Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Og de vennene jeg har går på fest. Jeg har en datter på 4 år så jeg må nok være hjemme med henne. Skulle ønske jeg hadde noen venner med barn :-(( blir trist å bare sitte hjemme alene på nyttårsaften Anonymous poster hash: e513b...9de
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Gjør det beste ut av det :-) kjøpe god mat og dessert og fyrverkeri og stjerneskudd , en ny film og spill dere kan kose dere med .. Skjønner at det er stusselig , men prøv å snu tankegangen , og gjør det til en koselig kveld:-) Anonymous poster hash: d41e7...ed6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Hvor bor du? Kanskje du kan feire med noen av oss her på dib, er nok flere som må feire nyttårsaften alene. Anonymous poster hash: f83d2...988
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Kan du ikke være sammen med foreldrene dine? Vi skal feire sammen med svigerforeldrene mine.. Anonymous poster hash: 6f11a...c90
Kliko Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Hvor i landet bor du da? Har selv en gutt på fire også skal vi være med et vennepar med en gutt på to. Bor i akershus :-)
Heklemamma Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Det blir gjerne sånn når man får barn. Da kan man ikke dra på fest sånn lenger. Personlig, så syns jeg det er helt greit. Vi har besøk av ei venninne og hennes datter på nyttårsaften. Da storkoser unga seg sammen, mens vi voksne sitter å skravler. kjempekoselig. Alkohol serveres ikke, og 1 nyttårsdag blir derfor også superkoselig..
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Min værste nyttårsaften var det året eksen dro fra meg. Han sa den 29 desember at han ville flytte ut. Hadde allerede skaffet seg et sted og bo og ny jobb i hans hjemby 40 mil unna. Så pakket han tingene sine og reiste.... Den nyttårsaften satt jeg hjemme alene med barnet på halvannet år. Satt faktisk her inne og pratet med andre ensomme sjeler. Kanskje du finmer noen her inne i nærheten som vil feire med dere? Anonymous poster hash: 15408...d59
Cat_Woman Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har aldri hatt noen tradisjon for å gå ut og feste på nyttårsaften jeg, har alltid feiret med familien. Vi feirer fortsatt med mine foreldre, tanter og onkler. Har du noe familie du kan spørre om du kan feire sammen med?
LeTwinsA Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Min værste nyttårsaften var det året eksen dro fra meg. Han sa den 29 desember at han ville flytte ut. Hadde allerede skaffet seg et sted og bo og ny jobb i hans hjemby 40 mil unna. Så pakket han tingene sine og reiste.... Den nyttårsaften satt jeg hjemme alene med barnet på halvannet år. Satt faktisk her inne og pratet med andre ensomme sjeler. Kanskje du finmer noen her inne i nærheten som vil feire med dere? Anonymous poster hash: 15408...d59 Fy faen for en jævel..... feiging!!!
Elskerhøsten2014 Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 kan du ikke feire med familie da?=)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Vet hvordan du har det Anonymous poster hash: 81391...e33
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har familie, men de skal andre steder. Bor i Bergen. Har bestemt meg for at vi skal gå julebukk ha stjerneskudd og kose Oss Anonymous poster hash: e513b...9de
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Jeg satt alene i fjor med sønnen min som da var to år. Min daværende mann (eksmann nå) bestemte seg dagen før for å dra på fest, ale andre hadde planer og skulle bort, så ble sittende alene. Jeg og barnet mitt kosa oss vi, spiste god mat og spillet spill, dansa og lo. Da rakettene ble fyrt opp lå jeg inne på sofaen med et sovende barn på brystet Det går en gang i blant, men jeg har ordnet planer god tid i forveien i år. Kanskje det er noen her på dib som bor i nærheten? Hvor bor du? Vi har plass til flere, er tre venninner som skal spise og feire med barna våre Anonymous poster hash: a5a9f...bb0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Jeg satt alene i fjor med sønnen min som da var to år. Min daværende mann (eksmann nå) bestemte seg dagen før for å dra på fest, ale andre hadde planer og skulle bort, så ble sittende alene. Jeg og barnet mitt kosa oss vi, spiste god mat og spillet spill, dansa og lo. Da rakettene ble fyrt opp lå jeg inne på sofaen med et sovende barn på brystet Det går en gang i blant, men jeg har ordnet planer god tid i forveien i år. Kanskje det er noen her på dib som bor i nærheten? Hvor bor du? Vi har plass til flere, er tre venninner som skal spise og feire med barna våre Anonymous poster hash: a5a9f...bb0 Bergen Anonymous poster hash: e513b...9de
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 Å, litt langt unna Vi bor i Østfold.. Anonymous poster hash: a5a9f...bb0
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #16 Skrevet 14. desember 2013 Gjør det beste ut av det. Kos dere med god mat, tenn stearinlys og sett på koselige filmer :-) kanskje dere kan ha litt hobbyverksted også eller bake sammen? Vi feirer også uten venner hver nyttårsaften. Slik har det vært siden vi fikk hunder som går ut av sitt gode skinn når det fyres raketter. Nå er vi en familie på 4 da, men hadde jo vært mer liv med fler. For å være helt ærlig så synes jeg nyttårsaften er litt oppskrytt jeg da. Kose seg med god mat osv, men er liksom ikke en dag jeg ser frem til :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #17 Skrevet 14. desember 2013 Hei, jeg trodde også jeg måtte være alene. Har en datter på 6 mnd som jeg er alene med. Her var det en venninne som skulle ha fest i huset til foreldrene sine. Nå har de vært så greie at jeg kommer og tar med den lille. Jeg kommer til å legge henne på et soverom på loftet, også sover jeg også bare over. Jeg kommer nok ikke til å drikke mer enn et par glass vin, men de andre vil jo ha en "normal" nyttårsfest og kose seg. Jeg har tenkt litt at det går jo ikke an å ha med barn på fest, men hun har jo ikke vondt av å sove der så lenge jeg selv ikke drikker og er i stand til å ta meg av henne. Skal alle vennene dine på by'n eller er det hjemmefest det går i? En fire åring vil jo mest sannsynlig ikke klare å holde seg våken til midnatt, så kanskje du kan ta henne med til vennene dine og heller legge henne der og sove over selv? Det er ingen god dag å være alene på. Jeg bor også i Bergen forresten, så om du også er en -til tider ensom- enslig forsørger som kanskje kunne hatt greit av en i samme situasjon til hjelp/selskap/avlastning iblandt så kan vi gjerne ta en kaffe og bli itt kjent en dag Anonymous poster hash: b53a2...5f7
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #18 Skrevet 14. desember 2013 Hei, jeg trodde også jeg måtte være alene. Har en datter på 6 mnd som jeg er alene med. Her var det en venninne som skulle ha fest i huset til foreldrene sine. Nå har de vært så greie at jeg kommer og tar med den lille. Jeg kommer til å legge henne på et soverom på loftet, også sover jeg også bare over. Jeg kommer nok ikke til å drikke mer enn et par glass vin, men de andre vil jo ha en "normal" nyttårsfest og kose seg. Jeg har tenkt litt at det går jo ikke an å ha med barn på fest, men hun har jo ikke vondt av å sove der så lenge jeg selv ikke drikker og er i stand til å ta meg av henne. Skal alle vennene dine på by'n eller er det hjemmefest det går i? En fire åring vil jo mest sannsynlig ikke klare å holde seg våken til midnatt, så kanskje du kan ta henne med til vennene dine og heller legge henne der og sove over selv? Det er ingen god dag å være alene på. Jeg bor også i Bergen forresten, så om du også er en -til tider ensom- enslig forsørger som kanskje kunne hatt greit av en i samme situasjon til hjelp/selskap/avlastning iblandt så kan vi gjerne ta en kaffe og bli itt kjent en dag Anonymous poster hash: b53a2...5f7 Tar du med en baby på skikkelig nyttårsfest?? Er du sikker på at de andre som kommer synes det er helt greit å drikke med et barn til stedet? Jeg selv ville ikke likt å drikke meg brisen/full som barn ser. Og så har du dette med babygråt osv. Jeg som mamma selv hadde ikke taklet det så bra tror jeg... Har et avslappet forholdt til det med alkohol og barn, men da er det snakk om små mengder som f.eks 2 øl eller glass rødvin....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #19 Skrevet 14. desember 2013 For min del handler det ikke om å gå på fest, det vil jeg ikke. Men være med venner og barn og ha en fin feiring sammen Anonymous poster hash: e513b...9de
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #20 Skrevet 14. desember 2013 Hei, jeg trodde også jeg måtte være alene. Har en datter på 6 mnd som jeg er alene med. Her var det en venninne som skulle ha fest i huset til foreldrene sine. Nå har de vært så greie at jeg kommer og tar med den lille. Jeg kommer til å legge henne på et soverom på loftet, også sover jeg også bare over. Jeg kommer nok ikke til å drikke mer enn et par glass vin, men de andre vil jo ha en "normal" nyttårsfest og kose seg. Jeg har tenkt litt at det går jo ikke an å ha med barn på fest, men hun har jo ikke vondt av å sove der så lenge jeg selv ikke drikker og er i stand til å ta meg av henne. Skal alle vennene dine på by'n eller er det hjemmefest det går i? En fire åring vil jo mest sannsynlig ikke klare å holde seg våken til midnatt, så kanskje du kan ta henne med til vennene dine og heller legge henne der og sove over selv? Det er ingen god dag å være alene på. Jeg bor også i Bergen forresten, så om du også er en -til tider ensom- enslig forsørger som kanskje kunne hatt greit av en i samme situasjon til hjelp/selskap/avlastning iblandt så kan vi gjerne ta en kaffe og bli itt kjent en dag Anonymous poster hash: b53a2...5f7 Tar du med en baby på skikkelig nyttårsfest??Er du sikker på at de andre som kommer synes det er helt greit å drikke med et barn til stedet? Jeg selv ville ikke likt å drikke meg brisen/full som barn ser. Og så har du dette med babygråt osv. Jeg som mamma selv hadde ikke taklet det så bra tror jeg... Har et avslappet forholdt til det med alkohol og barn, men da er det snakk om små mengder som f.eks 2 øl eller glass rødvin.... Jeg signerer Madam Min her. Det er slett ikke sikkert du syns det er ok selv, når det lir utpå kvelden og folk er altfor fulle til at du synes det er ok å ha babyen din der. Og hva gjør du da? Anonymous poster hash: f15d1...52e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #21 Skrevet 14. desember 2013 Hei, jeg trodde også jeg måtte være alene. Har en datter på 6 mnd som jeg er alene med. Her var det en venninne som skulle ha fest i huset til foreldrene sine. Nå har de vært så greie at jeg kommer og tar med den lille. Jeg kommer til å legge henne på et soverom på loftet, også sover jeg også bare over. Jeg kommer nok ikke til å drikke mer enn et par glass vin, men de andre vil jo ha en "normal" nyttårsfest og kose seg. Jeg har tenkt litt at det går jo ikke an å ha med barn på fest, men hun har jo ikke vondt av å sove der så lenge jeg selv ikke drikker og er i stand til å ta meg av henne. Skal alle vennene dine på by'n eller er det hjemmefest det går i? En fire åring vil jo mest sannsynlig ikke klare å holde seg våken til midnatt, så kanskje du kan ta henne med til vennene dine og heller legge henne der og sove over selv? Det er ingen god dag å være alene på. Jeg bor også i Bergen forresten, så om du også er en -til tider ensom- enslig forsørger som kanskje kunne hatt greit av en i samme situasjon til hjelp/selskap/avlastning iblandt så kan vi gjerne ta en kaffe og bli itt kjent en dag Anonymous poster hash: b53a2...5f7 Tar du med en baby på skikkelig nyttårsfest??Er du sikker på at de andre som kommer synes det er helt greit å drikke med et barn til stedet? Jeg selv ville ikke likt å drikke meg brisen/full som barn ser. Og så har du dette med babygråt osv. Jeg som mamma selv hadde ikke taklet det så bra tror jeg... Har et avslappet forholdt til det med alkohol og barn, men da er det snakk om små mengder som f.eks 2 øl eller glass rødvin.... Jeg signerer Madam Min her. Det er slett ikke sikkert du syns det er ok selv, når det lir utpå kvelden og folk er altfor fulle til at du synes det er ok å ha babyen din der. Og hva gjør du da?Anonymous poster hash: f15d1...52e Herregud da, det er en baby på 6 mnd, som skal sove på et annet rom. Hva slags fyllekalas er det dere er vant til egentlig, hvis det er krise å ha med babyen? Anonymous poster hash: bd3c0...283
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #22 Skrevet 14. desember 2013 Hei, jeg trodde også jeg måtte være alene. Har en datter på 6 mnd som jeg er alene med. Her var det en venninne som skulle ha fest i huset til foreldrene sine. Nå har de vært så greie at jeg kommer og tar med den lille. Jeg kommer til å legge henne på et soverom på loftet, også sover jeg også bare over. Jeg kommer nok ikke til å drikke mer enn et par glass vin, men de andre vil jo ha en "normal" nyttårsfest og kose seg. Jeg har tenkt litt at det går jo ikke an å ha med barn på fest, men hun har jo ikke vondt av å sove der så lenge jeg selv ikke drikker og er i stand til å ta meg av henne. Skal alle vennene dine på by'n eller er det hjemmefest det går i? En fire åring vil jo mest sannsynlig ikke klare å holde seg våken til midnatt, så kanskje du kan ta henne med til vennene dine og heller legge henne der og sove over selv? Det er ingen god dag å være alene på. Jeg bor også i Bergen forresten, så om du også er en -til tider ensom- enslig forsørger som kanskje kunne hatt greit av en i samme situasjon til hjelp/selskap/avlastning iblandt så kan vi gjerne ta en kaffe og bli itt kjent en dag Anonymous poster hash: b53a2...5f7 Tar du med en baby på skikkelig nyttårsfest??Er du sikker på at de andre som kommer synes det er helt greit å drikke med et barn til stedet? Jeg selv ville ikke likt å drikke meg brisen/full som barn ser. Og så har du dette med babygråt osv. Jeg som mamma selv hadde ikke taklet det så bra tror jeg... Har et avslappet forholdt til det med alkohol og barn, men da er det snakk om små mengder som f.eks 2 øl eller glass rødvin.... Jeg signerer Madam Min her. Det er slett ikke sikkert du syns det er ok selv, når det lir utpå kvelden og folk er altfor fulle til at du synes det er ok å ha babyen din der. Og hva gjør du da?Anonymous poster hash: f15d1...52e Herregud da, det er en baby på 6 mnd, som skal sove på et annet rom. Hva slags fyllekalas er det dere er vant til egentlig, hvis det er krise å ha med babyen? Anonymous poster hash: bd3c0...283 Vel, det er nyttårsaften. Veldig mange andre skaffer seg da barnevakt og tar den helt ut. I tillegg så var det snakk om ei venninne som skulle låne huset til sine foreldre. Da tenker jeg at jeg at det ikke er så gamle personer det er snakk om her. Men deg om det, jeg tar hvertfall ikke med mine barn på fyllefest nei!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #23 Skrevet 14. desember 2013 Nei hadde aldri tatt med baby på fest. Tenk i verstefalm det går fulle folk inn på rommet til babyen og plukker han/hu opp?? Du vett aldri hva fulle folk kan finne på! Baby har ingen ting på fest å gjør!! Anonymous poster hash: 691bb...cec
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #24 Skrevet 14. desember 2013 Synes nyttårsaften alene er fint jeg. Vært invitert på fest og likevel vært alene hjemme. Det er kanskje anderledes å være alene når man ikke har noe valg. Lag god mat og koooooos deg hjemme. Se film, gå i pysj og spis snop. Anonymous poster hash: e0364...d61
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #25 Skrevet 14. desember 2013 Hei, jeg trodde også jeg måtte være alene. Har en datter på 6 mnd som jeg er alene med. Her var det en venninne som skulle ha fest i huset til foreldrene sine. Nå har de vært så greie at jeg kommer og tar med den lille. Jeg kommer til å legge henne på et soverom på loftet, også sover jeg også bare over. Jeg kommer nok ikke til å drikke mer enn et par glass vin, men de andre vil jo ha en "normal" nyttårsfest og kose seg. Jeg har tenkt litt at det går jo ikke an å ha med barn på fest, men hun har jo ikke vondt av å sove der så lenge jeg selv ikke drikker og er i stand til å ta meg av henne. Skal alle vennene dine på by'n eller er det hjemmefest det går i? En fire åring vil jo mest sannsynlig ikke klare å holde seg våken til midnatt, så kanskje du kan ta henne med til vennene dine og heller legge henne der og sove over selv? Det er ingen god dag å være alene på. Jeg bor også i Bergen forresten, så om du også er en -til tider ensom- enslig forsørger som kanskje kunne hatt greit av en i samme situasjon til hjelp/selskap/avlastning iblandt så kan vi gjerne ta en kaffe og bli itt kjent en dag Anonymous poster hash: b53a2...5f7 Tar du med en baby på skikkelig nyttårsfest??Er du sikker på at de andre som kommer synes det er helt greit å drikke med et barn til stedet? Jeg selv ville ikke likt å drikke meg brisen/full som barn ser. Og så har du dette med babygråt osv. Jeg som mamma selv hadde ikke taklet det så bra tror jeg... Har et avslappet forholdt til det med alkohol og barn, men da er det snakk om små mengder som f.eks 2 øl eller glass rødvin.... Jeg signerer Madam Min her. Det er slett ikke sikkert du syns det er ok selv, når det lir utpå kvelden og folk er altfor fulle til at du synes det er ok å ha babyen din der. Og hva gjør du da?Anonymous poster hash: f15d1...52e Herregud da, det er en baby på 6 mnd, som skal sove på et annet rom. Hva slags fyllekalas er det dere er vant til egentlig, hvis det er krise å ha med babyen? Anonymous poster hash: bd3c0...283 Vel, det er nyttårsaften. Veldig mange andre skaffer seg da barnevakt og tar den helt ut. I tillegg så var det snakk om ei venninne som skulle låne huset til sine foreldre. Da tenker jeg at jeg at det ikke er så gamle personer det er snakk om her. Men deg om det, jeg tar hvertfall ikke med mine barn på fyllefest nei!! Nå må dere slappe av damer! Ja, jeg skal ha med babyen på festen, som holdes av en av mine beste venninner. Vi er alt fra 24-30 år, og det er ikke mange som skal være der. Mine nærmeste venninner + kjærester og noen bekjente fra studier/jobb. Babyen skal sove på eget rom på loftet, og jeg har babycall med. Hun sover stort sett hele natten, men jeg holder meg kun til et par glass vin, slik at jeg er edru dersom babyen våkner. Grunnen til at vi blir hos hennes foreldre er fordi de bor veldig fint til slik at vi får med oss alt av fyrverkeri. Her er det ikke snakk om noen rølpefest, vi kler oss pent, spiser en bedre middag, og ser på fyrverkeri. De andre som er der, synes det er helt ok at babyen er der. Vi er jo voksne folk, og skal ikke drikke oss kanakas på sprit og knulle på alle rom. Det skulle vel egentlig ikke være nødvendig for me å "forklare" meg for folk jeg ikke kjenner, som tydeligvis har for vane å bli ravende fulle hver gang de drikker, men JA jeg tar med meg babyen på fest. Men fest er tydeligvis ikke det samme for meg som for dere... Jeg ville bare forklare HI hva jeg gjør, kanskje det kunne vært en mulighet for henne... Anonymous poster hash: b53a2...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå