Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Var ute på restaurant idag, og der var en familie på 5. Vi satt med bordet ved siden av, og det var en ting jeg reagerte litt på- men kan jo hende jeg tenker litt rart nå.Uansett, denne familien på 5 satt med et langbord. Moren satt i ene enden, mens stefaren til disse barna satt i andre enden litt "alene og utenom" med tanke på plasseringen. Ene datteren satt ved siden av bordet, alle hadde plassert seg og fått drikke og ventet på maten. Så sier moren "du og stefar må bytte plass. Han sitter så alene, og får jo ikke med seg samtalen rundt bordet". Ser at blikker til jenta synker litt før hun sier "skal jeg falle utenfor nå da?" Mor "Nei, du er så høyrøstet at det er ingen som unngår å høre hva du sier om du vil oss noe".Vet ikke hvor gammel jenta var, men en plass i tenårene. Rart å reagere, eller er det normalt å oppføre seg slik? Vet ikke om det var ett nytt forhold mellom disse voksne, og at de av den grunn ville sitte sammen. Men å "dytte bort" egne barn føler jeg blir feil på den måten.Selv er det akkurat det samme for meg hvor jeg sitter i forhold til mannen. Er man ute å spiser blir alle inkludert i samtalen om dem ønsker, og jeg har ikke noe behov for å la mannen høre mer enn de andre...Huff, fikk litt vondt av denne jenta jeg... Anonymous poster hash: ae56a...35e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Måten mor ordla deg på er feil, tanken derimot, helt grei. Er jeg på restaurant med 3 barn, og en voksen, velger også jeg å sitte i nærheten av den voksne ift samtale. Anonymous poster hash: 6f31e...e06
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Kanskje bare jeg som tenker litt rart da Anonymous poster hash: e5673...8ae Anonymous poster hash: e5673...8ae
*Miss Marple* Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har folk i nær relasjon som setter stefar foran egne barn, så jeg hadde også reagert på dette. Det er ingen god følelse å bli holdt utenfor Men hvordan vet du at det var stefar?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har folk i nær relasjon som setter stefar foran egne barn, så jeg hadde også reagert på dette. Det er ingen god følelse å bli holdt utenfor Men hvordan vet du at det var stefar? De satt og kysset, og barna sa ikke pappa til han. Så regner nesten med det var stefar? Skal sies at bordene var så nære at det var vanskelig å unngå å få timg med seg :/ Hi Anonymous poster hash: e5673...8ae
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Om det er som du beskriver ville jeg syntes synd på jenta. Hun gjorde tydelig intrykk på at hun følte seg satt lengre vekk til fordelen for morens egne ønsker. Egoistisk mor og idiotisk stefar som aksepterer det. Stakkars barn som ikke blir sett på som nr 1 Anonymous poster hash: bfd73...aab
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Hadde også reagert på dette. Spesielt på hvordan moren ordla seg. Anonymous poster hash: 54baf...275
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Om det er som du beskriver ville jeg syntes synd på jenta. Hun gjorde tydelig intrykk på at hun følte seg satt lengre vekk til fordelen for morens egne ønsker. Egoistisk mor og idiotisk stefar som aksepterer det. Stakkars barn som ikke blir sett på som nr 1Anonymous poster hash: bfd73...aab Stefaren sa at det gikk greit å sitte der, men jenta var sur og sa at han bare måtte flytte seg på en litt uhøflig måte. Skjønte godt at hun ble sint, men hun virket til å ta seg sammen. Håper jeg aldri blir slik, og hvertfall ikke etter man har satt seg til bords. Hvis det blir organisert før man setter seg er det greit, men å komme i ettertid å si det på em slik måte blir så feil for meg! Hi Anonymous poster hash: e5673...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå