Fru.Frøken Skrevet 14. desember 2013 #26 Skrevet 14. desember 2013 Liker best wienerpølse, den funker veldig bra med både brød og lompe. Grillpølser synes jeg smaker best grillet. Er fra østlandet, virker som det er like mange som vil ha brød som lompe her.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #27 Skrevet 14. desember 2013 det blir i lompe el vaffel,tåler ikke brød Anonymous poster hash: f7203...613
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #28 Skrevet 14. desember 2013 Pølse i brød. Sørlandet Anonymous poster hash: 975eb...efd
IreneUtålmodig Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Vist jeg spiser det på en hverdag så blir det lompe, på lørdag er det deilige mesterbaker pølsebrød med lompe over eller så blir det pølse og vaffel på 17 mai. Er fra østfold
anonymsuperbruker Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 må være lompe!! Svenskene spiser med brød
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. desember 2013 #31 Skrevet 14. desember 2013 Lompe såklart! samboer spiser i brød.. Det er feil..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #32 Skrevet 10. mai 2015 Pølse i vaffel er best! Anonymous poster hash: bf001...744
me_87 Skrevet 10. mai 2015 #33 Skrevet 10. mai 2015 Etter å ha bodd ett år på Hamar med en venn av meg som kun brukte lompe,så har jeg faktisk funnet ut at pølse i lompe er faktisk godt det også Bor selv på Vestlandet å hadde aldri smakt pølse i lompe før jeg bodde på Hamar. Nå liker jeg begge deler
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #34 Skrevet 10. mai 2015 Har vi pølser spiser jeg to stykker, først en med brød, så en med lompe. Det samme gjør ungene. Mannen spiser bare brød og er ikke glad i lompe. Sørlandet. Anonymous poster hash: 95a49...a15
Leirha Skrevet 10. mai 2015 #36 Skrevet 10. mai 2015 Pølsebrød!Er ikke noe glad i pølse generelt, men skal jeg har det må det være med brød, det er nettop den søste kontrasten som gjør det godt, og det tar vekk litt av hele PØLSEopplevelsen, har du derimot lompe blir det veldig mye bare pølsesmak.
Blomstogbier Skrevet 10. mai 2015 #37 Skrevet 10. mai 2015 Pølsebrød! Er ikke noe glad i pølse generelt, men skal jeg har det må det være med brød, det er nettop den søste kontrasten som gjør det godt, og det tar vekk litt av hele PØLSEopplevelsen, har du derimot lompe blir det veldig mye bare pølsesmak. Og jeg som synes lomper er søte
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #38 Skrevet 10. mai 2015 Pølse i brød og lompe 👏👏 Anonymous poster hash: 82cde...0df
Leirha Skrevet 10. mai 2015 #39 Skrevet 10. mai 2015 Pølsebrød! Er ikke noe glad i pølse generelt, men skal jeg har det må det være med brød, det er nettop den søste kontrasten som gjør det godt, og det tar vekk litt av hele PØLSEopplevelsen, har du derimot lompe blir det veldig mye bare pølsesmak. Og jeg som synes lomper er søte Men imotsetning til pølsebrød smaker det lite og pølsesmaken blir fremhevet. Nei lompe er virkelig ikke min greie, til noe. Er fra vestlandet, tydelig at det er pølsebrød her. Men det må være hjemmelagde brød eller fra bakeren. Men wienere i baguette, eller hotdog, eller hva eb skal kalle det, er best.
Blomstogbier Skrevet 10. mai 2015 #40 Skrevet 10. mai 2015 Pølsebrød! Er ikke noe glad i pølse generelt, men skal jeg har det må det være med brød, det er nettop den søste kontrasten som gjør det godt, og det tar vekk litt av hele PØLSEopplevelsen, har du derimot lompe blir det veldig mye bare pølsesmak. Og jeg som synes lomper er søte Men imotsetning til pølsebrød smaker det lite og pølsesmaken blir fremhevet.Nei lompe er virkelig ikke min greie, til noe. Er fra vestlandet, tydelig at det er pølsebrød her. Men det må være hjemmelagde brød eller fra bakeren. Men wienere i baguette, eller hotdog, eller hva eb skal kalle det, er best. Baguette? Tror det kommer an på hvilket merke du kjøper også
Leirha Skrevet 10. mai 2015 #41 Skrevet 10. mai 2015 Pølsebrød! Er ikke noe glad i pølse generelt, men skal jeg har det må det være med brød, det er nettop den søste kontrasten som gjør det godt, og det tar vekk litt av hele PØLSEopplevelsen, har du derimot lompe blir det veldig mye bare pølsesmak. Og jeg som synes lomper er søte Men imotsetning til pølsebrød smaker det lite og pølsesmaken blir fremhevet.Nei lompe er virkelig ikke min greie, til noe. Er fra vestlandet, tydelig at det er pølsebrød her. Men det må være hjemmelagde brød eller fra bakeren. Men wienere i baguette, eller hotdog, eller hva eb skal kalle det, er best. Baguette?Tror det kommer an på hvilket merke du kjøper også Heh, ja er vokst opp i Frankrike, mye baguette med pølse der. Og sjokolade i baguette, de er strengt tatt veldig glad i baguetten sin der.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #42 Skrevet 10. mai 2015 Pølse i brød. De få gangene jeg spiser det. Lompe er ikke normalt her. Anonymous poster hash: fe5ee...85a
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #43 Skrevet 10. mai 2015 Lompe. Vest. Anonymous poster hash: c5ea0...4db
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2015 #44 Skrevet 10. mai 2015 Pølse i brød og lompe. Og da skal lompa ligge inni brødet for å holde på plass garnityr Aldri skjønt hvorfor folk legger lompa løst oppå de fleste steder.. Bor på Østlandet Anonymous poster hash: b2803...ffc
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mai 2015 #46 Skrevet 11. mai 2015 Brød er best. Bor på Østlandet. Spises mye pølse i vaffel her og
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #47 Skrevet 9. januar 2016 det blir i lompe el vaffel,tåler ikke brød Anonymous poster hash: f7203...613 Hvordan er det mulig å tåle vaffel men ikke brød? 😂 Anonymous poster hash: ca091...ce7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #48 Skrevet 9. januar 2016 I brød. Er fra Vestlandet. Pølse i vaffel er noe av det rareste jeg har hørt i matveien. Anonymous poster hash: f0ec9...e34
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2016 #49 Skrevet 9. januar 2016 Hellekake for det meste. Anonymous poster hash: 61fa2...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå