Gå til innhold

Jaja, damer :) dagens outfit da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en offwhite tunika-sak, sort tights og råååsa sokker, sort sports-bh og råååsa boxer, briller på og håret, ja, jeg har vel husket å gre det...

Dette er et staying-at-home-antrekk :)

Anonymous poster hash: 715a4...104
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå papirdress, grønn polyesterjakke, operasjonshette og munnbind😷

Skrevet

I dag må jeg svare for jeg har på meg min favorittjeans som jeg ikke har fått på meg etter fødselen før i dag :D HURRA :D

Skrevet

Pysj bukse med bulldogger på, rosa singlet, lilla ulljakke.. Ooooog en mage som stikker ut på midten der ;-)

Skrevet

Blå nuppete longs med hengerumpe og knær. Grå ullsokker. Grønn fleecegenser.

Håret ser ut som en to-roms for kråker.

Satser på INGEN ringer på døra i dag. 😁

Anonymous poster hash: 76177...b39

Skrevet

Da starter vi på toppen med et hår som ser ut som et fuglereir. Forå klappe det litt på plass har jeg på en nyydelig hårbøyle med sorte hjerter.

Usminka selvsagt, hvis ikke jeg da skal regne med vaskebjørn øynene pga sminken fra i går.

En helt vanlig bh som ikke er no nevneverdig.

En utvasket singlet.

Stormberg hettegenser

Veromoda buksa mi med høyt liv <3

Praktisk bestemorstruse. Når gubben ser den så skjønner han fort at det ikke er håp i kveld :-D

Og så har vi noen nyyyydelige hello kitty sokker

Og H2O slippers

Haha, jada jeg er så vakker i dag :-)

Skrevet

Sokker med hull..

Utvasket sort tights..

Truse med hull:p (stoffet løsnet fra strikken i går kveld:p )

Gammel utvaska singlett.

Stooor kosegenser med dyremønster.

Unevnelig kjedelig sort bh;)

Hår som ikke har møtt hårbørsten.

Satser på 0 besøk her og i dag gitt;)

Skrevet

Ligger i sofaen med morgonkåpa på ennå jeg, mens lille ligger og sover i vugger sin i stuen:)

Det er godt å ligge og dra seg på helg i blandt.

Håret uflidd og er festet i en hestehale:)

Anonymous poster hash: 5c12d...5d8

Skrevet

Syk om dagen.. Så kler meg godt..

2 par sokker, ullstrømper og tova tøfler..

Ullstillongs, syntetisk stillongs og baggy jeans utenpå der igjen.. 

Hvit singlet

Blekrosa langarmet trøye

Tykk, stor fleece-genser

-og en enda tykkere og større fleece-jakke utenpå der igjen..

Håret er et evig virrvar, men har toppet det hele med 6-åringens glitrende pannebånd.

Trusa er ikke så aller verst, da.. ;)

Anonymous poster hash: 07063...128
Skrevet

Jeg er syk i dag, så antrekket er ikke det mest spenstige, for å si det sånn. En basic singlet, dekket av en basic genser, samt en kari traa fritidsbukse. Litt løst og ledig når man likevel ikke er i form og ikke skal ut av huset. Men jeg har kø tatt en dusj, ordnet håret litt og tatt på litt lett sminke. Orker ikke se ut som et dass bare fordi sykdommen herjer litt med kroppen. Ser ikke ut som noe glansbilde akkurat, men velstelt i det minste.

Anonymous poster hash: 493e7...002

Skrevet

Var varm kjole med varme strømpebukser mens vi var ute, nå er det en litt for stor snoopy pysj bukse og seamless sportbh lignende bh

Skrevet

Svart slim jeans, svart singlet, blåmelert cardigan, blått skjert m/stjerner og rååååsa ullsokker.

Hår og sminke er ok, i tillegg er huset ryddig og koselig, så jeg er helt sikker på at det ikke ringer på døren i dag. Uventede gjester kommer ikke på sånne dager.

Skrevet

Gravidbukse for første gang denne graviditeten, og hettegenser. Magen har begynt å synes og jeg prøver å skjule den :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stripete sokker, mørk olabukse, beige singlet, grå topp, grå strikkajakke og grått skjerf. Håret er ikke gredd!

Skrevet

Innenfor husets fire vegger (og bare der) er det bare én farge som gjelder: rosa!

Sjokkrosa skisokker i burgunderrøde bestemortøfler med rosa blomster på. Og med sløyfe på!!

Rutete pysjbukse i lekre, duse farger. Rosa, rosa og mintgrønn. Godt utvaska.

Hvit bomullstruse med rosa prikker og blomster på.

Oversized t-skjorte funnet i pysjavdelingen. Veldig rosa, og med YAWN printet i sort velour midt på puppene.

Sliten beige BH.

Uvasket hår, i en sånn nydelig dott midt oppå hodet.

Null sminke, men en dæsj parfyme. Viktig å lukte godt selv om man ser ut som en grusom barbie i klesstilen.

Skrevet

Innenfor husets fire vegger (og bare der) er det bare én farge som gjelder: rosa!

Sjokkrosa skisokker i burgunderrøde bestemortøfler med rosa blomster på. Og med sløyfe på!!

Rutete pysjbukse i lekre, duse farger. Rosa, rosa og mintgrønn. Godt utvaska.

Hvit bomullstruse med rosa prikker og blomster på.

Oversized t-skjorte funnet i pysjavdelingen. Veldig rosa, og med YAWN printet i sort velour midt på puppene.

Sliten beige BH.

Uvasket hår, i en sånn nydelig dott midt oppå hodet.

Null sminke, men en dæsj parfyme. Viktig å lukte godt selv om man ser ut som en grusom barbie i klesstilen.

Haha tusen takk for et fantastisk bilde i hodet mitt :-D

Skrevet

Jeg har på meg svart harembukse, hvor genser og turkis bh som syns igjennom. Flatterende! Og sånne grå gammeldagse flistøfler. Usminket, håret opp i en knute med masse "englehår" som stikker ut over øra. Har ikke dusjet siden i går formiddag. Føler meg ekstra deilig i dag, ja!

Anonymous poster hash: a25a2...91a

Skrevet

Jeg har på meg svart harembukse, hvor genser og turkis bh som syns igjennom. Flatterende! Og sånne grå gammeldagse flistøfler. Usminket, håret opp i en knute med masse "englehår" som stikker ut over øra. Har ikke dusjet siden i går formiddag. Føler meg ekstra deilig i dag, ja!

*hvit genser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...