Gå til innhold

Generelt lite aktivitet her inne...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er veldig liten aktivitet inne på mange av forumene. Da jeg var inne her for ca 5 år siden var det masse nye innlegg hele tiden og folk var flinke til å svare hverandre.

Er det generelt liten aktivitet her nå eller er det bare fordi det er desember og folk har mye annet å gjøre enn å sitte på bim?

Skrevet

Ser man det ja... 50 visninger, 0 svar. Og lengre ned på lista, over 1000 visninger og kun 4 svar. Gidder ikke folk svare andre lengre?

Skrevet

Jeg også synes det er lite aktivitet her. Men tror nok det har med tiden vi er inne i å gjøre. Det skjer utrolig mye i desember, så mange er opptatt med forskjellig. Da blir man gjerne selektiv når det kommer til hva man svarer på og ikke...

Jeg har god tid, er hjemme i permisjon og venter spent på fødsel.

Skrevet

Jeg og har tenkt mye på det du spør om her. Jeg var selv innom her i 2008 og da var det mye aktivitet. Nå er det jo ingenting. . . . 

Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er så godt som dødt i skravle og krangle, og sjekker dermed ikke disse. Folk flest holder seg til anonym, ser det ut til.

Hvis det nå var dette du mente da, og ikke helt bim generelt?

Skrevet

anonym har blitt det nye skravlestedet :) Ingen som krangler lenger... eller... kranglingen skjer også anonymt :D

Skrevet

Ser man det ja... 50 visninger, 0 svar. Og lengre ned på lista, over 1000 visninger og kun 4 svar. Gidder ikke folk svare andre lengre?

. Nei virker som om folk har slutter å svare 😏
Skrevet

Men må man ikke ha et visst antall innlegg før man kan få tilgang til de anonyme/hemmelig chat...? Var også aktiv i 2007/8 mener det var her....

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var her også i 2008 :D da var det fart her inne da! Vi får sette opp lista så det blir litt fres. Nå var jo hun i 2008 mitt første barn og jeg var sykemeldt hele svangerskapet og hadde et hav av tid. Nå har jeg 2 stk, og 100% jobb.

Hvilket nr skal dere ha?

Formen? :)

Skrevet

Det er lite aktivitet generelt! Var medlem her i 05/06 og da var det masse liv. Synes forøvrig siden var mye bedre lagt opp og mer oversiktelig den gang!

Skrevet

Enig med dere over. Var her i 2008 og da var det masse fart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...