Gå til innhold

Julegave til mine ansatte - hjelp !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere satt pris på som ansatt ?

Vi snakker om en liten oppmerksomhet , skal koste ca 150 kr. Mine 36 ansatte er i alderen 14-40 år, men de fleste er studenter i starten av 20 årene.

Jeg har tenkt på kanskje en liten Georg Jensen julepynteting.

Hadde dere satt pris på det ? Evt andre tips ?

Anonymous poster hash: 145cc...0ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil.

Eventuelt litt julegodteri av typen skumnisser, sjokolade ol. Treng ikke bli dyrt det heller.

Anonymous poster hash: b4778...2b6

Skrevet

Hva med konfekt? Ser litt penere ut enn skumnisser. Får jo litt for 150kr. Gå på en skikkelig konfektbutikk og få de til å pakke det fint inn. Evt noe fra Georg Jensen.

Anonymous poster hash: 2034b...a24

Skrevet

Ja, godt eksempel det med godteri. All ære til deg som faktisk bryr deg om dine ansatte og ønsker å vise det på en måte :)  men jeg har aldri likt "ting" (type kort, telyseholder, mm) jeg har fått av jobben. Det blir for upersonlig på en måte og derfor ikke noe man ønsker å ha fremme. Så helt klart gå for noe som er spiselig :)

Den store fy-fy-greia er helt klart noe med firma-logo på, reklameartikler. :P

Anonymous poster hash: e7354...e9a
Skrevet

Høres kjempekoselig ut. Som andre sier, ville også jeg satt pris på noe spiselig. Eventuelt vin. En lekker konfekt av kvalitet er nok aldri å forakte uansett!

Skrevet

Når du skal handle til så mange så kan du jo få rabatter som regel også.

Hva med en flaske vin + en god, mørk sjokolade til de voksne.

Kinobilletter og noe godt til de yngste.

Anonymous poster hash: 9ea79...c54
Skrevet

Dypt uenig i forslaget om vin, med mindre du faktisk kjenner alle så godt st du vet med sikkerhet at de vil bli glade for det. Noen har alkoholproblemer, eller har hatt det en gang. Noen liker ikke vin. Noen er avholds av ulike grunner.

Selv tilhører jeg siste kategori, og jeg skjønner jo at det er godt ment når jeg får en vinflaske. Men jeg blir ikke glad, og jeg ender alltid opp med å gi flaska videre til min mor eller svigermor.

Skrevet

Åh den der juletrepynten fra Karen Blixens jul er sååå fin!!

Anonymous poster hash: 75913...a76

Skrevet

Jeg er heller ikke glad i vin. Blir liksom ikke det samme å gi en flaske bacardi razz :-D

De juletingene er et godt forslag, men vet ikke helt hvor mye i smak det faller hos de yngste? Kanskje du kunne gitt en gave til de eldre og en til de yngre?

Konfekt er også et godt forslag, men igjen så er det nok ikke mange på 16-17 som er så glad i f.eks kong haakon (?) med masse rom sjokolade osv :-) da er egentlig gode ønsker et bedre valg igjen for de yngre :-)

Skrevet

Jeg liket ikke vin, men blir likevel veldig glad om jeg får deg ene og alene pga tanken bak:)

Så jeg ville godt for vin eller noe annet spiselig. Pynteting og sånn vil jeg helst velge selv, deg er faktisk sjelden jeg får noe jeg liker fra folk som ikke står meg veldig nære.

Skrevet

Jeg ville gått for noe alkoholfritt som man putter i munnen. Eksklusiv sjokolade, luksuriøst pålegg e.l.

Noe som fokk ikke tar seg råd til å kjøpe.

Anonymous poster hash: f721e...22d

Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg lurte også på noen gavepakker fra Oliviers & co. Hmmm...

Anonymous poster hash: 145cc...0ad

Skrevet

Vi får vin, de under 18 år sår julegodt.

Det er noen som ikke drikker vin hos oss, men de få har sagt ifra at det er helt greit å få vin for de gir den bort i gave. Vi er mange ansatte i alle aldere, men julegave har vi snakket litt om for sjefene syns det er veldig vanskelig. Selv muslimene vi jobber med syns det er greit å få vin.

Mannen fikk rødvinsglass der han jobbet før, han syns det var veldig teit gave helt til han begynte å få endel. Glassene er uten logo og veldig gode å drikke av. Så det passet supert når jeg fikk vin og han fikk glass. Min svoger får også glass av jobben, hans har logo på seg men de er håndlaget og er veldig fine. Logoen ser en såvidt.

Jeg fikk ostefat og ostekniver ett år. Jeg liker ikke ost så til meg var det litt feil, men har fått bruk for de siden så igrunn var det en veldig hyggelig gave å få.

Anonymous poster hash: 62014...0cb

Skrevet

Ville ikke gitt en gave til 20-åringene og en annen gave til de som nærmer seg 40. Jeg ville ha følt meg lutgammel (som 37-åring) idet jeg skjønte at jeg hadde fått gamlis-gaven.

Jeg er superkresen på vin, liker kun 3-4 typer, har aldri fått en vin jeg liker. Som regel får jeg rødvin, som jeg ikke liker i det hele tatt.

Men eksklusiv sjokolade, sånne single kanskje som du får kjøpt på delikatesser, hadde jeg blitt kjempeglad for.

Anonymous poster hash: 03fd8...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...