#Ariadne# Skrevet 14. desember 2013 #26 Skrevet 14. desember 2013 De får mye av oss foreldre. Flere gaver. Masse pakker, men blir jo stemplet her inne så raskt man gjør annerledes! Det gjør mine også . 11 gaver hver fra oss foreldre . Skal innrømme at jeg kompenserer litt for veldig liten familie
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #27 Skrevet 14. desember 2013 Alt for mye dessverre men slik har det blitt da vi nettop har pusset opp lekerom til henne, og det blir en engangshendelse, godt ho ikke er så gammel så ho husker fra år til år enda. Jente 2år i mars: Kidkraft lekekjøkken Kidkraft bord + 2 stoler Stort gulvteppe med bilbane på Samleboksen med dvd fra astrid lindgren Har samlet det siste halvåret masse lekemat, kjeler, kopper og asjetter som jeg har samlet i en stor lekekasse med navnet hennes på. Samlet pris rett oppunder 7000,- Blir nesten kvalm av å se summen svart på hvitt, men bedre at ho får det til jul enn at vi bare skulle kjøpt det uansett. Ho kommer ikke til å pakke opp annet enn samleboksen med dvder, resten driver vi å monterer opp på lekerommet nå, og ho skal få gå inn for første gang på julaften. *huske anonymknappen* Anonymous poster hash: e9654...979
Gjest lillehi Skrevet 14. desember 2013 #28 Skrevet 14. desember 2013 Jente 13: Rettetang til 199kr får hun av meg🎅
Tante Gustava Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 De får hver sin verktøykasse og Lego Star Wars pakke (kjøpt på halv pris tidligere i høst). Og en fjernstyrt bil og Jungelboken-DVD på deling. Og så har de kjøpt gave til hverandre, begge har plukket ut samme aktivitetsbok til broren sin. Morsomt.
MissMagica Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 En bok pluss en liten ting til rundt 200 kroner som jeg skal kjøpe i morgen. Blir ikke store julegaven til han i år, men han har akkurat fått eget rom som har kostet 5-6000 og pusse opp.
Mandala Skrevet 14. desember 2013 #31 Skrevet 14. desember 2013 10-åringen: Onepiece og saueskinn av meg. Snowracer av pappaen og Playmo for 300 kr av søsteren. 7-åringen: Onepiece, øredobber og Øisteins blyant-spill av meg. Snowracer av pappaen og Lego for ca 300 kr av broren. Jeg syns de får akkurat passe.
skinnfilla Skrevet 14. desember 2013 #32 Skrevet 14. desember 2013 Eldste får speilreflekskamera og kameraveske, Noe klær,mascara, en kartong kjærligheter og en dvd Mellomste får furreal apen, plastelina,tatoveringspenner og sjablonger, et par brettspill,en barbie med vinger, Litt klær, sikkert litt småting til som jeg har glemt ( starter julehandelen tidlig og avslutter sent he he ) Minste får stellebord fra newborn baby,plastelina, dukkeklær, tøfler, fantorangens brettspill, plastikkmat, En bamse som fungerer som nattlys, litt klær
Bondejenta Skrevet 15. desember 2013 #33 Skrevet 15. desember 2013 eldste: Jakke og telefoncover småjenter på 4 og 5: hobbyskrin (tusjer, saks, lim etc.) minsta: Karsten og Petra film. Mulig vi er kjipe, men trur alle blir superglade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå