Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 mens tannkremflekkene danner "morsomme" mønstre på baderomspeilet. Rent tøy haugen(e) planlegger julebord med skittentøyet, DA er det kanskje på tide med litt kneskuring. Skal bare litt først (drikke bare en kopp kaffe til og skal bare smaaaake litt på nyinnkjøpt sjokolade).
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2013 Snakker vi parallelle univers her? Kuult!
frk Nilsen Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Si fra når du har vasket, kanskje jeg ser en endring her Husvask via telepati hadde vært kjekt
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2013 Den er grei! Også omvendt selvsagt. Evt hvis du har tenkt til å lage middag snart.
frk Nilsen Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Den er grei! Også omvendt selvsagt. Evt hvis du har tenkt til å lage middag snart. Middag må du nok vente litt med, ungene skal få noe pasta til jul i svingen så skal jeg diske opp tapas til meg og mannen til kvelds, men hvis du venter så er det nok til deg og Vin blir det og Klesvasken er straks ferdig, regner med du henger opp siden jeg satte den på
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2013 Det kaller jeg god arbeidsfordeling! Setter på en ullvask etterpå igjen.
frk Nilsen Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Så bra, her er det manko på ull etter en lang uke..... Henger opp ulla når den er ferdig
frk Nilsen Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Ferdig!!! You`r the best Tapas og rødvin om 2 timer
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 14. desember 2013 Tusen takk for herrrrlig kosemat. God vin. Gikk litt rett i fletta gitt. Trøtt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå