Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #26 Skrevet 14. desember 2013 Nei det hadde jeg faktisk synes var veldig rart, nå er det ingen av barnas besteforeldre som hadde kunne funnet på dette da. Om de hadde sett de naken på badet når de skiftet klær eller hadde nett kommet ut av dusjen o.l. hadde ikke gjort noe, men å sitte oppi et badekar naken med treåringen min hadde blitt litt for spesielt for meg!!! Anonymous poster hash: 3896d...9bb
Miljøterrorpeuten Skrevet 14. desember 2013 #27 Skrevet 14. desember 2013 Har jeg ikke tenkt på.... hadde jeg trodd de var pedofile ville jeg vel ikke sendt barnet mitt dit uansett vel...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #28 Skrevet 14. desember 2013 Den lille her bader eller dusjer med besteforeldrene når hun sover hos dem og noen ganger når vi er på hytta sammen. De tar på seg badetøy når de bader med henne, men hva de gjør om det er dusjing vet jeg faktisk ikke. Mannen og jeg bader også med henne, men da er vi nakne. Så lenge barnet ikke reagerer på det selv og kjenner besteforeldrene godt ser jeg ikke problemet med å være naken. Her er det besteforeldrene selv som har funnet ut at de skal ha på seg noe. Anonymous poster hash: a5ec3...b9a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 14. desember 2013 #29 Skrevet 14. desember 2013 Har ikke tatt spesielt stilling til dette før. Men da jeg prøvde å se for meg sønnen min i badekaret med en naken bestemor eller bestefar, så kjente jeg at jeg måtte rynke litt på nesen. Det hadde ikke vært greit for meg. Som en annen sa, så kan jeg ikke utdype helt hvorfor. Men jeg hadde ikke vært komfortabel med det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #30 Skrevet 14. desember 2013 Hadde vært greit at dem dusjet sammen, men ikke badet... Anonymous poster hash: 07f93...75c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #31 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde jeg ikke likt nei. Anonymous poster hash: e5f35...e5f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #32 Skrevet 14. desember 2013 Nei det hadde jeg faktisk synes var veldig rart, nå er det ingen av barnas besteforeldre som hadde kunne funnet på dette da. Om de hadde sett de naken på badet når de skiftet klær eller hadde nett kommet ut av dusjen o.l. hadde ikke gjort noe, men å sitte oppi et badekar naken med treåringen min hadde blitt litt for spesielt for meg!!! Anonymous poster hash: 3896d...9bb de sitter i badekaret nakne ja! Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva jeg ikke liker, men liker det ikke.. Er godt at det ikke er bare jeg som reagerer! HI Anonymous poster hash: a8c40...825
Hildemor fra vest Skrevet 14. desember 2013 #33 Skrevet 14. desember 2013 Har et veldig tett bånd til mitt barnebarn på 2 år og han er ofte med meg i dusjen eller i badekaret. Det samme forholdet har jeg til mine yngste barn på 5 og 7;) Min datter som er mamma til han på 2 synes bare det greit at jeg tar han med i dusjen, aldri reagert negativt på det; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå