Gå til innhold

Julegave med mening......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på UNICEF.NO og gi en verdensgave - "en julegave med mening" Oppfordrer alle....det har vi råd til og det kan utgjøre så utrolig mye for den som mottar hjelp....

Anonymous poster hash: 5f239...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi gjort :)

Skrevet

Jeg har kjøpt gjennom Røde Kors

Anonymous poster hash: 412bd...424

Skrevet

Gir gjennom andre foreninger, for jeg syns reklamen deres er så usmakelig.

Anonymous poster hash: 5f636...609
Skrevet

Vi gir ekstra til Plan og SOS barnebyer der jeg har fadderbarn. Synes for øvrig uttrykket "julegave med mening" er helt teit, mener folk da at et par etterlengtede skier som noens datter får på julaften er en gave uten mening da? De fleste gaver har jo en mening bak, altså at de skal gjøre nytte for mottaker.

Anonymous poster hash: 57f17...202
Skrevet

Sukk....skal man måtte argumentere for den overskriften.. Alle skjønner vel forskjellen her vil jeg tro. Kanskje litt større mening i at et barn får litt hjelp til å i det hele tatt overleve enn at våre barn får enda et nytt par ski eller en litt mer fancy mobil. Var ment som en oppfordring til å gjøre noe godt for noen utenom sine egne,noen som VIRKELIG trenger det,derfor gir det også større mening.. Folk altså..

Anonymous poster hash: 5f239...c35

Skrevet

Mange gode sjeler her..godt å se :-)

Skrevet

Har vi gjort i mange år. Var litt surmuling til å begynne med, men nå har folk vent seg til at vi gir bort gavene de skulle fått :P

Vi gir bort 9 gaver hvert år

Forskjellig mottager hvert år, men i år ble det faktisk UNICEF :)

Anonymous poster hash: 8f9ea...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...