash: 30bae...8ef

Skrevet

Det må fikses på et vis..

Som en annen sier, livet er for kort! Skal dere leve slik RESTEN av livet og angre som 70 åringer?

Ta den harde samtalen forholdet trenger..

Anonymous poster hash: 0b3cc...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...