Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #26 Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes det er litt teit. Dama til eksen min har tatt hans navn på facebook og de står som gift. Men de er ikke det. Synes noe hører ekteskapet til rett og slett. Anonymous poster hash: 4f317...a2f Det blir jo litt for dumt da. Jeg snakker ikke om at vi skal ha "gift" som sivilstatus noen som helst steder, det er ikke derfor jeg vil ha navnet heller. Men av de grunnene jeg har skrevet tidligere i tråden Anonymous poster hash: d1898...8e0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #27 Skrevet 14. desember 2013 Jøss, mange gammeldagse damer her inne! Klart du kan bytte til hans etternavn selv om dere ikke er gift. Min venninne tok sin samboers etternavn mange år før de fikk barn, og de skal ikke gifte seg. Kun av praktiske årsaker at de ville ha felles navn. Anonymous poster hash: 928e7...f78 Var det jeg begynte å lure på også, veldig mange som skrev at det hørte til når man gifter seg. Ja, det er det jeg tenker også. Det blir mye mer praktiskt(i tillegg til at jegselv ønsker det også) med tanke på diverse ting, og når barnet begynner i barnehage og sånt! Anonymous poster hash: d1898...8e0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #28 Skrevet 14. desember 2013 Flere? Anonymous poster hash: d1898...8e0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Her valgte vi, etter å ha fått barn nr. to, å endre på dem og samboeren så alle har mitt etternavn. Anonymous poster hash: e977c...8e4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 Ugifte? Her valgte vi, etter å ha fått barn nr. to, å endre på dem og samboeren så alle har mitt etternavn. Anonymous poster hash: e977c...8e4 Anonymous poster hash: d1898...8e0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #31 Skrevet 14. desember 2013 Dere har vært sammen i 1 år kun. Og ja, jeg tror nok dere er fryktelig forelsket men jeg synes det er tidlig å ta felles etternavn. Vent litt. Barnet kan få farens etternavn. Du kan vente. Anonymous poster hash: ae93a...90e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #32 Skrevet 14. desember 2013 Dere har vært sammen i 1 år kun. Og ja, jeg tror nok dere er fryktelig forelsket men jeg synes det er tidlig å ta felles etternavn. Vent litt. Barnet kan få farens etternavn. Du kan vente. Anonymous poster hash: ae93a...90e Jeg føler vi er kommet mye lengre enn det å bare være forelsket. Jeg ble sammen med han midt i en depresjon, og vi klarte å jobbe oss igjennom det, og holder fortsatt på og jobber med min fortid. Han er som et familiemedlem man ikke kan miste uansett, men som man bare må fortsette å jobbe med forholdet mellom de to. Fordi man ikke bare kan gjøre det slutt med feks en forelder eller søsken, men må ordne opp. Sånn er det mellom oss, uansett hva det er snakker vi om det og jobber så langt vi kan med det. Vi har vært igjennom mye i forholdet, så jeg føler vi er mye lengre enn det å bare være forelsket. Jeg føler meg virkelig trygg på å bytte til hans etternavn men det blir i såfall ikke før det nærmer seg fødsel og alle vet at vi venter barn! Hi Anonymous poster hash: d1898...8e0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #33 Skrevet 14. desember 2013 Dere har vært sammen i 1 år kun. Og ja, jeg tror nok dere er fryktelig forelsket men jeg synes det er tidlig å ta felles etternavn. Vent litt. Barnet kan få farens etternavn. Du kan vente. Anonymous poster hash: ae93a...90e Jeg føler vi er kommet mye lengre enn det å bare være forelsket. Jeg ble sammen med han midt i en depresjon, og vi klarte å jobbe oss igjennom det, og holder fortsatt på og jobber med min fortid. Han er som et familiemedlem man ikke kan miste uansett, men som man bare må fortsette å jobbe med forholdet mellom de to. Fordi man ikke bare kan gjøre det slutt med feks en forelder eller søsken, men må ordne opp. Sånn er det mellom oss, uansett hva det er snakker vi om det og jobber så langt vi kan med det. Vi har vært igjennom mye i forholdet, så jeg føler vi er mye lengre enn det å bare være forelsket. Jeg føler meg virkelig trygg på å bytte til hans etternavn men det blir i såfall ikke før det nærmer seg fødsel og alle vet at vi venter barn! Hi Anonymous poster hash: d1898...8e0 Som sagt, jeg tviler ikke på at dere har det godt Men det er likevel kun ett år det er snakk om. Og jeg ville ha ventet, hvis jeg var deg Anonymous poster hash: ae93a...90e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #34 Skrevet 14. desember 2013 Jeg syns det er litt teit. Men når jeg leser at dere bare har vært sammen i ett år så ble det enda litt teitere. Dere har det sikkert veldig bra sammen og alt det der. Men hva man heter til etternavn betyr vel ingenting? Barnet ditt er like mye ditt selv om dere ikke har samme etternavn. Anonymous poster hash: 30650...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå