Gå til innhold

nattesøvn

sunnill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Storebror her er fire, og det hender et par netter i uka at han våkner en gang om natta. Han sovner igjen så snart noen har lagt dyna om han og funnet kosedyret hans og sagt det er natta. Tror han drømmer...

Men, han våknet minst en gang pr natt fram til ca for et halvår siden. Tror ikke det er uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Gutten min på 4,5 kommer ned omtrent hver natt.... Legger seg på en madrasser vi har foran senga vår. Orker ikke ha han oppi senga (misforstå meg riktig, men lokker som ei kråka og da får ingen sove;)

Lister seg inn, og legger seg rolig ned å sover. Han liker ikke å sove oppe, og å følge han opp flere ganger hver natt gav vinyl for lenge siden.

Han må alltid legges oppe, så får han bestemme selv om han kommer ned. Han ligger som regel på madrasser inne hos oss nør vi våkner ;) Han er trygg og vi blir ikke forstyrret = vinn vinn.

(PS: men jeg håper da inderlig han legger av seg dette etterhvert). Han er en "tenkegutt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, for en autokorrekt..! Vinyl = gav vi opp for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillebror sover stadig ikke igjennom de fleste nettene - men han har en del han er og har vært plaget med:

Ørene, veldig tør hud, heftige drømmer.....

Storesøster sov igjennom fra ca 8 mndr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på 4 har våknet nesten hver natt og kommet inn for å sove i dobbeltsenga. Han er ikke glad i å ha dyne på seg, og en natt da han kom var han veldig kald. Jeg kjøpte en ulldress til han som han har utenpå pysjen og sovesokker i tillegg. Etter det har han våknet 1 natt på ca to måneder!! Så løsningen hos oss har rett og slett vært at ungen har våknet fordi han var kald!

Anonymous poster hash: 5b702...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på 4 har våknet nesten hver natt og kommet inn for å sove i dobbeltsenga. Han er ikke glad i å ha dyne på seg, og en natt da han kom var han veldig kald. Jeg kjøpte en ulldress til han som han har utenpå pysjen og sovesokker i tillegg. Etter det har han våknet 1 natt på ca to måneder!! Så løsningen hos oss har rett og slett vært at ungen har våknet fordi han var kald!Anonymous poster hash: 5b702...6ac

Hei, vi har en toåring som også hater dyne, og våkner kald, kan jeg spørre hvilken ulldress du bruker? Vi legger henne nå i ull pysj, med bomull pysj oppå. Og sokker selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt på 4 har våknet nesten hver natt og kommet inn for å sove i dobbeltsenga. Han er ikke glad i å ha dyne på seg, og en natt da han kom var han veldig kald. Jeg kjøpte en ulldress til han som han har utenpå pysjen og sovesokker i tillegg. Etter det har han våknet 1 natt på ca to måneder!! Så løsningen hos oss har rett og slett vært at ungen har våknet fordi han var kald!Anonymous poster hash: 5b702...6ac

Hei, vi har en toåring som også hater dyne, og våkner kald, kan jeg spørre hvilken ulldress du bruker? Vi legger henne nå i ull pysj, med bomull pysj oppå. Og sokker selfølgelig.

Jeg kjøpte en janus ulldress, hverken tykk eller tynn. De selger den vel som lekedress synes jeg å huske :-)

Anonymous poster hash: 5b702...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...