Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Virker som dama har fått litt mer perspektiv etter hun har fått barn, eller er tilværelsen litt hard for henne. Hun virker i hvert fall mye mer menneskelig for tiden, og innrømmet at hun mislyktes med bakst, at hun måtte hjem og amme Nelia da hun skulle på butikken, og nå syter hun over å være syk, og at det er så hardt å være syk. Liker henne bedre og bedre for tiden jeg! Alt virker mer realistisk nå. Virker sunt for henne å få en annen person å sette først:) Anonymous poster hash: 3bc5c...4b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Gidder ikke klikke meg inn på bloggen din. Anonymous poster hash: bf18a...aa1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Jeg syns hun har hatt et realistisk bilde på det å bli mamma, og at hun oogså viser det nå. Anonymous poster hash: 59cb9...384
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Kan jo hende at kjerringa har blitt voksen. Så da er det vist håp for alle.... Anonymous poster hash: 06875...0da
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Er nok babytilværelsen som har slått inn. Anonymous poster hash: 336df...74d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Lurer på hvordan det går med leserskaren hennes nå. Bloggen har jo endret seg totalt etter at hun ble mor. Nå er det stort sett baby-innlegg. Og de kræsjer jo fullstendig med hennes andre innlegg, som handler om catwalkmote, Victoria Secrets-modeller og treningsprogrammer. Er jo de færreste babymødre som sklir inn i pencil-skirt str 32 og legger nye akrylnegler 2 uker etter fødselen. Tror nok ikke at bloggen hennes kommer til å være like populær i fremtiden. Anonymous poster hash: b2004...91a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Det tror ikke jeg heller. HI Anonymous poster hash: 3bc5c...4b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Men hvem er det egentlig som IKKE endrer seg og vokser på å ha blitt mor? Anonymous poster hash: d24b0...070
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. hehe Anonymous poster hash: e44bb...154
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. hehe Anonymous poster hash: e44bb...154 Ja det er rat med det, før har hun jo alltid påstått at hun fikk så vondt i magen av f eks hveteboller Var nok sunt å bli mamma og å få dratt ansiktet ut av sin egen navle Anonymous poster hash: b2004...91a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Jeg håper det for hennes del:) Hun var veldig umoden før, men hun har kanskje sett at det finnes viktigere ting i livet enn å se ut som en barbie i size zero? Anonymous poster hash: e0731...906
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. hehe Anonymous poster hash: e44bb...154 Ja det er rat med det, før har hun jo alltid påstått at hun fikk så vondt i magen av f eks hveteboller Var nok sunt å bli mamma og å få dratt ansiktet ut av sin egen navle Anonymous poster hash: b2004...91a Tror du ikke det kanskje er fordi hun har for lite energi med bare lavkarbomat til amming og og lite søvn ? Anonymous poster hash: e44bb...154
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. hehe Anonymous poster hash: e44bb...154 Ja det er rat med det, før har hun jo alltid påstått at hun fikk så vondt i magen av f eks hveteboller Var nok sunt å bli mamma og å få dratt ansiktet ut av sin egen navle Anonymous poster hash: b2004...91a Tror du ikke det kanskje er fordi hun har for lite energi med bare lavkarbomat til amming og og lite søvn ? Anonymous poster hash: e44bb...154 Hvis hun får så magesmerter av boller så kan da ikke det være noe bedre? Og det bør da være mer enn nok kcal i all den fløten og smøret som hun bader maten sin i? Anonymous poster hash: b2004...91a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. hehe Anonymous poster hash: e44bb...154 Hun lager lavkarbovariantene av boller, pepperkaker og kjeks, så lavkarbodietter gjelder for fullt ennå. Anonymous poster hash: 522bc...81a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. hehe Anonymous poster hash: e44bb...154 Ja det er rat med det, før har hun jo alltid påstått at hun fikk så vondt i magen av f eks hveteboller Var nok sunt å bli mamma og å få dratt ansiktet ut av sin egen navle Anonymous poster hash: b2004...91a Tror du ikke det kanskje er fordi hun har for lite energi med bare lavkarbomat til amming og og lite søvn ? Anonymous poster hash: e44bb...154 Hvis hun får så magesmerter av boller så kan da ikke det være noe bedre? Og det bør da være mer enn nok kcal i all den fløten og smøret som hun bader maten sin i? Anonymous poster hash: b2004...91a Mentale fantomsmerter? Anonymous poster hash: 522bc...81a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #16 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker at hun kommer seg igjen når hun får satt seg inn i morsrollen:) Men la merke til at det virker som hun nå ikke spiser lavkarbo? Boller, pepperkaker, kjeks osv.. heheAnonymous poster hash: e44bb...154 Hun lager lavkarbovariantene av boller, pepperkaker og kjeks, så lavkarbodietter gjelder for fullt ennå. Anonymous poster hash: 522bc...81a Boller kjøpt på Kiwi som hun har vist til er sååå gode, er ikke lavkarbo. Anonymous poster hash: 61f2a...7f5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #17 Skrevet 14. desember 2013 Hun spiste brunost også, og det er jo heller ikke lavkarbo.. Anonymous poster hash: 3bc5c...4b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #18 Skrevet 14. desember 2013 Et bilde sv maten betyr ikke at hun har spist det... Anonymous poster hash: e0b2a...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå