Gå til innhold

Noen her som har smakt alkoholfri vin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det er så viktig for meg å drikke alkoholfri vin i svangerskapet, men mest nysgjerrig på om hvordan det smaker og om noen har smakt? 

Evt rød el hvit? Har forståvidt holdt meg til flere av de gode eplejuicene som finnes i dagligvaren og på polet som er veldig gode på smak.

:-) 

Anonymous poster hash: 0f261...8f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har drukket hvitvin som har vært helt greie. Husker dessverre ikke hva den het nå. Litt søt, men jeg liker søt, så jeg likte den.

Anonymous poster hash: 25003...d66

Skrevet

Drakk rødvin en gang.. Smaker saft, men samtidig er litt av den "sur-tørre" greia, hvis du skjønner. Så det smaker ikke BARE saft. Jeg syntes i alle fall den jeg drakk var veldig god.

Men nå er det ikke påbudt for restauranter og ha alkoholfri vin lengre, så sikkert 70% har kuttet ut å servere det.. Synd

Skrevet

Jeg personlig syns det smaker høgg :P og velger heller gode eplejuicer og andre alkoholfrie produkter.

Skrevet

Drakk rødvin en gang.. Smaker saft, men samtidig er litt av den "sur-tørre" greia, hvis du skjønner. Så det smaker ikke BARE saft. Jeg syntes i alle fall den jeg drakk var veldig god.

Men nå er det ikke påbudt for restauranter og ha alkoholfri vin lengre, så sikkert 70% har kuttet ut å servere det.. Synd

Takk :-) Ja det er litt synd, for jeg drikker ikke noen form for brus heller. Tenkte ifht julebordet jeg skal på i kveld med jobben...Men får se hva de har evt farris da :-) 

Skrevet

Jeg synes personlig at det smakte altfor søtt. Jeg foretrekker da heller et glass med brus, alkoholfri cider eller eplemost

Anonymous poster hash: 66026...345
Gjest MaJo0812
Skrevet

Smaker skikkelig vondt.. Tok heller en munkholm eller claustaler jeg. Det smaker iallefall øl. Alkoholfri rødvin blir bare rart, tørr og sur saft.

Skrevet

På polet har de en som er laget av gravenstens epler, den er veldig god men det minner mer om eplemost enn vin.

Anonymous poster hash: 09321...bed
Skrevet

Takk :-) Ja det er litt synd, for jeg drikker ikke noen form for brus heller. Tenkte ifht julebordet jeg skal på i kveld med jobben...Men får se hva de har evt farris da :-) 

Ja alle sånne sammenkomster har som regel Munkholm / farris til de som ikke drikker. Noen stiller vel med alkoholfri vin også :) Men det er ganske dyrt med alkoholfri vin ift alkoholfri øl. 

Skrevet

Jeg prøvde flere typer pga graviditet, og jeg liker rødvin. Men de alkoholfrie smakte grusomt. Ekkel saft. :(

Så jeg har drukket alkoholfri øl, og ellers brus, fun light osv. Alkoholfri vin er ikke (!) å anbefale.

Skrevet

Jeg prøvde flere typer pga graviditet, og jeg liker rødvin. Men de alkoholfrie smakte grusomt. Ekkel saft. :(

Så jeg har drukket alkoholfri øl, og ellers brus, fun light osv. Alkoholfri vin er ikke (!) å anbefale.

Takk, for jeg er egentlig veldig glad i rødvin, men da får jeg nyte de gode diverse eplejuicene som finnes som et godt alternativ. Kunne jo testet ut alkoholfri øl. Kanskje en til julematen  :P

Skrevet (endret)

Takk, for jeg er egentlig veldig glad i rødvin, men da får jeg nyte de gode diverse eplejuicene som finnes som et godt alternativ. Kunne jo testet ut alkoholfri øl. Kanskje en til julematen :P

Ja, skuffelsen over smaken gjorde at jeg bare droppet vinen.

Så kan jeg heller glede meg til skikkelig rødvin etter svangerskapet. :)

De alkoholfrie øltypene jeg liker best er den hvite boksen null fra Hansa, samt non-alcoholic fra Carlsberg. :)

Endret av usababy
Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg har prøvd veldig mange, for jeg har ekstremt lyst på rødvin, men det har bare vært en skuffelse.

Skrevet

Ikke at det er så viktig for meg å drikke alkoholfri vin i svangerskapet, men mest nysgjerrig på om hvordan det smaker og om noen har smakt? 

Evt rød el hvit? Har forståvidt holdt meg til flere av de gode eplejuicene som finnes i dagligvaren og på polet som er veldig gode på smak.

:-) 

Smaker pyton, alle jeg smakte.

Mye bedre med gode fruktdrikker eller farris.

Skrevet

Jeg synes både den røde og den hvite Natureo Free er kjempegod!

Har ikke vært noe glad i rødvin før, men denne koser jeg med om kvelden! :) Anbefales!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...