Gå til innhold

I dag har jeg vært et hormontroll

Anbefalte innlegg

I dag har jeg ikke vært så lett å ha med å gjøre. Har hatt kort lunte og irritert meg over alt mulig som vanligvis ikke irriterer meg. Men det verste er at jeg har hatt ukontrollerte økter med hylgrining. Eller kanskje jeg skal kalle det ulgrining. Har beskyldt mannen for å ikke være glad nok for graviditeten osv. Helt ute av kontroll. Etterpå begynte jeg å ulgrine fordi jeg synes det er så ekkelt å miste kontrollen. Føles ikke ut som meg idet hele tatt når dette tar overhånd.

Nå sitter jeg her med kjempedårlig samvittighet. Stakkars snille mannen min som er snillest i hele verden. Som etter mine ufine beskyldninger og sammenbrudd sa at vi skulle glemme det med en gang..

Nå lurer jeg, dette kan da umulig være normalt? Er det virkelig vanlig at det blir sånn til man har lært seg å kontrollere det? uff, vil ikke være sånn mot mannen min..

Anonymous poster hash: 70e5c...c2f

Fortsetter under...

Har det akkurat likt. Haha u går reagerte mannen min med å si "haha jeg må bare le, gøy å se at hormoner påvirker deg så fort" også lo vi litt til sammen. Vi får lære oss å leve med monsterhormonene, så blir det vel bedre! Håper jeg haha!!

Anonymous poster hash: d1050...14f

Hehe, mannen min begynte også å le. Spesielt da jeg begynte å ule som en 5-åring. Da måtte jeg le også, men bare i noen få sekunder ;) Håper virkelig det blir bedre etterhvert, kan ikke holde på sånn i 9 mnd! :s

Anonymous poster hash: 70e5c...c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...