Gå til innhold

Til dere som har testet positivt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomer før IKM var:

Sopp 5 dpo(aldri hatt før)

Uren hud i pannen og ryggen 8 dpo (aldri hatt før).

Mensensmerter dagen før IKM, og har vært her siden!

Og generelt lite utflod fra el og til IKM.

Først nå 5+1 har jeg fått litt ømme pupper :-)

Endret av Fillibobba

Jeg er kun 1dpo. Hadde sinnsyke EL smerter i går. Var på jobb og måtte inn på toalettet bare for å sette meg ned. Følte det presset noe veldig der nede. I dag stikker brystene og de er ømme. Forrige gang jeg var gravid så hadde jeg masse symptomer fra 2DPO. Jeg pleier igrunnen ikke ha ømme bryst, kun littegrann dagen før TR.

Flere graivde som vil dele sine symptomer?

Alle mnd jeg hadde symptomer var jeg ikke gravid, men den mnd jeg viste at nå var jeg det ikke, da var jeg det gitt ;) oppe og tisset om nattan noen dager før, og litt ømme pupper noen dager før...

Anonymous poster hash: 4d0d7...acf

Annonse

Før IKM fikk jeg lysbrun utflod tre dager før, som jeg trodde først var et tegn på at TR var på vei, men testet positiv dagen før IKM. Har vært mer eller mindre oppblåst fra uke 4, ømme pupper startet i uke 5, mer sliten og lett kvalme/uggen startet i uke 6.

Har hatt mye symptomer psykisk, ustabil og masse rare drømmer.

Jeg hadde plutselig kjempe rare drømmer uka før IKM, dette kan jo ha vært et tegn også. :)

Hadde også en del murringer uke 4-5, men er mye mindre nå.

Endret av Fru.Frøken

Hei:)

Jeg hadde ingen el smerte, eller festeblødning. Symptomene startet 4 dager før ikm. Jeg hadde en del luft i magen, murring, hjertebank, mørkere urin og ømme bryster, m neg test. Trodde ikm var rett rundt hjørnet. Men testet pos i dag hele 6 dager etter ikm, er vel en av de få som er treg med å produsere hcg:)

Hei!

Hehe, denne tråden viser hvor forskjellig alt er fra person til person.

Jeg fikk ømme bryster rett etter el, noe jeg ikke pleier å ha, og det gikk aldri over. Hadde også rare drømmer ca en uke før ikm, kjente dem igjen fra forrige graviditiet for 3 mnd siden. Blødde to dråper ca. 7 dpo, og trodde jeg hadde fått magevirus da jeg var småkvalm 3 dager før ikm. Murrigene i magen startet ca.ikm, og har økt i styrke :)

Den første uka etter el var jeg hellig overbevist om at vi ikke hadde truffet riktig, og begynte mentalt å forberede meg på ny pp. Men så, ca. da den pittelille blødninga var, så endret magefølelsen seg, så jeg begynte å tenke at det kanskje kunne være noe likevel. Testet to dager før ikm, bare for å få ro i sjela, og den var tydelig positiv  :tommelopp:

Så moro å høre dere!

Jeg hadde også en merkelig drøm i natt, det tenkte jeg ikke over før nå egentlig, at det kan ha noe med graviditet å gjøre.

Ini: Hva var det som gjorde at du ikke følte at dere hadde truffet EL? Kom EL senere enn du trodde?

En får jo også allverdens symptomer uten at det er noe! Jeg har hatt ømme pupper, stikkinger nederst i magen og hyppig tissing uten at det har vært noe!

Denne måneden har jeg også vært litt kvalm de siste dagene. Skulle hatt mensen i dag, men er ikke kommet enda, men er likevel overbevist om at den kommer og kvalmen er bare tilfeldig...

Så moro å høre dere!

Jeg hadde også en merkelig drøm i natt, det tenkte jeg ikke over før nå egentlig, at det kan ha noe med graviditet å gjøre.

Ini: Hva var det som gjorde at du ikke følte at dere hadde truffet EL? Kom EL senere enn du trodde?

Nei, den kom nok heller et par dager før, men jeg har aldri testet for el, så er ikke 100% sikker. Har bare venstre eggleder igjen etter svangerskap utenfor livmor for 3 mnd siden, og tror ganske sikkert det var el fra høyre side, så var ganske sikker på at det ikke kom til å gå denne PP.

Det var en magefølelse som endret seg ca når egget festet seg, vil jeg tro... Ikke at jeg var overbevist om at jeg var gravid, men en følelse av at det var en sjanse. 

Annonse

Jeg merket det kvelden jeg var 9 dpo. Da var jeg nesten helt sikker på å få positiv test morgenen etter, og det gjorde jeg.

Jeg fikk økende menssmerter utover kvelden og de første dagene. Kjentes ut som om mensen skulle til å bryte ut på sitt verste, men ville aldri bryte helt løs. Jeg fikk også veldig ømme pupper. Jeg trodde jeg hadde ømme pupper forrige pp også, men etter å ha kjent ØMME pupper kommer jeg ikke til å ta den feilen igjen :)

Hadde aldri trodd at jeg skulle oppleve så sterke og håndfaste symptomer så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...