Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg skal fjerne mandlene mine og fikk time i går den30/12. Ville dere tatt den timen eller spurt om ny?? Jeg tenker liksom på og ikke få kost meg med kalkun og sånn på nyttårsaften med familien. Ikke sikkert jeg orker og være med eldste ungen ut og se på og skyte opp fyrvekeri :/ nå har jeg venta på time side. I sommer så klarer jo sikkert og vente litt til.. Men er så usikker også. Hvis jeg tar operasjonen tror dere jeg "ødelegger" nyttårsaften for eldste på snart 5 år? Han gleder seg så fælt til stjerneskudd og masse fyrverkerier sammen med mamma og pappa :/ Anonymous poster hash: b7d5b...b1c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Og stå i kø ett halvt år til? Du blir uansett ikke så dårlig at du ikke orker se litt fyrverkeri . Men kalkun blir det dårlig med ;-) Anonymous poster hash: 6974f...983
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Jeg forstår tankegangen din. Men jeg må innrømme at jeg blir oppgitt, veldig oppgitt! Helsevesenet gjør sitt beste for å få unna køer, og så vurderer folk å utsette en operasjon for å feire en helt vanlig nyttårsaften..... Det er tankeløst, det er sløsing av ressurser, det skaper flere køer. Hvis du skulle gifte deg eller en annen stor begivenhet, så ja, men en vanlig nyttårsaften. NEI! Anonymous poster hash: 25d78...518
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 For barnas skyld, ja, jeg hadde utsatt uten problemer. Man vet aldri hvordan man føler seg etter en operasjon. Så følg magefølelsen. Anonymous poster hash: 07122...7fb
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Kunne ikke falt meg inn å utsette. Nyttårsaften er det hvert år. Hadde det vært snakk om et bryllup, så ja, men det er vel nesten det eneste jeg kunne utsatt en slik operasjon for. Neimen ikke greit i helsevesenet heller, de prøver og prøver, men folk vil ikke ha det som blir tilbudt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Du tar selvfølgelig operasjonen den 30. Så hiver du innpå smertestillende slik at du holder ut de få timene det gjelder på nyttårsaften. De virkelige smertene etter en mandeloperasjon slår uansett ikke inn før etter 3-4 dager. Ungene klarer da å ha det gøy selv om du er litt redusert. Anonymous poster hash: 3a732...a82
Himmel og hav Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Tvert i mot! Jeg ville tenkt at det hadde vært greit å blitt operert sånn at det var noen helligdager etterpå, og at mannen kanskje var hjemme og kunne ta seg av unger og dulle litt med meg. Tviler dessuten på at nyttårsaftenen blir "ødelagt" selv om du ikke er i form, mannen kan jo gå ut og se på fyrverkeri og tenne stjerneskudd med femåringen, og hvem vet, om du utsetter operasjonen, så er det ikke sikkert at det passer noe bedre neste gang. Om du plages såpass av halsbetennelser at du må ta mandlene, så ville jeg tro at du gjerne ville få det unnagjort, for nyttårsaften og kalkunspising blir vel like mye "ødelagt" av at du har en hasbetennelse?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Viker ikke som du har så mye problemer vist du kan utsette det... Synd du ble tildelt time i stede for andre som virkelig hadde trengt timen.... Anonymous poster hash: 91884...c9a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Jeg ventet å lese på siste linje: neida, kødder med dere! Men det gjør du sannelig ikke! Dette kvalifiserer vel til å kalles et i-landsproblem?? Du lar deg operere selvfølgelig. Get a grip. Anonymous poster hash: 37ae0...f0b
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Du opererer selvfølgelig!!! Du får sett rakettene selv om du er operert. Middagen kan du jo lage om igjen når du har blitt frisk! Er jo ingen regel om at f.eks kalkun kun kan spises en gang i året :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Det passer jo aldri å bli operert! Ta timen du har fått tildelt så er du ferdig med det. Anonymous poster hash: 834d3...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå