Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #26 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil.. Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #27 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil.. Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan. At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #28 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan. At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på? Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Ville ikke sagt ifra når den var igang, men når jeg hadde fått kommet meg inn på barsel og orket å skrive en sms. Ville da gratulert ham som pappa og lengde vekt osv. Ville kanskje også lagt med et tidspunkt han kunne komme hvis han ville, eller evt spurt om han ville besøke på sykehuset. Å ha med en person man ikke er sammen med eller vil ha et forhold til på fødsel ville vært totalt uaktuelt.
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan. At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på? Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814 Lykke til med å nekte han delt foreldreansvar,det kommer du nok dessverre ikke langt med. Prøver selv å nekte han delt foreldreansvar så saken kommer opp i retten i februar. Men som de på meklingskontorene sier så får omtrent alle fedre delt foreldreansvar uansett om de stiller lite opp for barnet. Gjør alt han kan for å nekte meg å bytte barnehage,gjør han alt han kan for å stoppe at sønnen vår skal få fjernet mandlene,å alt jeg sier i beste mening anngående å få samvær til å fungere vil han ikke høre på. Faren skulle for første gang ha sønnen vår alene når gutten vår var 2 år,å barnefaren nekter å ta det gradvis. Så når sønnen vår kom tilbake så var han plutselig veldig stygg mot meg,biting,kloring osv. Barnehagen mener han følte seg forlatt av meg siden jeg bare plutselig forsvinner uten at vi har tatt det gradvis. Så barnefaren er en stor egoistisk som kun tenker på seg selv,å som ikke evner å sette barnet foran seg selv. Likevel får dritten mest sannsynlig delt foreldreansvar etter rettsaken.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #31 Skrevet 14. desember 2013 Jeg gav ikke barnefaren beskjed når fødselen startet. Han fikk en melding om det dagen etter. Han er en dust og kommer alltid til å være en dust! Angrer også på at jeg skrev han opp som far. Spesielt når jeg ser hvordan han oppfører seg. Nå er det 5 år siden sist han så barnet sitt. Og før det, så han barnet kun når jeg selv prøvde å skape ett bånd mellom de. Noe som jeg gav opp etter nesten 3 år. Da sa jeg at nå måtte han selv vise interesse. Og nå er det som sagt gått 5 år. Anonymous poster hash: 15f86...807
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #32 Skrevet 14. desember 2013 Det med bidrag var den eneste grunnen til at jeg også skrev han opp,men for å si det sånn så vil jeg heller få mindre penger hver måned enn en barnefar som hele tiden er ute etter å gjøre livet mitt surt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #33 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan.At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på?Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814 Lykke til med å nekte han delt foreldreansvar,det kommer du nok dessverre ikke langt med. Prøver selv å nekte han delt foreldreansvar så saken kommer opp i retten i februar. Men som de på meklingskontorene sier så får omtrent alle fedre delt foreldreansvar uansett om de stiller lite opp for barnet. Gjør alt han kan for å nekte meg å bytte barnehage,gjør han alt han kan for å stoppe at sønnen vår skal få fjernet mandlene,å alt jeg sier i beste mening anngående å få samvær til å fungere vil han ikke høre på. Faren skulle for første gang ha sønnen vår alene når gutten vår var 2 år,å barnefaren nekter å ta det gradvis. Så når sønnen vår kom tilbake så var han plutselig veldig stygg mot meg,biting,kloring osv. Barnehagen mener han følte seg forlatt av meg siden jeg bare plutselig forsvinner uten at vi har tatt det gradvis. Så barnefaren er en stor egoistisk som kun tenker på seg selv,å som ikke evner å sette barnet foran seg selv. Likevel får dritten mest sannsynlig delt foreldreansvar etter rettsaken. Jeg har både lest og fått beskjed om fra nav og en Familieterapaut at så lenge vi ikke er gift eller samboere så får jeg automatisk fullt foreldreansvar. Han kan gå rettens vei for å få delt selvfølgelig, men gjør han ikke det blir det å stå på meg (mes mindre jeg skriver under på annet). Høres ut som en stor idiot han der også! Håper det går din vei og mot sønnen din sitt beste!! Anonymous poster hash: d663d...814
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #34 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan.At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på?Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814 Lykke til med å nekte han delt foreldreansvar,det kommer du nok dessverre ikke langt med. Prøver selv å nekte han delt foreldreansvar så saken kommer opp i retten i februar. Men som de på meklingskontorene sier så får omtrent alle fedre delt foreldreansvar uansett om de stiller lite opp for barnet. Gjør alt han kan for å nekte meg å bytte barnehage,gjør han alt han kan for å stoppe at sønnen vår skal få fjernet mandlene,å alt jeg sier i beste mening anngående å få samvær til å fungere vil han ikke høre på. Faren skulle for første gang ha sønnen vår alene når gutten vår var 2 år,å barnefaren nekter å ta det gradvis. Så når sønnen vår kom tilbake så var han plutselig veldig stygg mot meg,biting,kloring osv. Barnehagen mener han følte seg forlatt av meg siden jeg bare plutselig forsvinner uten at vi har tatt det gradvis. Så barnefaren er en stor egoistisk som kun tenker på seg selv,å som ikke evner å sette barnet foran seg selv. Likevel får dritten mest sannsynlig delt foreldreansvar etter rettsaken. Jeg har både lest og fått beskjed om fra nav og en Familieterapaut at så lenge vi ikke er gift eller samboere så får jeg automatisk fullt foreldreansvar. Han kan gå rettens vei for å få delt selvfølgelig, men gjør han ikke det blir det å stå på meg (mes mindre jeg skriver under på annet). Høres ut som en stor idiot han der også! Håper det går din vei og mot sønnen din sitt beste!! Anonymous poster hash: d663d...814 Ja det vet jeg,har selv aleneansvaret enn så lenge. Men du kommer sikkert til å oppleve det samme som meg,at han truer med å gå rettens vei for å få delt foreldreansvar hver gang dere er uenige om noe. Trodde aldri han kom til å gjøre det,men plutselig fikk jeg innkalling i posten :S
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #35 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan.At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på?Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814 Lykke til med å nekte han delt foreldreansvar,det kommer du nok dessverre ikke langt med.Prøver selv å nekte han delt foreldreansvar så saken kommer opp i retten i februar. Men som de på meklingskontorene sier så får omtrent alle fedre delt foreldreansvar uansett om de stiller lite opp for barnet. Gjør alt han kan for å nekte meg å bytte barnehage,gjør han alt han kan for å stoppe at sønnen vår skal få fjernet mandlene,å alt jeg sier i beste mening anngående å få samvær til å fungere vil han ikke høre på. Faren skulle for første gang ha sønnen vår alene når gutten vår var 2 år,å barnefaren nekter å ta det gradvis. Så når sønnen vår kom tilbake så var han plutselig veldig stygg mot meg,biting,kloring osv. Barnehagen mener han følte seg forlatt av meg siden jeg bare plutselig forsvinner uten at vi har tatt det gradvis. Så barnefaren er en stor egoistisk som kun tenker på seg selv,å som ikke evner å sette barnet foran seg selv. Likevel får dritten mest sannsynlig delt foreldreansvar etter rettsaken. Jeg har både lest og fått beskjed om fra nav og en Familieterapaut at så lenge vi ikke er gift eller samboere så får jeg automatisk fullt foreldreansvar. Han kan gå rettens vei for å få delt selvfølgelig, men gjør han ikke det blir det å stå på meg (mes mindre jeg skriver under på annet). Høres ut som en stor idiot han der også! Håper det går din vei og mot sønnen din sitt beste!! Anonymous poster hash: d663d...814 Ja det vet jeg,har selv aleneansvaret enn så lenge.Men du kommer sikkert til å oppleve det samme som meg,at han truer med å gå rettens vei for å få delt foreldreansvar hver gang dere er uenige om noe. Trodde aldri han kom til å gjøre det,men plutselig fikk jeg innkalling i posten :S Håper virkelig ikke at han gidder å bruke tid og penger på å ta det til retten da! Så utrolig egoistiske mannfolk kan være, man må jo tenke på barnets beste. Synd jeg allerede har skrevet han opp på papirer som er sendt til nav og sånn. Men siden han har et barn han allerede har forlatt så stiller han ikke sterkt i en sak vil jeg tro. Lov å håpe.. Anonymous poster hash: d663d...814
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #36 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan.At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på?Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814 Lykke til med å nekte han delt foreldreansvar,det kommer du nok dessverre ikke langt med.Prøver selv å nekte han delt foreldreansvar så saken kommer opp i retten i februar. Men som de på meklingskontorene sier så får omtrent alle fedre delt foreldreansvar uansett om de stiller lite opp for barnet. Gjør alt han kan for å nekte meg å bytte barnehage,gjør han alt han kan for å stoppe at sønnen vår skal få fjernet mandlene,å alt jeg sier i beste mening anngående å få samvær til å fungere vil han ikke høre på. Faren skulle for første gang ha sønnen vår alene når gutten vår var 2 år,å barnefaren nekter å ta det gradvis. Så når sønnen vår kom tilbake så var han plutselig veldig stygg mot meg,biting,kloring osv. Barnehagen mener han følte seg forlatt av meg siden jeg bare plutselig forsvinner uten at vi har tatt det gradvis. Så barnefaren er en stor egoistisk som kun tenker på seg selv,å som ikke evner å sette barnet foran seg selv. Likevel får dritten mest sannsynlig delt foreldreansvar etter rettsaken. Jeg har både lest og fått beskjed om fra nav og en Familieterapaut at så lenge vi ikke er gift eller samboere så får jeg automatisk fullt foreldreansvar. Han kan gå rettens vei for å få delt selvfølgelig, men gjør han ikke det blir det å stå på meg (mes mindre jeg skriver under på annet). Høres ut som en stor idiot han der også! Håper det går din vei og mot sønnen din sitt beste!! Anonymous poster hash: d663d...814 Ja det vet jeg,har selv aleneansvaret enn så lenge.Men du kommer sikkert til å oppleve det samme som meg,at han truer med å gå rettens vei for å få delt foreldreansvar hver gang dere er uenige om noe. Trodde aldri han kom til å gjøre det,men plutselig fikk jeg innkalling i posten :S Håper virkelig ikke at han gidder å bruke tid og penger på å ta det til retten da! Så utrolig egoistiske mannfolk kan være, man må jo tenke på barnets beste. Synd jeg allerede har skrevet han opp på papirer som er sendt til nav og sånn. Men siden han har et barn han allerede har forlatt så stiller han ikke sterkt i en sak vil jeg tro. Lov å håpe.. Anonymous poster hash: d663d...814 Barnefaren her har også ett barn fra før av som han ikke har noe kontakt med,så var overrasket over at han holdt kontakten med sønnen vår. Men sier jo litt når barnefaren ikke var intressert i å møte sønnen sin før jeg sa at kjæresten min var så god farsfigur for sønnen vår. DA ville han plutselig møte sønnen vår,å har hatt kontakt med han siden da.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #37 Skrevet 14. desember 2013 Barnefaren her fortalte ikke noe til foreldrene før sønnen vår var 6 mnder :S Sååå viktig var sønnen for han. Jøss, hva er galt med disse mannfolka?? vil selvfølgelig at barnet mitt skal ha en far, men innerst inne håper jeg bare han holder seg unna. Han er ikke et bra menneske, fryktelig ustabil..Håper bare ikke at hhan prøver å gjøre ting vanskelig for meg! Men han stiller kanskje svakt uansett.. Hi Anonymous poster hash: d663d...814 Nei ikke godt å si hva som feiler de,angrer så bittert på at jeg skreiv han opp som far han gjør livet vanskelig for meg med hver eneste anlendning han kan.At det går best ut over sønnen sin bryr han seg tydligvis ikke om :S Huff! På hvilke måter gjør han det vanskelig for deg på?Vurderte å ikke skrive han opp, men er dumt ift bidrag å sånn. Men delt foreldreansvar blir det ikke! Anonymous poster hash: d663d...814 Lykke til med å nekte han delt foreldreansvar,det kommer du nok dessverre ikke langt med.Prøver selv å nekte han delt foreldreansvar så saken kommer opp i retten i februar. Men som de på meklingskontorene sier så får omtrent alle fedre delt foreldreansvar uansett om de stiller lite opp for barnet. Gjør alt han kan for å nekte meg å bytte barnehage,gjør han alt han kan for å stoppe at sønnen vår skal få fjernet mandlene,å alt jeg sier i beste mening anngående å få samvær til å fungere vil han ikke høre på. Faren skulle for første gang ha sønnen vår alene når gutten vår var 2 år,å barnefaren nekter å ta det gradvis. Så når sønnen vår kom tilbake så var han plutselig veldig stygg mot meg,biting,kloring osv. Barnehagen mener han følte seg forlatt av meg siden jeg bare plutselig forsvinner uten at vi har tatt det gradvis. Så barnefaren er en stor egoistisk som kun tenker på seg selv,å som ikke evner å sette barnet foran seg selv. Likevel får dritten mest sannsynlig delt foreldreansvar etter rettsaken. Jeg har både lest og fått beskjed om fra nav og en Familieterapaut at så lenge vi ikke er gift eller samboere så får jeg automatisk fullt foreldreansvar. Han kan gå rettens vei for å få delt selvfølgelig, men gjør han ikke det blir det å stå på meg (mes mindre jeg skriver under på annet). Høres ut som en stor idiot han der også! Håper det går din vei og mot sønnen din sitt beste!! Anonymous poster hash: d663d...814 Ja det vet jeg,har selv aleneansvaret enn så lenge.Men du kommer sikkert til å oppleve det samme som meg,at han truer med å gå rettens vei for å få delt foreldreansvar hver gang dere er uenige om noe. Trodde aldri han kom til å gjøre det,men plutselig fikk jeg innkalling i posten :S Håper virkelig ikke at han gidder å bruke tid og penger på å ta det til retten da! Så utrolig egoistiske mannfolk kan være, man må jo tenke på barnets beste. Synd jeg allerede har skrevet han opp på papirer som er sendt til nav og sånn. Men siden han har et barn han allerede har forlatt så stiller han ikke sterkt i en sak vil jeg tro. Lov å håpe.. Anonymous poster hash: d663d...814 Barnefaren her har også ett barn fra før av som han ikke har noe kontakt med,så var overrasket over at han holdt kontakten med sønnen vår.Men sier jo litt når barnefaren ikke var intressert i å møte sønnen sin før jeg sa at kjæresten min var så god farsfigur for sønnen vår. DA ville han plutselig møte sønnen vår,å har hatt kontakt med han siden da. De høres skremmende like ut disse to mmennene. Bruk det at han ikke har kontakt med sitt andre barn for alt det er verdt, det viser jo litt om hvor umoden han er! Også det at han kom så sent inn i livet til sønnen deres går jo ikke i hans favør skulle man tro.. men hvem vet. Håper du slipper å få delt ansvar! Anonymous poster hash: d663d...814
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #38 Skrevet 14. desember 2013 Prioriter deg selv og barnet. Anonymous poster hash: 4589a...431
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #39 Skrevet 14. desember 2013 Jeg sendte bilde av jenta ti minutter etter at hun var født. Det første han gjorde var å poste dette bildet på facebook med å tagge meg, og kuppet altså min annonsering av barnets fødsel overfor mine venner. Jeg er sår over dette ennå. Anonymous poster hash: 4589a...431
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #40 Skrevet 14. desember 2013 Det med bidrag var den eneste grunnen til at jeg også skrev han opp,men for å si det sånn så vil jeg heller få mindre penger hver måned enn en barnefar som hele tiden er ute etter å gjøre livet mitt surt. Far her har sluttet å betale bidrag han. Er flere mnd siden sist. Så jeg får kun forskuddsbidrag fra nav på 720 kr. Han skal egentlig betale 4000 i mnd. Lurer på hvor lenge han kan gå uten å betale før staten griper inn.... Anonymous poster hash: 680ca...9a1
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #41 Skrevet 15. desember 2013 Du er en egoist! Det er HANS barn, klart han har RETT på å vite at det er fødsel på gang!!! Fryktelig mange egoistiske damer her 😳 Anonymous poster hash: 00c46...f0b
me_87 Skrevet 15. desember 2013 #42 Skrevet 15. desember 2013 Det med bidrag var den eneste grunnen til at jeg også skrev han opp,men for å si det sånn så vil jeg heller få mindre penger hver måned enn en barnefar som hele tiden er ute etter å gjøre livet mitt surt. Far her har sluttet å betale bidrag han. Er flere mnd siden sist. Så jeg får kun forskuddsbidrag fra nav på 720 kr. Han skal egentlig betale 4000 i mnd. Lurer på hvor lenge han kan gå uten å betale før staten griper inn.... Anonymous poster hash: 680ca...9a1 Det kan gå mange år før du ser noe ting pengene dessverre. Kjenner en som sitter å betaler barnebidrag for flere år tilbake nå,så det sier jo litt.
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. desember 2013 #43 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har vært der du er. Mitt råd er: la far ta kontakt. La han vise interesse. Ikke ta kontakt selv.
Isola&Lille+julegave Skrevet 15. desember 2013 #44 Skrevet 15. desember 2013 Du er en egoist! Det er HANS barn, klart han har RETT på å vite at det er fødsel på gang!!! Fryktelig mange egoistiske damer her 😳 Anonymous poster hash: 00c46...f0b Det er hans barn som han tydeligvis ikke har særlig interesse av. Hangar kuttet ut tidligere barn selv = han bryr seg ikke. Da er det mye bedre å ikke ha kontakt fra begynnelsen av, enn å måtte trøste en dypt ulykkelig 5-åring som ikke kan forståhva galt han har gjort fordi far ikke gidder å ha kontakt mer. Beskytt barnet og ikke trykk et forhold bf ikke ønsker nedover ørene hans. Hvis barnefaren ber om å få beskjed, er det noe annet. Dravillig jeg sagt at jeg sender beskjed når det hele er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå