Gå til innhold

Hvilke "midler" er det L. Nystrøm får av legen sin, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil nemlig ikke ha sånne, hvis legen skulle finne på å skrive ut noe lignende til meg..

Anonymous poster hash: 58748...e39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cosylan må hun nok ha fått. Hostesaft som inneholder morfin.

Anonymous poster hash: edf47...e6b

Skrevet

Bare husk på hvilket press disse er under, med livesending og masse øvelser og ting som skal være på plass i forkant. Når L i tillegg har vært innom sykehuset i flere omganger i dagene før så sier det seg selv at kropp og psyke er under store belastninger. Dette var også dagen da mentorene skulle opptre med noe eget, og de har jo nerver de som alle andre. Det kan vel tenkes at hun reagerte sterkt på meds pga det ekstra stresset og at kroppen var sliten. Eller at hun tok en støyt for mye av rommen for halsen. Det har vel skjedd oss alle, men heldigvis ikke som en av hovedpersonene i finale i et populært programi beste sendetid

Jeg synes vi kan koste på oss litt empati med L, selv om hun tidvis fremstår noe snodig.

Anonymous poster hash: 7c44f...017

Skrevet

Bare husk på hvilket press disse er under, med livesending og masse øvelser og ting som skal være på plass i forkant. Når L i tillegg har vært innom sykehuset i flere omganger i dagene før så sier det seg selv at kropp og psyke er under store belastninger. Dette var også dagen da mentorene skulle opptre med noe eget, og de har jo nerver de som alle andre. Det kan vel tenkes at hun reagerte sterkt på meds pga det ekstra stresset og at kroppen var sliten. Eller at hun tok en støyt for mye av rommen for halsen. Det har vel skjedd oss alle, men heldigvis ikke som en av hovedpersonene i finale i et populært programi beste sendetid

Jeg synes vi kan koste på oss litt empati med L, selv om hun tidvis fremstår noe snodig.

Anonymous poster hash: 7c44f...017

Å for hun gjør jo en utrolig viktig jobb. Not😁

Anonymous poster hash: 9f8d1...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...