Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Vi skal på tapasjulebord i julen og alle skal ha med litt hver. Noen som har tips til hva vi kan ta med? Vertene stiller med foccaciabrød, spekeskinke, aioli og parmasan. Har tenkt på laks i lefse og kjøttboller i tomatsaus. Flere tips mottas med takk:-) Anonymous poster hash: 4a3a9...634
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Laks i lefse er alltid en slager!! Anonymous poster hash: eb723...1f0
Camillok Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Lune dadler med bacon rundt. Namnamnam! Lagde en helt sykt god parmesanaioli her om dagen, enkelt og såååå godt! Oppskrift på trinesmatblogg. Skriv inn parmesanaioli i søkefeltet! Spicy kjøttboller er alltid en hit Scampi marinert med hvitløk og chili likeså Potetsalat og saltbakte poteter En frisk salat Marinerte oliven Tannpirkere/cocktailpinner med ost og oliven Ååååå, har sykt lyst på tapas jeg også!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Laks i lefse er alltid en slager!! Anonymous poster hash: eb723...1f0 Med eggesalat eller snøfrisk? Har smakt begge. Kanskje jeg kan lage med begge Anonymous poster hash: 4a3a9...634
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Lune dadler med bacon rundt. Namnamnam! Lagde en helt sykt god parmesanaioli her om dagen, enkelt og såååå godt! Oppskrift på trinesmatblogg. Skriv inn parmesanaioli i søkefeltet! Spicy kjøttboller er alltid en hit Scampi marinert med hvitløk og chili likeså Potetsalat og saltbakte poteter En frisk salat Marinerte oliven Tannpirkere/cocktailpinner med ost og oliven Ååååå, har sykt lyst på tapas jeg også!!!! Mye godt.her!!! Scampi er jo bare såååå godt!!!! Og jeg har kjøttboller i frysern. Anonymous poster hash: 4a3a9...634
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Waldorfsalat og rødbetesalat hører med Anonymous poster hash: 6adf0...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå