Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har vel egentlig ikke noe jeg skulle ha sagt? Jeg syns det er særdeles upassende at han lar to kamerater (yngre, single og barnløse) som lever og ånder for festing og alkohol hver helg, samt det å få flest mulig damer til sengs- bo hos seg. Her er det snakk om at de har vært sitt soverom, og deler stuen, kjøkken og bad. I utgangspunktet syns jeg ikke som foreldre at man bør bo sammen med andre voksne som ikke har noe relasjon til barnet, men om man gjør det bør de i det minste være på samme stadie som enn selv. BF bedyrer at de ikke får lov til å feste og slikt når han har barnet, men jeg ser ikke for meg hvordan dette kan bli et bra hjem for vårt barn. Hva mener dere? Og hva hadde dere gjort hvis dere havnet i samme situasjon? Anonymous poster hash: f703a...16d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde en venninne som bodde hos meg i 1 år da barnet mitt var rundt 1 år. Hun hadde dårlig råd og fikk bo gratis hos meg den perioden. Senere flyttet også hennes kjæreste inn da han kom til norge. De festet ofte men ikke i mitt hjem. De bodde hos meg i 1,5 år så de fikk spart opp penger til ehet sted. Barnefar kunne jo bare prøvd å blande seg i dette så skulle jeg tuppa ham herfra til månen. Så nei jeg synes ikke du har noe med dette. Anonymous poster hash: 82fe7...336
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Jeg trodde man måtte ha et skikket hjem for å få lov til å ha samvær? Synes dette hørtes ekstremt umodent ut. Hvor gammel er barnefar? Spesielt. Anonymous poster hash: 31098...097
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Hadde ikke likt det. Hadde følt meg utrygg og ikke slappet av mens barnet mitt var der. Anonymous poster hash: 280a7...6fb
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Nr 3 og 4: Barnefar er 29 år, disse kompisene er 21 og 22 år. De er på et helt annet stadie i livet. Jeg syns også dette er umodent og en veldig ubetenksom avgjørelse! Jeg er overrasket over barnefar for han er da en oppegående person ellers. Men det er sånn jeg føler det nå, jeg føler meg rett og slett utrygg og slapper ikke av. Anonymous poster hash: f703a...16d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Hvor mye samvær skal far ha? Anonymous poster hash: 73129...b59
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Hvor mye samvær skal far ha? Anonymous poster hash: 73129...b59 Torsdag ettermiddag til mandag morgen, annenhver uke. HI Anonymous poster hash: f703a...16d
det er berre mordi Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde vore uaktuelt. Sjekk reglementet.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde vore uaktuelt. Sjekk reglementet. Jeg søker og søker, men finner ikke noe angående dette. Har du noen tips om hvor jeg kan finne det? HI Anonymous poster hash: f703a...16d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Nå får vi bare høre din versjon av saken da, og siden du er så negativ til hele greiene så kan det vel godt tenkes at du smører litt ekstra på. Er jo ikke sikkert disse gutta fester hver helg, og tar med seg damer hjem. Regner med at faren til barnet har satt noen regler for hvordan det skal være i heimen når han har barnet sitt hos seg, og at disse gutta synes dette er greit, ellers hadde de jo ikke giddi å flytta inn. Synes du er en smule hysterisk, og vil nok helst bestemme det meste. Men så lenge far er en god far og gir barnet god omsorg så har du faktisk ikke noe med hva han gjør i sitt eget hjem. Kan tenke meg det hadde blitt rabalder om han skulle blanda seg inn i din livssituasjon. Anonymous poster hash: b2f1c...2c9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Jeg mener du får ha tillit til at han har avklart dette såpass med sine nye romkompiser at du får stole på ham at det ikke blir festing i leiligheten når barnet er der. Har selv bodd i kollektiv hvor ei venninne hadde barnet sitt innimellom. Selvsagt tok vi andre hensyn. Jeg vil tro disse guttene gjør det samme. Ha tiltro til barnefar, og ikke ta problemene på forskudd er mitt råd. Anonymous poster hash: 171ed...319
Jallow B Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Så fremt de ikke fester mens barnet er der, ser jeg ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Hmm, det første jeg tenker er at det hadde vært uaktuelt. Men, nå er nok jeg ganske konservativ og for meg er normalen mor, far og barn i samme hus. Virker ganske utstabilt synes jeg å bo i kollektiv. På den annen side sier du at han er oppegående, så da må han vel ha vurdert situasjonen og kommet frem til at det er greit? Kommuniserer dere bra? Hvis ikke kan dere kanskje ta et møte på familievernkontoret om dette? Anonymous poster hash: f43c6...f19
det er berre mordi Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde vore uaktuelt. Sjekk reglementet. Jeg søker og søker, men finner ikke noe angående dette. Har du noen tips om hvor jeg kan finne det? HI Anonymous poster hash: f703a...16d Eg finn ikkje noko eg heller. At gutar i tidleg 20-åra hadde avstått festing annankvar helg, ser eg på som lite truleg, og eg hadde heller ikkje tatt sjansen på at det var tilfellet. Men uansett, å bu samen med nokon "utanforståande" på den måten der, innbiller eg meg er meir utrygt enn bra for borna. Eg er såpass standhaftig og hissig at eg trur eg skulle ha klart å fått han på andre tankar. Han hadde ikkje turt anna.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 Hadde ikke vært greit for meg. Anonymous poster hash: b0fb3...bc3
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Hvor mye samvær skal far ha? Anonymous poster hash: 73129...b59 Torsdag ettermiddag til mandag morgen, annenhver uke. HI Anonymous poster hash: f703a...16d Jeg vil tro at du ikke har noe du skulle sagt. Men jeg forstår deg veldig godt! Jeg hadde overhode ikke likt at barna mine skulle bo i et kollektiv 30% av tiden, selv om det ikke skal festes eller dras inn damer når barna er der. Det er ustabilt nok for barna at mamma og pappa skal skille lag og de skal ha to bosteder, om ikke det i tillegg skal bo to fremmede menn i det ene hjemmet. Kan virkelig ikke forstå hva denne ellers så oppegående mannen tenker på som faktisk mener at det er greit. Hvis det er på grunn av økonomi så får han heller skaffe seg et mindre og billigere sted og bo. Anonymous poster hash: 73129...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå