Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 I svømmehall og slik er det jo såklart ok. Men bestemoren til mine barn skal dusje/bade med de for kosens skyld, og har gjort det siden størstemann var liten! Jeg har aldri klart å si noe på det, er ekkelt å si ifra! Mannen sier ikke ifra , så da blir det at det bare skjer. Jeg vet jo at det ikke skjer noe galt, men jeg liker det ikke! Hadde dere likt om det skjedde til dere? Anonymous poster hash: a8c40...825
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Mamma bader gjerne 2 åringen min når hun passer han,det er bare koselig det
*piami* Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Hadde ikke brydd meg om det nei. Bare koselig det, så lenge barna har glede av det og ønsker det selv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Mamma bader gjerne 2 åringen min når hun passer han,det er bare koselig det så hun sitter også naken oppi med han? Evt dusjer naken sammen han? Og du synes det er ok? Hmm, kanskje bare jeg som er sær da? Bra jeg ikke har sagt ifra i såfall da :-p Anonymous poster hash: a8c40...825
me_87 Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Mamma bader gjerne 2 åringen min når hun passer han,det er bare koselig det så hun sitter også naken oppi med han? Evt dusjer naken sammen han? Og du synes det er ok? Hmm, kanskje bare jeg som er sær da? Bra jeg ikke har sagt ifra i såfall da :-p Anonymous poster hash: a8c40...825 Oi da har jeg missforstått deg litt. Trodde det bare var at hun badet han ikke at hun var naken oppi. Hadde nok ikke likt det nei,selv om jeg også vet at hun aldri hadde gjort noe galt,
Serepta Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Vi gjør ikke det selv, synes det er skikkelig upraktisk å dusje/bade i badekar sammen med barna. Går tusen ganger raskere og bedre om vi sitter på utsiden av dusjen og spyler av de. Hadde syntes det var skikkelig unaturlig og rart om besteforeldrene skulle bade eller dusje sammen med ungene ja.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde jeg ikke likt i det hele tatt. Jeg hadde bedt mannen si fra at det ikke var aktuelt. Vi gjør det selv da, men det er jo noe helt annet. Besteforeldre har ikke noe i en dusj sammen med barnebarn å gjøre! Anonymous poster hash: f88eb...dd5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Jeg pleier å dusje med barna mine. Om deres mormor eller farmor ville gjort det samme hadde det vært ok for meg. Men det kommer jo an på barnets ønsker og alder. Anonymous poster hash: d344c...df9
Gjest Julia1984 Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Hadde virkelig ikke brydd meg om f.eks mormor hadde dusjet med barna. Gidder ikke ha regler på alt. Hva farlig kan skje? Hva farlig kan snille gode mormor gjøre? Ikke farlig å se mormor naken
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Nei det er ikke farlig å se de naken, men for meg handler det om at det er litt rar rett og slett! Merkelig! Jeg har ikke noe imot at jeg og faren er naken foran de, men det blir så rart med besteforeldre. En ting er at de ikke trenger skjule seg, men å stå eller sitte naken sammmen blir nesten ekkelt.. Jeg liker ikke at de står opp sammen for jeg er "redd" de dusjer sammen. Men det er forskjellige synspunkt på det ser jeg, og heldigvis flere enn meg som synes det er rart! Anonymous poster hash: a8c40...825
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Hadde virkelig ikke brydd meg om f.eks mormor hadde dusjet med barna. Gidder ikke ha regler på alt. Hva farlig kan skje? Hva farlig kan snille gode mormor gjøre? Ikke farlig å se mormor naken hadde det vært mormor hadde jeg kunne sagt ifra selv, men liker ikke si ifra til farmor/farfar, vil ikke være bitchy heller! Anonymous poster hash: a8c40...825
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Mamma bader gjerne 2 åringen min når hun passer han,det er bare koselig det så hun sitter også naken oppi med han? Evt dusjer naken sammen han? Og du synes det er ok? Hmm, kanskje bare jeg som er sær da? Bra jeg ikke har sagt ifra i såfall da :-p Anonymous poster hash: a8c40...825 Oi da har jeg missforstått deg litt.Trodde det bare var at hun badet han ikke at hun var naken oppi. Hadde nok ikke likt det nei,selv om jeg også vet at hun aldri hadde gjort noe galt, det er koselig at de bader, men jeg synes barnet kan sitte alene altså Anonymous poster hash: a8c40...825
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Hadde ikke brydd meg om det nei. Bare koselig det, så lenge barna har glede av det og ønsker det selv. ja de liker det jo! Men jeg liker det ikke... Anonymous poster hash: a8c40...825
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde jeg ikke likt i det hele tatt. Jeg hadde bedt mannen si fra at det ikke var aktuelt. Vi gjør det selv da, men det er jo noe helt annet. Besteforeldre har ikke noe i en dusj sammen med barnebarn å gjøre! Anonymous poster hash: f88eb...dd5 jeg har prøvd å få han til å si ifra i tre år nå, han sier han har sagt ifra, men tydeligvis ikke siden det fortsatt skjer!:-p Anonymous poster hash: a8c40...825
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 Haha det kommer ikke til å skje med mine i allefall:) MEn har ikke noen formeninger om hva andre gjør da:) Anonymous poster hash: 23c81...fc8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #16 Skrevet 14. desember 2013 Hvis de har et veldig tett bånd og er mye sammen med de så er da det bare koselig. hvis de ikke treffes så ofte så ville jeg syntes det var litt rart. For barnets del. Anonymous poster hash: ab3c5...dcd
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #17 Skrevet 14. desember 2013 Er det noen forskjell på å dusje sammen i offentlig bad og hjemme? Her dusjen vi om hverandre i en salig smørje. Logistikkproblemer og sjenanse går ikke godt ihop Det hadde ikke plaget med det grann om barna dusjet sammen med besteforeldrene sine. Anonymous poster hash: 4a3dc...f3e
Gjest Julia1984 Skrevet 14. desember 2013 #18 Skrevet 14. desember 2013 Hadde virkelig ikke brydd meg om f.eks mormor hadde dusjet med barna. Gidder ikke ha regler på alt. Hva farlig kan skje? Hva farlig kan snille gode mormor gjøre? Ikke farlig å se mormor naken hadde det vært mormor hadde jeg kunne sagt ifra selv, men liker ikke si ifra til farmor/farfar, vil ikke være bitchy heller! Anonymous poster hash: a8c40...825 Gjør det noe om barnebarnet ser mormor uten klær? Virkelig?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #19 Skrevet 14. desember 2013 Det hadde jeg faktisk ikke brydd meg om, men det kommer jo helt ann på barna selvfølgelig, under 4 år er det en selvfølge for meg, når de er eldre klarer de fint å dusje/badre alene + at de tar jo og større plass i dusj/badet. Her bader jeg selv sammen med barnet i badekaret og min mor gjør det samme. og jeg vet at når mini er hos svigermor så dusjer de i lag. Anonymous poster hash: b72ea...050
Cat_Woman Skrevet 14. desember 2013 #20 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde ikke likt det faktisk. Ingen rasjonell begrunnelse for det, jeg vet jo at det ikke hadde skjedd noe galt, men jeg hadde ikke likt det... Heldigvis ikke vært noen problemstilling her så langt, men dersom det kommer opp vil jeg si fra at det ikke er greit.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #21 Skrevet 14. desember 2013 I familien vår blir ikke nakenhet sett på som en skitten eller seksuell ting. Så nei det er ikke noe problem om min mor bader naken med sønnen min eller dusjer med han. Sønnen min er vant til at nakenhet er helt naturlig så han løfter ikke akkurat ett bryn om man rusler rundt naken eller bader naken, han synes bare det er normalt. Skal sies at vi alltid snakker om at det er kun med nærmeste familie det er normalt å være så fri, han vet godt at det er forskjell på å bade naken med bestemor og det at en fremmed vil være naken med barn. Anonymous poster hash: 11d0d...81f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #22 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tenker som så at det er bra for barna å se forskjellige kropper. Ung/gammel osv. Man vet jo at det ikke skjer noe galt. Ungene syns det er hyggelig. Anonymous poster hash: 6d602...288
siljeas Skrevet 14. desember 2013 #23 Skrevet 14. desember 2013 Her dusjer vi med barna, og vet mine foreldre gjør det om de er på overnatting der. Ser ikke noe galt i det, barna sier ifra selv de om de syns det er ubehagelig eller ikke vil
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #24 Skrevet 14. desember 2013 Er det forskjell på om det er farmor, ift farfar som bader med barnet? Anonymous poster hash: 426c6...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå