Gå til innhold

Han er 18, jeg er 24. Hvor lenge tror dere forholdet varer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uten annen informasjon, hva tror DU?

Anonymous poster hash: 84cbe...555

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det tror jeg ikke. Med tanke på at så mange forhold ryker, og at dere er så unge, tror jeg sannsynligheten for at dere holder sammen er liten :( 

Anonymous poster hash: f06bf...f06
Skrevet

at du spør om dette viser at du er minst like gammel som han i mentaliteten din. 

Anonymous poster hash: b478f...6f9
Skrevet

Han var 21, jeg var 26 :) Vi er fortsatt sammen to år etter og planlegger nå barn :) Så det kan faktisk vare hvis han er moden nok.

Anonymous poster hash: eed95...9ce
Skrevet

Så siden dere har vært sammen i to år, så er det sikkert at det vil vare livet ut?

Anonymous poster hash: 9d8c0...271

Skrevet

Han er 19 jeg er 24 :) det går helt supert :) han er voksen for alderen og jobber å er ansvarsfull. Jeg er er enda student og like umoden :P jg har et barn fra før på fem år. Det går helt supert som sagt :)

Anonymous poster hash: c0e0e...843

Skrevet

3 mnd. Da nærmer det seg russetid og han får annet å tenke på  :skya:

Skrevet

Jaja, umoden kan jeg godt være :P Han er veldig moden for alderen, blir 19 lillehulaften, så russ har han allerede vært, og vi var sammen da også ;)

Anonymous poster hash: 84cbe...555

Skrevet

Stol på at du har det godt. :)

Skrevet

Alder betyr ikke mer en livstiden du har levd. Om deres to hjerter er et fulkomment par så nyt det og ha det godt :)

Skrevet

Han var 22, jeg 28. Nå ti år etterpå er vi gift og har to barn :)

Anonymous poster hash: 77841...768

Skrevet

På den alderen er 6 år mye, og gutter er mindre modne enn jenter. Tenker du må være umoden for alderen. Du har et barn fra før, han har ikke opplevd noe enda. Har ikke trua.

Anonymous poster hash: 7abf6...b12

Skrevet

Alder ingen hindring:) jeg og samboer møttes da vi var 16 (like gammel) og er fremdeles sammen nå, 9 år etter og barn nr 2 på vei:) så at man er ung når man møtes har ikke så mye å si. Spørsmålet er om dere passer sammen. Menn har en tendens til å være "barnslig" eller ung i hodet mye lenger enn oss damer. Heller prøve å få forholdet til å funke enn å angre på at dere ikke prøvde ;)

Anonymous poster hash: 89971...3a4

Skrevet

nei, det tror jeg ikke. Med tanke på at så mange forhold ryker, og at dere er så unge, tror jeg sannsynligheten for at dere holder sammen er liten :(

Anonymous poster hash: f06bf...f06

Han var 20 og jeg 24. Vi er fremdeles sammen 15 år senere :)

Anonymous poster hash: df610...bc2

Skrevet

Tviler sterkt på at det varer veldig lenge

Anonymous poster hash: c5d6a...13a

Skrevet

Han var 21, jeg var 26 :) Vi er fortsatt sammen to år etter og planlegger nå barn :) Så det kan faktisk vare hvis han er moden nok.

Anonymous poster hash: eed95...9ce

Woooooow, hele tooooooo år? :P

Anonymous poster hash: 3bc5f...c82

Skrevet

Jeg var 16 og han 19 når vi ble sammen

11 år senere er vi fremdeles et par, mange opplevelser, erfaringer og straks tre barn rikere. Vi har gjennomgått mange faser i vårt samliv, vokst og modnet både sammen og hver før oss. Et langt monogamt samliv er aldri utelukkende en dans på roser. Alle forhold krever at man jobber både sammen og hver for seg. Mye handler om innstilling. Vi har skapt et liv sammen. Vi kjenner hverandre ut og inn på alle områder. Gudene skal vite at han driver meg til vanvidd fra tid til annen, men jeg vil overhode ikke bytte ham ut. Om man først kommer gjennom ferden inn i voksenlivet sammen, så tror jeg man har et veldig stabilt fundament før ferden videre.

Anonymous poster hash: b1915...a08

Skrevet

Ettersom du spør gjetter jeg at forholdet har vart i mange år allerede med at det var så gamle dere var da dere traff hverandre. Ellers tipper jeg 5 mnd.

Anonymous poster hash: 7fcea...995

Skrevet

at du spør om dette viser at du er minst like gammel som han i mentaliteten din. 

Anonymous poster hash: b478f...6f9

Ha ha :D Så hvis man lurer på hvor lenge ens forhold varer, så er man 19 år i hodet? Her inne leser man mye rart gitt.

Anonymous poster hash: fd662...26d

Skrevet

Helt umulig å si. Jeg var 16 da jeg møtte min mann på 22. Vi er fortsatt sammen 12 år etter.

Anonymous poster hash: fc2b8...ab8

Skrevet

Er like gammel som deg. Ville syntes det var flaut å være sammen med en som nettopp er blitt myndig... Godegud. Jeg tipper ikke det der holder lenge igrunn, men hva vet vel jeg;) 

Anonymous poster hash: 9a70b...307
Skrevet

Jeg var 13 han 17. 13 år etter har vi tre barn :)

Anonymous poster hash: 95284...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...