Ziva Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Det stønnes fra barnerommet og jeg tusler inn for å ta en sjekk. Hun har vært litt uggen i kroppen i kveld. Lener meg over sengen og da kommer det fra henne. Trekk deg unna mamma så jeg ikke smitter deg. Jeg svarer at det går bra mammaer bryr seg ikke noe om det. Da parrerer hun med tenk om du blir syk i julen da mamma! Søte lille sjuklingen min.
Ziva Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2013 Og nå er spysjuken i hus. Nå kan jula komme, ingen jul uten sykdom.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Så inn i heite.... God bedring!
sug lut Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 åssen gikk natta? ikke nok m at dere er sjuke, men dere blir jo paria også. i denne søte juletid..
Mistletoe and wine Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Jula er en høytid på flere måter dessverre, kunne godt vært foruten sykdommen... Sykdom her i huset også, sender en god sympatiklem og ønsker dere god bedring
Ziva Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2013 åssen gikk natta? ikke nok m at dere er sjuke, men dere blir jo paria også. i denne søte juletid.. Lykken er å våkne av at noen spyr deg nedover ryggen. Åh mamma jeg bomma på bøtta. Jo takk kjenner det men det går bra. Må si at jeg ønsker meg sovehjertet til gubben til jul. Han sov gjennom spying og sengeskift. Mistenker at han faktisk gikk i søvne når jeg kastet ham ut av senga for å skifte på den.
sug lut Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 åssen gikk natta? ikke nok m at dere er sjuke, men dere blir jo paria også. i denne søte juletid.. Lykken er å våkne av at noen spyr deg nedover ryggen. Åh mamma jeg bomma på bøtta. Jo takk kjenner det men det går bra. Må si at jeg ønsker meg sovehjertet til gubben til jul. Han sov gjennom spying og sengeskift. Mistenker at han faktisk gikk i søvne når jeg kastet ham ut av senga for å skifte på den. Å nei og uff. For en skjebne...
Ziva Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2013 Det kjedeligste er at jeg har gledet meg hele uken til i dag. Vi skulle nemlig på besøk til den herligste dama
sug lut Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Det kjedeligste er at jeg har gledet meg hele uken til i dag. Vi skulle nemlig på besøk til den herligste dama Bra damer venter, veittu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå