Gå til innhold

Kjære alle involverte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå ta max dose smertestillende, for kanskje  å sove mer enn to sekunder av gangen, men jeg blir også passe rørete og tar derfor ikke ansvar for innlegg i natt.

Videoannonse
Annonse
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Hehe, huff, stakkars! Hjelper det deg hvis jeg sier at jeg har et liv med sterke migreneanfall som ikke engang kan behandles med sterkere greier? For meg hjelper det alltid å høre om andres smerte. Håper du får sove!

Skrevet

Slå deg løs det du er god for, nå er du unnskyldt herfra til månen, men jeg ser allerhelst at neste oppdatering kommer om mange timer grunnet at du har fått sove. Smertefritt!

Skrevet

Og jeg må snart drukne sorgene mine igjen. 

Orker ikke skrive allverdens, men det kommer sikkert noen fortvilede innlegg etterhvert.

Skrevet

Orker ikke skrive allverdens, men det kommer sikkert noen fortvilede innlegg etterhvert.

Det forstår jeg veldig godt! Uff...

Skrevet

Hiv innpå, håper du blir slått helt ut!

Skrevet

Håper du har sovet, luten! Men du, burde ikke smerten gi seg litt nå? En uke siden?

Skrevet

Håper du har sovet, luten! Men du, burde ikke smerten gi seg litt nå? En uke siden?

Jeg har sovet!! Nesten sammenhengende, Og nesten komfortabelt. Mja, er jo ikke så gæli v helt ro, og tidlig på dagen, mest smertefylt å røre, snu, reise/legge seg utover kvelden, alle posisjoner vonde og hjernen dødssliten av å behandle smerte og trnger litt slått-i-hue-m-spade-dop for at det skal funke...

Skrevet

Håper du har sovet tett inntil pels i natt.

Skrevet

Godt å høre at du har sovet i natt :)

Her har jeg tatt tidligvakten og håper mannen våkner snart så jeg kan krype under dyna igjen i en times tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...